صدور صورتحساب الکترونیکی

اکثر افرادی که در شغل حسابداری موفق هستند، به خوبی می‌دانند که به جز تحصیلات آکادمیک، نیاز است که در یک آموزشگاه حسابداری خوب و معتبر ثبت نام و در یک دوره تخصصی حسابداری آموزش ببینند. آموزشگاه‌های مختلفی وجود دارند، که دوره‌های متنوعی برای آموزش حسابداری برگزار می‌کنند، از جمله: آموزش حسابداری و معرفی به کار، آموزش دوره های حسابداری ویژه بازار کار، دوره فشرده آموزش حسابداری، معرفی آموزش نرم افزار حسابداری ، … .

با وجود اهمیت دانستن این نکته که دقیقاً به دنبال یادگیری کدام مهارت در حوزه حسابداری هستید، موضوع انتخاب یک آموزشگاه مناسب نیز از اهمیت به مراتب بالاتری برخوردار است. بنابراین ما تصمیم داریم در این مقاله به معرفی 24 آموزشگاه حسابداری تهران و ایران بپردازیم و در انتهای مطلب یکی از آموزشگاه هایی که آموزش حسابداری را به صورت کاملا رایگان برگزار می کند را معرفی نمائیم.

 

خواندن مقاله 24 آموزشگاه حسابداری را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟
  • مدیران مالی که برای افزایش دانش خود به دنبال یک آموزشگاه حسابداری خوب هستند.
  • علاقمندان به فعالیت در حوزه حسابداری که می خواهند از آموزشگاه حسابداری مدرک معتبر بگیرند.
  • افرادی که می خواهند آموزشگاه حسابداری تاسیس کنند.

اهمیت انتخاب آموزشگاه حسابداری

ممکن است هنگامی که تیتر این مقاله را دیده‌اید (معرفی 24 آموزشگاه حسابداری تهران و ایران)، این سوال برایتان پیش آمده باشد که آیا واقعا باید در انتخاب یک آموزشگاه وسواس و دقت زیادی به خرج داد؟!

حتی کسانی هستند که پا را فراتر از این می‌گذارند و می‌گویند مهم این است که ما به عنوان یک علاقمند به رشته حسابداری، برای یادگیری آن تشنه و مشتاق باشیم و این مساله که از کدام اساتید آن را بیاموزیم خیلی مهم نیست.

اما آن‌ها به این موضوع دقت نمی‌کنند که، شما قرار است به مدت چند ماه، وقت و انرژی خود را صرف رفت و آمد به موسسه ای آموزشی کنید. اگر خیال می‌کنید که انجام این کار و گرفتن مدرک پایان دوره برای موفق شدن در این شغل کفایت می‌کند، سخت در اشتباه هستید.

همچنین در بعضی مواقع دیده می‌شود که حرفه‌جویان تنها به میزان شهریه آن موسسات دقت می‌کنند. اما در ادامه که شاخص‌های انتخاب درست را بخوانید، متوجه خواهید شد که شهریه جزو ملاک‌های اصلی در انتخاب نیست. ملاک‌های بسیار مهم‌تری وجود دارند که باید در انتخاب خود به آن‌ها توجه نمایید.

بنابراین، این مقاله را به دقت مطالعه کنید و مطمئن باشید که با انتخاب آموزشگاه حسابداری خیلی خوب قدم بزرگی در پیشرفت شغلی‌تان خواهید برداشت.

نکته مهم

وقتی که به دنبال آموزشگاه حسابداری‌خوب هستید، سعی کنید شهریه آن دوره را جزء ملاک‌های اصلی‌تان قرار ندهید.همچنین مهم است که در کنار آموزش اصول، کاربردها در نرم افزار حسابداری نیز آموزش داده شود. ملاک‌های مهم‌تری نیز وجود دارند.‌

چرا باید به دنبال آموزشگاه حسابداری خوب بود؟

حسابداری یک فن است و یادگیری فن نیاز به یک استاد خوب دارد. در گذشته، زمانی که کسی می‌خواست حرفه‌ای بیاموزد، نزد یک استادکار می‌رفت، مدت‌ها کار می‌کرد و تجربه می‌اندوخت و بعد از سال‌ها خود به استادی زبده بدل می‌‌شد.

اما حالا در شرایطی زندگی می‌کنیم که سرعت پیشرفت علم بسیار بالاست. حسابداری نیز، اگرچه یک فن و حرفه به حساب می‌آید ولی، رشته‌ای علمی است و به صورت آکادمیک در تمام دانشگاه‌های معتبر جهان تدریس می شود.

چرا باید به دنبال آموزشگاه حسابداری خوب بود؟

در آموزشگاه حسابداری مناسب در تهران یا سایر شهر ها، اصول و قوانین حسابداری را با شیوه‌های اصولی و جدید آموزش می‌دهند

پس اصول و فنون حسابداری نه تنها پیچیده و علمی هستند، بلکه دائما به روز نیز می شوند. شما ممکن است برای یادگیری، به آموزشگاهی در تهران بروید که بر اساس منابع قدیمی و بر اساس متدهای گذشته، اصول حسابداری را به شما آموزش می دهد. سپس زمانی که به دنبال شغل می‌گردید، تازه متوجه خواهید شد که عملا چیزی برای کار به شما آموزش داده نشده است.

اما در مقابل، اگر به آموزشگاه حسابداری مناسب در تهران یا سایر شهر ها مراجعه نمایید و زمان و انرژی کافی را صرف یادگیری کنید، متوجه تفاوت‌ها خواهید شد. در یک آموزشگاه معتبر و خوب، نه تنها اصول و قوانین این رشته را با شیوه‌های اصولی و جدید آموزش می‌دهند، بلکه شما را به یادگیری آموزش های آکادمیک محدود نمی کنند و شما را در عمل وارد شرایطی می‌کنند که احساس کنید دقیقا مثل یک حسابدار در حال کار هستید و شما با مسائلی مانند قوانین سامانه مودیان یا خلاصه پرونده پرسونلی درگیر می‌شوید.

سایر مزایای آموزشگاه های حسابداری خوب

علاوه بر این، یادگیری نرم‌افزارهای مهم عمومی و تخصصی حسابداری نیز در این بین اهمیت بسیار زیادی دارد. از نرم‌افزارهای مجموعه آفیس (Office) گرفته تا نرم‌افزارهای تخصصی همچون نرم افزار حسابداری، ابزار کار بسیار مهمی برای شما به حساب می‌آیند. داشتن استادی خبره و به روز که بر اصول و نرم‌افزارهای این رشته مسلط است و مهارت بالایی در آموزش و انتقال آموخته‌هایش دارد، از جمله مزایایی هستند که فقط در بهترین آموزشگاه ها می توانید به دنبالشان باشید.

نکته مهم

نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی در رشته حسابداری بسیار تعیین کننده هستند. اگر می‌خواهید از طریق آن‌ها به راحتی کار خوب و پردرآمدی پیدا کنید، حتما در جستجوی آموزشگاهی مناسب جهت یادگیری نحوه کار با این نرم‌افزار ها باشید. سعی کنید کار با انواع نرم افزار مانند نرم افزار حسابداری پروژه یا حسابداری ابری را فرا بگیرید.

در کنار این مسائل، بسیاری از افرادی که تصمیم دارند حسابداری را خارج از محیط آکادمیک دانشگاه‌ها بیاموزند دوست دارند از طریق همان آموزشگاه به بازار کار معرفی شوند. یک آموزشگاه نامعتبر شاید در ابتدا به شما چنین قولی هم بدهد، اما به هزار حیله از انجام این کار شانه خالی می‌کند و البته، اعتبار لازم را برای انجام چنین کاری ندارد.

پس، دلیل دیگری که برای انتخابی خوب در این زمینه وجود دارد، معرفی شدن به بازار کار است. در واقع، شما در چنین محیطی نه تنها تمام ویژگی‌ها و مهارت‌های لازم را برای یافتن یک شغل مناسب کسب می‌کنید، بلکه گزینه‌های کاری خوبی هم در آخر به شما معرفی خواهند شد و می‌توانید در صنف‌ های مختلف حسابداری باشید.

ویژگی‌های آموزشگاه حسابداری خوب چیست؟

بعد از اینکه دلایلی را برشمردیم که نشان می‌دهند اساساً چرا باید برای انتخاب یک آموزشگاه حسابداری مناسب به زحمت بیفتیم، حال می‌خواهیم ویژگی‌های یک آموزشگاه‌حسابداری خوب در تهران و سایر شهر ها را بررسی کنیم و سپس 24 آموزشگاه حسابداری در تهران و ایران را معرفی نماییم.

استاد حسابداری همه فن حریف

در هر رشته‌ای، کسی می‌تواند لقب استاد را از آن خود کند که خود نیز سختی ها و مصائب آن کار را چشیده باشد. در بعضی از موسسه‌های آموزشی، ممکن است وظیفه آموزش بر عهده کسی باشد که فقط برای فرار از انجام این کار به صورت عملی، به سراغ تدریس رفته است و حتی برنامه حقوق و دستمزد هم کار نکرده است.

چنین فردی، نه تنها دانش لازم را برای تدریس ندارد بلکه نمی‌تواند شما را به انجام و پیشرفت در آن علاقمند سازد. یک استاد خوب حسابداری کسی است که خود نیز عاشق کارش است و حین حسابداری یا حسابرسی، در کارش غرق شود. او به تمام زیر و بم کارش مسلط است. بنابراین تجربه خود را به خوبی در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد.

نکته: یک حسابدار خوب، حسابداری است که در کارش غرق شود. یک استاد خوب، این مهارت را در شما نیز نهادینه می‌کند.

این فرد، به صورت دائمی مجلات روز دنیا را مطالعه می‌کند، قوانین داخلی و خارجی را می‌داند و تغییرات را در آن‌ها دنبال می‌کند. به نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی مسلط است و از همه این‌ها مهم‌ تر، می تواند دانسته های خود را آموزش دهد. کم نیستند متخصصین و حتی دانشمندانی که دانش بسیاری در رشته های گوناگون دارند، اما از آموزش این دانسته ها به دیگران در می‌مانند. یک استاد خوب باید بتواند از ساده‌ترین تا سخت‌ترین مفاهیم را به شما انتقال دهد و این مفاهیم را در شما درونی کند.

استاد آموزش حسابداری همه فن حریف

استاد حسابداری در حال آموزش مباحث حسابداری به دانشجویان می باشد.

در ضمن، عموماً بهترین اساتید این رشته تجربه کاری نسبتا زیادی هم دارند. اگرچه در بسیاری از آموزشگاه‌ های حسابداری کشور اساتید جوان درجه یک کم نیستند، اما به صورت کلی و در بیشتر اوقات، یک استاد با تجربه قدرت آموزش بیشتری دارد.

پس اولین ویژگی یک موسسه آموزشی حسابداری خوب، داشتن استادی است، که ویژگی‌های یاد شده را در حد قابل قبولی داشته باشد.

محیط مناسب و ابزار لازم برای یادگیری

بهترین آموزشگاه‌ها برای اینکه بتوانند حرفه‌جویان‌ خود را به یک حسابدار خوب تبدیل کنند، باید محیط مناسبی برای این کار در نظر بگیرند.

اگر متوجه شدید که آموزشگاهی تمام تمرکز و تاکیدش بر جذب کردن هرچه بیشتر افراد است، شک نکنید که آنجا نمی‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. تعداد حرفه جو در هر کلاس باید متناسب با گنجایش کلاس، ساعت هر کلاس و تعداد کامپیوترهای موجود تعیین شود. در غیر این صورت، نمی‌توان انتظار داشت شرکت کنندگان در آن کلاس بتوانند بعد از مدتی بر این فن تسلط پیدا کنند.

آموزشگاه حسابداری فرداد

همچنین، یک آموزشگاه استاندارد از بین تمام کسانی که در دوره ها ثبت نام کرده اند، بهترین‌ها را برمی‌گزیند. بررسی کردن مواردی مثل: تحصیلات آکادمیک، سن و حتی انگیزه و اشتیاق باید در گزینش آن‌ها تاثیرگذار باشد. مطمئنا هر یک از این ویژگی‌ها برای سطوح مختلف این رشته متفاوت خواهد بود.

انجام این کار، موجب می‌شود که حین تحصیل و حرفه‌آموزی افراد احساس کنند، که در میان جمعی از انسان های مشتاق و باسواد قرار گرفته‌اند. این گونه هم به یادگیری بهتر یکدیگر کمک خواهند کرد و هم، اعتماد به نفس‌شان برای کسب مهارت‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

سطح بندی مطابق با استانداردهای جهانی

یک آموزشگاه حسابداری معتبر سطح‌بندی خود را مطابق با استانداردهای مراکز معتبر جهانی انجام می‌دهد. این سطح‌بندی عموماً شامل سه دسته: مقدماتی، پیشرفته و آمادگی برای ورود به بازارکار است.

اگر به موسسه‌ای رفته‌اید که ادعا می‌کند حسابداری را به طور فشرده به شما آموزش می‌دهد، باید بررسی کنید که آیا سطح‌بندی درستی صورت گرفته یا خیر. آیا شما در کنار کسانی خواهید نشست که از شما دانش بسیار کمتری دارند یا آنقدری از شما با تجربه‌ تر هستند که استاد نمی‌داند با سطح کدام یک از شما باید پیش برود.

ویژگی آموزشگاه حسابداری خوب

آموزشگاه‌حسابداری خوب باید بخش تئوری و هم بخش عملی تدریس حسابداری را متناسب با هم پیش ببرد

بعضی از موسسات، دوره‌های آموزشی نرم‌افزارها را به بعد از یادگیری تمام موارد درسی و تئوری منوط کرده‌اند. در حالی‌که موسسات حرفه‌ای و استاندارد، هم بخش تئوری و هم بخش عملی را متناسب با هم پیش می‌برند. البته باید به این مساله توجه کنید که، شیوه درست این است که بعد از آموزش اصول کلی به سراغ نرم‌افزار بروید. اما اگر قرار باشد، یک بار تمام موضوعات را به صورت تئوری تدریس کنند و یک بار نیز همان موضوعات از اول تا آخر در قالب کار با نرم‌افزارهای مالی مرور شوند، زمان زیادی صرف مرور دوباره اصول خواهد شد و این نکته نشان‌دهنده نامناسب بودن آن آموزشگاه است.

در این صورت، بخش اول دوره تا حد زیادی بی فایده می‌باشد. چرا که بهتر است از اواسط یادگیری حسابداری، وارد دنیای نرم‌افزارها هم بشوید تا در عمل دانسته‌های شما محک بخورند.حین مراجعه به یک موسسه آموزشی، حتما اطمینان حاصل کنید، که آموزش تئوری و آموزش عملی با استفاده از نرم‌افزارها به صورت موازی صورت گیرد.

معرفی به بازار کار به صورت تضمینی

اگر موسسه آموزشی حسابداری تضمین کند، که بعد از آموزش، شما را به شرکت‌های مختلفی معرفی می‌کند و با پرس‌‌وجو از حرفه‌آموزان قبلی، مطمئن شوید که این کار صورت می‌گیرد، آن موسسه یکی از شاخصه‌های مهم را دارد.

معرفی به بازار کار حسابداری

بسیاری از شرکت‌ها برای یافتن حسابداری کاربلد با آموزشگاه حسابداری همکاری می کنند

وقتی آموزشگاهی چنین ویژگی مهمی داشته باشد، به این معناست که از سیستم آموزشی خود راضی است و آن شیوه آموزشی آزمون خود را پس داده است. چرا که اگر نمی‌توانستند حسابداران خوبی را تحویل بازار کار دهند، بعد از مدتی هیچ شرکتی حاضر به همکاری با آن‌ها نمی‌شد. اما هنگامی که متوجه می‌شوید، بسیاری از شرکت‌ها برای یافتن حسابداری کاربلد به آن موسسه مراجعه می‌نمایند، پس آنجا اعتبار و استانداردهای لازم را دارد.

حتی برخی از آن‌ها گرفتن بخشی از شهریه را منوط به استخدام شدن شما، در شرکتی که به آن معرفی خواهید شد می‌دانند. این مورد هم می‌تواند تضمین قابل قبولی باشد.

داشتن وبسایت اینترنتی کامل

اگر موسسه آموزشی حسابداری که می‌خواهید به آن مراجعه کنید، وبسایتی قابل قبول ندارد، باید اندکی به اعتبار آنجا شک کرد.

در واقع، درانتخاب موسسه ای آموزشی که برای اطلاع رسانی اخبار و دوره های خود وبسایتی طراحی نکرده، باید کمی وسواس به خرج دهید. البته این مساله لزوماً به این معنی نیست، که اگر آموزشگاهی وبسایت اینترنتی ندارد، حتما آموزشگاه بدی محسوب می‌شود. شاید آن‌ها به فعالیت در شبکه های اجتماعی قناعت کرده‌اند، اما همان شبکه اجتماعی هم باید چند ویژگی مهم داشته باشد.

در هر صورت، دقت کنید که وبسایت اینترنتی یا شبکه اجتماعی آموزشگاه دارای این موارد باشد:

  1. اگر به صورت منظم مقالات آموزشی درجه یک را منتشر می‌کنند، به این معنی است که اطلاعات بسیار مهم‌تر و بیشتری را در چنته دارند، که آن‌ها را فقط به کسانی آموزش خواهند داد، که ثبت نام نمایند. اگر یک آموزشگاه در انتشار رایگان بخشی از دانش و مهارت خود، خساست به خرج دهد، احتمال اینکه کلاً چیز مهمی برای آموزش نداشته باشد هم کم نیست.
  2. داشتن لیستی از شرکت‌ها و موسسات معتبری که با آن‌ها همکاری می‌کنند. اگر لیست مدنظر از اعتبار بالایی برخوردار باشد، می تواند اعتبار آموزشگاه را نیز تضمین کند.
  3. معرفی کردن تمام دوره‌های آموزشی، اساتید و تاریخچه موسسه منطبق با واقعیت.
داشتن وبسایت اینترنتی کامل در آموزشگاه حسابداری

دانشجو در حال بررسی سایت آموزشگاه حسابداری می باشند.

دیگر ویژگی‌های موسسه آموزشی حسابداری مناسب:

  • گرفتن شهریه مقرون به صرفه و متناسب با خدماتی که ارائه می‌دهند
  • داشتن نمایندگی از طرف انجمن‌های حسابداری معتبر دنیا
  • برگزار کردن دوره‌های بین‌المللی حسابداری و ارائه مدارک بین‌المللی
  • استفاده از مالتی مدیا، نشریات داخلی و حتی شیوه آموزشی آنلاین برای تدریس
  • جامع بودن خدماتی که برای دیگر شرکت‌ها و موسسات انجام می‌دهند
  • پذیرش حسابدار از شرکت‌ها و موسسات برای ارائه آموزش‌های تکمیلی به حرفه جویان
  • برگزاری همایش‌ها و سمینارهای مختلف

چگونه عالی‌ترین آموزشگاه حسابداری را پیدا کنیم؟

انجام این کار به چند طریق می‌تواند صورت گیرد:

  • جست‌وجو در اینترنت و مطالعه کامل سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی
  • پرسیدن از حسابداران تازه کار که از طریق موسسات آموزشی به کار معرفی شده‌اند
  • مراجعه حضوری به تک تک آموزشگاه‌هایی که سراغ دارید، سوال کردن و ارزیابی کردن ویژگی‌های گفته شده در آن‌ها
چگونه آموزشگاه حسابداری عالی پیدا کنم؟

به دنبال نویسندگان نشریات حسابداری در آموزشگاه های حسابداری جهت تدریس باشید

  • اگر هم بخواهید به شیوه‌ای بسیار اساسی و خلاقانه آموزشگاه مناسبی را بیابید، می‌توانید برای مثال، نشریات و سایت‌های تخصصی حسابداری را مطالعه کنید و تحقیق نمایید که نویسنده‌های مقالات درجه یک آن‌ها در کدام یک از آموزشگاه‌ های حسابداری تدریس می‌کنند
  • مکاتبه کردن با اساتید این رشته و سوال پرسیدن از آن‌ها
  • و بسیاری از راه‌های هوشمندانه دیگری که با مقداری تفکر و ایده‌یابی پیدا خواهید کرد.

اکثر کسانی که مثل هم انتخاب می‌کنند و با ملاک‌های مشابه این کار را انجام می‌دهند، پیشرفتی متوسط خواهند داشت. سعی کنید انتخاب‌های خود را شخصی، خلاقانه و حرفه‌ای انجام دهید.

 آیا باید به بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران رفت؟

در استان و شهر تهران، تعداد زیادی آموزشگاه حسابداری مشغول فعالیت هستند. بالا بودن تعداد آموزشگاه های حسابداری در تهران، از یک طرف موجب شده تا دست شما برای انتخاب باز باشد و از طرف دیگر، انتخاب را سخت می‌کند.

اما در جواب این سوال، باید قاطعانه پاسخ دهیم که: بله.

به چند دلیل باید بهترین گزینه را در این میان برگزینید. اول از همه، همانطور که گفتیم موسسه آموزشی مناسب تمام آنچه که نیاز دارید تا به یک حسابدار خوب و زبده تبدیل شوید را به شما آموزش خواهد داد.

مساله دوم نیز، به اعتبار مدرک شما بازمی‌گردد. اکثر شرکت‌هایی که به دنبال حسابدار هستند، همانطور که اعتبار مدرک دانشگاهی افراد را مورد بررسی قرار می دهند، اعتبار موسسه‌ای که در آن دوره دیده‌اند نیز برای آن‌ها حائز اهمیت خواهد بود.

وقتی شما در بهترین آموزشگاه حسابداری تهران دوره ببینید و از آنجا مدرک اخذ نمایید، مطمئناً اکثر شرکت‌ها با روی باز از شما استقبال خواهند کرد. البته این مساله فقط در مرحله مصاحبه اهمیت دارد و سپس، مهارت‌ها و دانش شماست که مشخص می‌کند آیا توانایی انجام کارهای مورد نظر را دارید و حقوقتان چقدر باید باشد.

دیگر مزیتی که با انتخابی خوب از آن بهره‌مند خواهید بود، این است که در حین کار نیز از مشاوره‌های آن موسسه بهره‌مند می‌شوید. موسسات آموزشی درجه یک، همواره با دانش‌آموخته‌های خود در ارتباط هستند و حتی اگر نیاز باشد به آن‌ها مشاوره حین کار نیز می‌دهند. بنابراین، برای انتخاب بهترین آموزشگاه حسابداری از میان آموزشگاه های دیگر، لحظه‌ای تردید نکنید.

انتخاب بهترین آموزشگاه حسابداری

متقاضی در حال بررسی ویژگی های آموزشگاه های حسابداری می باشد.

به چه مواردی در هنگام ثبت نام دقت کنیم؟

این سوال از این بابت مهم است که بهترین آموزشگاه ممکن است برای هر کسی گزینه ای منحصربه فرد باشد. آیا شما به دنبال یک دوره آموزشی از راه دور هستید؟ سطح‌ دانش‌تان چقدر است؟ در سطح آماتور هستید یا پیشرفته؟ و البته، چقدر می‌توانید شهریه بپردازید؟

هنگام مراجعه و ثبت نام در یک آموزشگاه حسابداری مناسب و خوب، بهتر است که درباره این موارد پرس‌وجو نموده و از جواب‌شان مطمئن شوید:

  1. آیا تضمین کار به شما داده می‌شود؟ اگر پاسخ مثبت بود، این تضمین به چه شکل و با چه قوانینی ارائه می‌گردد؟
  2. شهریه هر دوره چقدر است و آیا امکان پرداخت قسطی وجود دارد یا باید همان ابتدا، یکجا شهریه را پرداخت نمایید؟
  3. شکل آموزش چگونه است؟ تمام مطالب به صورت تئوری ارائه می‌شوند یا همزمان تمرینات عملی و کار با نرم‌افزار را هم خواهید آموخت؟
  4. اساتید آن موسسه چه کسانی هستند؟ مدرک تحصیلی‌شان چیست و از کدام دانشگاه مدرک گرفته‌اند؟
  5. وضعیت کلاس‌ها چگونه است؟ گنجایش هرکلاس و تعداد کامپیوترها چقدر است؟
  6. مدرکی که به شما در پایان دوره ارائه می‌شود، چقدر اعتبار دارد؟
  7. آیا با انجمن‌ها و موسسات بین‌المللی خارجی نیز در ارتباط هستند؟ آیا این ارتباط، اعتبار مدرک‌شان را افزایش می‌دهد؟
  8. مدرکی که به شما اعطا می‌شود آیا امکان ترجمه شدن و اشتغال در خارج از کشور را دارد؟

و سوالات دیگری که با خواندن کامل این مقاله در ذهن شما شکل خواهند گرفت. پرسیدن این سوالات و گرفتن جواب کامل و قابل اطمینان از موسسه مورد نظر، کمک می‌کند تا بدانید آنجا موسسه ای معتبر است یا خیر! و همچنین، این امکان برای‌ شما فراهم می‌شود تا به خوبی برای آینده شغلی‌ خود برنامه ریزی کنید.

بهترین آموزشگاه های حسابداری در تهران

همانطور که گفته شد، تعداد موسسه‌ها در تهران بالاست و ممکن است لیست‌های مختلفی نیز که از سوی مراکز آموزشی و تحقیقاتی تهران اعلام می‌شوند، بر اساس شاخص‌ها و ملاک‌های خاص خودشان ارائه شوند.

بنابراین، ما سعی کردیم با انجام تحقیقاتی و ارزیابی موسسات موجود در تهران از جنبه‌های مختلف، لیستی از بهترین آموزشگاه ‌های حسابداری تهران ارائه کنیم. در ادامه، با تعدادی از آن‌ها آشنا خواهید شد. بهتر است پس از آشنایی اولیه و خواندن مشخصات‌شان، با سر زدن به سایت اینترنتی آن‌ها، تماس تلفنی و حتی مراجعه حضوری ارزیابی شخصی خودتان را نیز از آن‌ها داشته باشید و درنهایت بر اساس نیاز خویش انتخاب نمایید.

آموزشگاه های حسابداری در تهران

یک آموزشگاه حسابدارای باید از تجهیزات آموزشی به روز استفاده نماید.

10 آموزشگاه حسابداری برتر در تهران

1.مرکز آموزش حسابداران خبره

مرکز آموزش حسابداران خبره در تهران دوره های آموزشی مختلفی را مطابق با استاندارد های جهانی برگزار می کند.

آدرس سایت  تلفن
www.pact.ir 88940858-88940853

2. مرکز آموزش بازرگانی

از جمله آموزشگاه‌های حسابداری شهر تهران که در زمینه تحقیق و پژوهش نیز فعالیت خوبی دارد.

آدرس سایت  تلفن
www.ibtc.ir 88970141

3. موسسه آموزش عالی آزاد فن‌آوران اطلاعات تهران

اگر به دنبال یک آموزشگاه حسابداری در غرب یا شمال غرب تهران هستید، این موسسه در سعادت آباد قرار دارد.

آدرس سایت  تلفن
www.fanavaran.ir 22090001

4. مشاورین مالی سرمایگان

این مرکز آموزشی حسابداری در شمال تهران و در محدوده میدان ونک تاسیس شده و دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مختلفی برگزار می‌کند.

آدرس سایت  تلفن
www.sarmayegan.ir 86083296

5. موسسه آموزش و پژوهش همکاران سیستم

این موسسه در کنار آموزش حسابداری در تهران، در زمینه آموزش نرم‌افزارهای حسابداری هم فعالیت خوبی داشته است.

آدرس سایت  تلفن
www.education.systemgroup.net 84205111
بهترین آموزشگاه حسابداری تهران

با تحقیق و بررسی بهترین آموزشگاه حسابداری را لیست کردیم

6. مجتمع آموزشی کیش مهر

این مرکز آموزش حسابداری در مرکز تهران و در محدوده ولیعصر قرار دارد.

آدرس سایت شماره تلفن
www.kishmehr.ir 021-42836

7. مجتمع آموزشی امیران

این آموزشگاه حسابداری که در محدوده میدان انقلاب در تهران قرار گرفته، دوره‌های بازار کار، حسابداری صنعتی، حقوق دستمزد و … را برگزار می‌کند.

آدرس سایت شماره تلفن
www.amirantvto.ir 66484875

8. مجتمع آموزشی جهش‌رایانه

این آموزشگاه که در تهران قرار دارد، دوره های مختلفی را برگزار می نماید.

آدرس سایت شماره تلفن
www.jaheshrayaneh.com 44533874

9. آموزشگاه حسابداری استعداد درخشان تهران

این موسسه آموزش حسابداری در شرق تهران قرار دارد و بعد از طی دوره، شما را به سازمان فنی و حرفه‌ای معرفی می‌کند تا مدرک خود را از آنجا اخذ نمایید.

آدرس سایت شماره تلفن
77192772

10. آموزشگاه حسابداری ادبا

این موسسه نیز همانند مورد قبلی است و در محدوده شرق تهران تاسیس شده است.

آدرس سایت شماره تلفن
77474380

لیست دیگر آموزشگاه‌های حسابداری در تهران

در کنار ارزیابی 10 آموزشگاه واقع در تهران که ما به شما معرفی کردیم، توصیه می‌کنیم که موارد دیگری در تهران را هم مورد بررسی قرار دهید.

به همین منظور موسسات آموزش حسابداری دیگری را هم در تهران معرفی می‌نماییم تا کار شما را آسان‌تر سازیم. هنگام مراجعه حضوری یا صحبت تلفنی با آن‌ها، حتما به مواردی که بررسی نمودیم دقت کنید.

سعی کنید به شفاف‌ ترین شکل ممکن، جواب‌های مورد نیازتان را دریافت نمایید.

ردیف نام آموزشگاه تلفن محدوده
1 آموزشگاه راد ایران در تهران 22886433 سیدخندان
2 آموزشگاه آپادانا 66428036 خیابان جمهوری
3 آموزشگاه بازتاب علم 44147523 میدان المپیک
4 آموزشگاه رودکی 44070578 بلوار فردوس
5 آموزشگاه سپنتا مهر 44308727 شهران
6 آموزشگاه محرابی 44151430 شهر زیبا
7 آموزشگاه بهداد علم 77443027 میدان رسالت
8 آموزشگاه عصر نخبگان 33345339 پیروزی
9 آموزشگاه طالع 77194305 پیروزی
10 آموزشگاه گام فردا 55973732 شهر ری
11 آموزشگاه نقدی 55081129 نازی آباد
12 آموزشگاه کاوش مهر 66224447 یافت آباد
13 آموزشگاه تک خودرو 66733255 خیابان انقلاب
14 آموزشگاه علوی ایران 88939730 خیابان ولیعصر

لیست بهترین آموزشگاه‌های ایران به تفکیک استان

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، قرار نیست شما حتماً ساکن تهران باشید تا بتوانید به یک حسابدار خوب تبدیل شوید.

علاوه بر تهران، در بسیاری از شهرها انواع آموزشگاه حسابداری مناسب و خوب فعالیت می‌کنند. در این بخش، لیست موسسات آموزشی حسابداری را به تفکیک شهرها آورده‌ایم:

  • مهارت‌سرای حسابداری پویندگان مهر
    • شماره تلفن: 32338089-071
  • مجتمع آموزشی حرفه آموزان شیراز
    • شماره تلفن: 32335997-071
  • شرکت حسابداری نارون
    • شماره تلفن: 36313510-071

لیست آموزشگاه‌ های حسابداری در اصفهان

تعدادی از بهترین آموزشگاه‌های حسابداری معتبر اصفهان:

ردیف  نام آموزشگاه تلفن آدرس سایت 
1 موسسه حسابداری تدبیر آموزش حسابداری اصفهان 09133008810 www.tadbirtp.ir
2 موسسه حسابداری محاسبان آفاق اسپادانا 32675550-031 www.mohaseban.org
3 آموزشگاه حسابگر حصین حاسب سپاهان 36612032-031 www.hacinhaseb.ir

لیست آموزشگاه‌های حسابداری در استان البرز و شهر کرج

دو تا از آموزشگاه‌های معتبر حسابداری واقع در کرج:

ردیف  نام آموزشگاه تلفن آدرس سایت 
1 آموزشگاه جوان کرج 32263622-322225952 www.k-javan.ir
2 آموزشگاه اقتصاد قرن 32265032-32202582 www.ithce.ir

لیست آموزشگاه‌های حسابداری در مشهد

تعدادی از بهترین آموزشگاه‌های حسابداری واقع در مشهد:

ردیف نام آموزشگاه تلفن آدرس سایت
1 موسسه آموزش‌های بین‌المللی راشد 32222766-051 www.rashed.ir
2 موسسه ذکریا 09155249646 www.zakariait.ir
3 آموزشگاه کامپیوتر حافظ 38430345-051 www.hafeztvtc.ir

لیست آموزشگاه‌های حسابداری در اهواز

دو تا از بهترین آموزشگاه‌های حسابداری در اهواز:

ردیف نام آموزشگاه تلفن آدرس سایت
1 آموزشگاه حسابداری اندیشه برتر 32239187-061
2 موسسه حسابداری نوین تراز 33911716-061 www.novint.ir

لیست آموزشگاه‌های حسابداری در تبریز

دو تا از بهترین آموزشگاه ‌های حسابداری در تبریز:

ردیف نام آموزشگاه تلفن آدرس سایت
1 مجموعه تبریز تکنیکال 33366260-041
2 آموزشگاه حسابداری تبریز 09014236734

10 آموزشگاه حسابداری برتر کشور

در سطح کشور، موسسات مختلفی هستند که ادعای بهترین آموزشگاه حسابداری بودن را دارند. همچنین، بسیاری از آن‌ها اعلام می‌کنند که مدارکشان ارزش داخلی و خارجی بالایی دارد و حتی می‌توانید مدارک آن‌ها را به راحتی ترجمه نموده و برای یافتن کار به خارج از کشور هم بروید.

10 آموزشگاه حسابداری برتر کشور

یک نمونه کلاس آموزشگاه حسابداری در تصویر مشاهده می شود.

اما در این بخش نام 10 موسسه را که در اکثر استان‌های کشور نمایندگی دارند، آورده‌ایم. ارزیابی ویژگی‌ها و مزیت‌های هریک را بر اساس شاخص‌هایی که در بخش‌های قبلی معرفی نمودیم، انجام دهید. برای این کار، بهتر است به نمایندگی هر یک از آن‌ها در شهر خود مراجعه نموده و از کم و کیف دوره‌های آموزشی‌ آن‌ها سوال کنید.

ردیف نام آموزشگاه آدرس سایت
1 دوره‌های حسابداری جهاد دانشگاهی www.sctae.jdsharif.ac.ir/product-type/hesabdari-dep
2 شعب سازمان فنی و حرفه‌ ای کشور www.irantvto.ir
3 نمایندگی‌های مجتمع فنی تهران در استان تهران www.mftsk.com/mft-branches
4 مرکز مالی ایران با اعطای مدرک بین‌المللی CMA www.ifc.ir
5 موسسه آموزش حسابداری تدبیر در استان اصفهان www.tadbirtp.ir
6 موسسه حسابداران خبره (دارای آموزش آنلاین) www.pact.ir
7 دوره‌های حسابداری بازار کار آموزشگاه نشان برتر www.neshanebartar.com/introduction_lesson.aspx?lesson_id=109
8 نمایندگی‌های موسسه آموزشی محاسبه‌گران نواندیش www.ucmas.ir
9 موسسه آموزش عالی آزاد برهان (دارای دوره‌های آموزشی آنلاین) www.borhanbs.com
10 نمایندگی‌های انستیتو حسابداران برتر www.bestaccir.com

لیست دیگر آموزشگاه‌های حسابداری کشور

علاوه بر موسساتی که نام بردیم، آموزشگاه‌های دیگری هم وجود دارند که یا در اکثر استان‌های کشور و یا در شهرهای مختلف یک استان تعدادی نمایندگی دارند. اعتبار این موسسات موجب شده تا به عنوان آموزشگاه‌های حسابداری استاندارد از آن‌ها یاد شود.

ردیف نام آموزشگاه سایت
1 آموزشگاه ایران تجارت www.iran-tejarat.com
2 آموزشگاه حسابداری رهرو (ارائه دیپلم فنی و حرفه‌ای) www.rahroedu.com
3 موسسه حسابداری محاسبان www.hesabdar.org
4 آموزشگاه نوین دانش پژوهان www.dpe.ac
5 مجتمع آموزشی ایلیا www.iliatc.com
6 آموزشگاه هدف کار www.hadafkar.com
7 مجتمع آموزشی هوشیاران در تهران و سایر شهرها www.hoshyarangroup.com
8 موسسه آموزشی آباد نوین تهران (در تهران، تبریز و دیگر استان‌ها) www.iacpa.ir
9 آموزشگاه آریا روش www.iica.ir

اگر به حسابداری و کار در این حوزه علاقمند هستید، شرکت نرم افزاری فرداد جدیدا استخدام افراد متخصص و علاقمند به حسابداری را شروع کرده است. برای داشتن اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم استخدامی به استخدام شرکت نرم افزاری مراجعه نمایید.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی ویژگی های بهترین آموزشگاه حسابداری،  معرفی 24 آموزشگاه حسابداری تهران و ایران و معرفی بهترین آموزشگاه ها در سایر شهر های کشور ایران پرداختیم. هدف ما از ارائه این مقاله  معرفی 24 آموزشگاه حسابداری تهران و ایران ، راهنمایی شما درباره انتخاب بهترین آموزشگاه حسابداری جهت دریافت آموزش های حرفه ای حسابداری بود، امیدواریم که این مطالب برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم، اگر آموزشگاه خوبی را در شهر یا منطقه خودتان سراغ دارید، که در این لیست وجود ندارد، در کامنت آن را به دیگران معرفی کنید. ضمناً، شما می‌توانید از تجربیات خودتان در دورانی که به دنبال یک آموزشگاه حسابداری مناسب و خوب بودید، برای دیگران بگویید.

آموزش حسابداری 0 تا 100

دسترسی به مقالات مرتبط:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram
{ "@context": "https://schema.org", "@type": "FAQPage", "mainEntity": [{ "@type": "Question", "name": "چگونه آموزشگاه حسابداری مناسبی را پیدا کنم؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "گر هم بخواهید به شیوه‌ای بسیار اساسی و خلاقانه آموزشگاه مناسبی را بیابید، می‌توانید برای مثال، نشریات و سایت‌های تخصصی حسابداری را مطالعه کنید و تحقیق نمایید که نویسنده‌های مقالات درجه یک آنها در کدام یک از آموزشگاه‌های حسابداری تدریس می‌کنند" } },{ "@type": "Question", "name": "کدام یک از آموزشگاه های حسابداری در تهران بهتر هستند؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "برخی از آموزشگاه های حسابداری در تهران عبارتند از: مرکز آموزش حسابداران خبره، مرکز آموزش بازرگانی، مشاورین مالی سرمایگان" } },{ "@type": "Question", "name": "آموزشگاه های معتبر و نامعتبر حسابداری چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "در یک آموزشگاه معتبر و خوب، نه تنها اصول و قوانین این رشته را با شیوه‌های اصولی و جدید آموزش می‌دهند، بلکه شما را به یادگیری آموزش های آکادمیک محدود نمی کنند و شما را در عمل وارد شرایطی می‌کنند که احساس کنید دقیقا مثل یک حسابدار در حال کار هستید" } },{ "@type": "Question", "name": "چرا باید به دنبال آموزشگاه حسابداری خوب بود؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "در یک آموزشگاه معتبر و خوب، نه تنها اصول و قوانین این رشته را با شیوه‌های اصولی و جدید آموزش می‌دهند، بلکه شما را به یادگیری آموزش های آکادمیک محدود نمی کنند و شما را در عمل وارد شرایطی می‌کنند که احساس کنید دقیقا مثل یک حسابدار در حال کار هستید." } },{ "@type": "Question", "name": "لیست بهترین آموزشگاه‌های ایران به تفکیک استان چیست؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "مهارت‌سرای حسابداری پویندگان مهرشماره تلفن: 32338089-071 مجتمع آموزشی حرفه آموزان شیراز شماره تلفن: 32335997-071 شرکت حسابداری نارون شماره تلفن: 36313510-071" } }] }
نرم افزار حسابداری ابری

تماس

قیمت

دمو

کاتالوگ

×

ما منتظر تماس شما هستیم تا ...

تماس با مشاوران تماس با فرداد

  • شرایـط کاری و نیـازهای ویـژه سـازمان شما را بشنویم.
  • به سوالهای شما در مورد ارزش آفرینی نرم افزار پاسخ دهیم.
  • بر اساس تجربه موفق نرم افزار فرداد در صنایع مختلف بهترین پیشنهاد را برای افزایش بهره وری سازمان به شما ارائه دهیم.
  • با توجه به نیازهای اختصاصی شما، به شما در انتخاب بهترین راهکارها کمک کنیم.