خدمات پشتیبانی شرکت نرم افزاری فرداد شامل آموزش کامل نرم افزار حسابداری و شیوه کامل کار با آن می‌شود. این آموزش ها بسته به نوع مشتری و نرم افزاری که انتخاب می‌کند، ممکن است متفاوت باشد.

اهمیت پشتیبانی نرم افزار

همه شرکت‌ها پس از خرید نرم افزارهای حسابداری، افزایش سرعت و دقت بالا در ثبت و گزارشگیری از اطلاعات مالی سازمان می‌باشد. اما هنگام ورود نرم افزار جدید به سازمان، به دلیل عدم آشنایی کارکنان با برنامه مالی تهیه شده و مشکل در استفاده از سیستم جدید، قطعا چالش‌های متعددی برای سازمان به وجود خواهد آمد.

اگر آموزش کافی و درست از نحوه استفاده نرم افزار به کارکنان داده نشود، امکان بروز خطاهای جبران ناپذیر در تهیه گزارشات و ثبت اطلاعات در نرم افزار وجود خواهد داشت. برای رفع این مشکل ما به شما مشاهده آموزش نرم افزار حسابداری را پیشنهاد می‌کنیم.
بنابراین قبل از خرید هر نوع نرم افزار حسابداری، لازم است مدیران تحقیقات لازم درباره شرکت تولید کننده نرم افزار حسابداری را انجام بدهند. لازم است اطمینان حاصل شود، که شرکت ارائه دهنده نرم افزار علاوه بر آموزش به کارکنان خریدار، خدمات پشتیبانی را نیز برای مدتی ارائه می‌دهد.

بدین طریق اگر کارکنان هنگام کار با نرم افزار یا حتی درک ماهیت حسابها در حسابداری به مشکل بخورند می‌توانند از خدمات پشتیبانی شرکت ارائه دهنده نرم افزار استفاده کرده و مشکل خود را برطرف کنند.

خدمات پشتیبانی شرکت نرم افزاری فرداد

  • بروز رسانی سیستم مشتری به آخرین نسخه نرم افزار
  • پاسخ به نیازهای آموزشی مشتریان برای کار با نرم افزار
  • پاسخ به نیازهای کاربردی مشتریان در هنگام کار با نرم افزار
  • طراحی گزارشات جدید موردنیاز مشتریان و بارگذاری گزارش در سیستم مشتریان
  • بررسی تنظیمات پایگاه داده‌های مرتبط با نرم افزار
  • بررسی و بروز رسانی فرمول‌های ثبت شده در سیستم مشتری براساس جدید ترین قوانین بیمه و مالیات
خدمات پشتیبانی شرکت نرم افزاری فرداد

خدمات پشتیبانی

پورتال مشتریان فرداد

تمام مشتریان شرکت نرم افزار فرداد به بخش پورتال مشتریان دسترسی دارند و درصورتی که هنگام کار با نرم افزار به مشکل بخورند، می‌توانند پس از ورود به پرتال خود برای واحد پشتیبانی تیکت ارسال کنند.
پس از ثبت تیکت یک کد رهگیری برای مشتری ثبت می‌شود و مشتری به راحتی می تواند وضعیت تیکت خود را پیگری کند. کارشناسان پشتیبانی شرکت نرم افزاری فرداد، پس از دریافت تیکت با مشتری تمام گرفته و با اتصال آنلاین به سیستم مشتری مشکل را برطرف نموده و مشتری را راهنمایی می‌کنند.
درصورتی که مشتریان نیاز به افزودن قابلیت جدید به هر کدام از نرم افزارهای فرداد نظیر نرم افزار حسابداری تولیدی، صنعتی و… داشته باشند، پشتیبان‌ها پیگیری‌های لازم را از واحد تولید جهت توسعه نرم افزار انجام می‌دهند، در این مدت فرآیند انجام کار از طریق تیکت ثبت شده به مشتری اطلاع داده می‌شود.
سیستم تیکتینگ شرکت نرم افزاری فرداد موجب افزایش سرعت پیگیری کارهای مربوط به مشتریان شده است.

دسترسی به مقالات مرتبط:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram
نرم افزار حسابداری ابری

تماس

قیمت

دمو

کاتالوگ

×

ما منتظر تماس شما هستیم تا ...

تماس با مشاوران تماس با فرداد

  • شرایـط کاری و نیـازهای ویـژه سـازمان شما را بشنویم.
  • به سوالهای شما در مورد ارزش آفرینی نرم افزار پاسخ دهیم.
  • بر اساس تجربه موفق نرم افزار فرداد در صنایع مختلف بهترین پیشنهاد را برای افزایش بهره وری سازمان به شما ارائه دهیم.
  • با توجه به نیازهای اختصاصی شما، به شما در انتخاب بهترین راهکارها کمک کنیم.