گروه حسابداری در واتساپ برای خیلی از افرادی که از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند حیاتی است. در دنیای دیجیتال امروزی که شرکت ها نرم افزار حسابداری مالی پیشرفته را با عنوان برنامه حسابداری شرکتی تولید می‌کنند، شبکه‌های اجتماعی پلی بین کاربران و ایجاد ارتباط بین افراد مختلف در حوزه‌های مختلف هستند. باتوجه به فیلترینگ برخی از شبکه‌های اجتماعی، درحال حاضر واتساپ یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب بین کاربران هست.
استفاده از گروه های حسابداری در واتساپ می تواند به شما کمک کند تا با افراد دیگری که علاقه مند به حسابداری هستند در ارتباط باشید و از تجربیات و دانش آنها بهره ببرید. همچنین می توانید سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ های متخصصانه دریافت کنید. استفاده از گروه های حسابداری در واتساپ می تواند به شما کمک کند تا دانش خود را در زمینه حسابداری افزایش دهید و با آخرین تحولات در این زمینه آشنا شوید. از طرفی با پیچیده شدن دنیای حسابداری و ابهامات بسیاری که برای حرفه‌ای های حوزه حسابداری در برخی مسائل حسابداری و امور مالیاتی به وجود می‌آید (نظیر قیمت نرم افزار حسابداری)، اکثر افراد به دنبال راهی برای مطرح نمودن پرسش‌های حسابداری خود از افراد خبره حسابداری و دریافت پاسخ های صحیح هستند.

گروه واتساپ خبرگان حسابداری

باتوجه به این که هزینه‌های مشاوره‌های حسابداری بسیار گزاف می‌باشد، آموزشگاه حسابداری فرداد چاره ای برای رفع این مشکلات اندیشیده است. آموزشگاه حسابداری فرداد برای ارتقاء سطح دانش حسابداران مشتاق یادگیری و فعال در حوزه حسابداری، در کنار ایجاد گروه حسابداری در تلگرام و دوره آشنایی با حسابداری، گروه حسابداری در واتساپ را ایجاد کرده است.

هدف اصلی آموزشگاه فرداد (بعد از آموزش حسابداری) از تاسیس گروه واتساپ حسابداری ایجاد تعامل و تبادل اطلاعات بین افراد خبره حسابداری بوده و برای دورهم جمع کردن افراد صاحب نام حسابداری در کنار یکدیگر تلاش می کند.
آموزشگاه حسابداری فرداد امیدوار است، که در گروه حسابداری واتساپ فرهیختگان حسابداری با انتشار مطالب مفید حسابداری با یکدیگر به صورت خودجوش و پاسخ به سوالات یکدیگر، همه در ارتقاء دانش حسابداری دوستان خود کوشا باشند.

باتوجه به این که پیام رسان واتساپ برای تعداد اعضای گروه‌ها محدودیت ایجاد نموده است، ظرفیت اولین گروه حسابداری واتساپ خبرگان حسابداری و مالی تکمیل شده است. لینک دومین گروه حسابداری واتساپ خبرگان حسابداری و مالی را در این صفحه جهت عضویت شما گذاشته ایم. همچنین با کلیک بر روی لینک 1 می‌توانید گروه اول خبرگان حسابداری و مالی را مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید که گروه‌های خبرگان مالی و حسابداری فقط برای انتشار سوالات حرفه‌ای است و شما می‌توانید سوالات مبتدی حسابداری و سوالات درسی دانشگاهی را در گروه آینده سازان حسابداری بپرسید.

اگر قصد دارید در جمع حرفه‌ای‌ های حسابداری باشید و تجربیات بی نظیر این افراد استفاده کنید، حتما تا قبل از تکمیل ظرفیت گروه حسابداری واتساپ خبرگان حسابداری و مالی 2، در این گروه عضو بشوید.

عضویت در گروه حسابداری واتساپ خبرگان حسابداری و مالی:

لینک دومین گروه واتساپ حسابداری

گروه واتساپ آینده سازان حسابداری

قطعا هر فردی که تازه در مسیر حسابداری قرار گرفته و با دنیای ارقام و اعداد مالیاتی رو به رو شده است و سوالات بی شماری در ذهن خود دارد؛ مثلا ارسال لیست بیمه، ماهیت حسابها در حسابداری و یا حتی جدول حقوق کارگران. اما آیا شخصی برای پاسخ گویی به این سوالات وجود دارد؟

آیا افراد می‌توانند به راحتی سوالات حسابداری خود را بدون نگرانی درباره ساده بودن سوالات و زیاد بودن تعداد سوالات آن‌ها را مطرح کنند؟

آموزشگاه حسابداری فرداد به منظور رفع دغدغه های حسابداران تازه کار و همچنین افزایش اطلاعات حسابداری و مهارت‌های افراد تازه کار حوزه حسابداری یا علاقمندان به حرفه حسابداری، گروهی را در واتساپ راه اندازی نموده است.

گروه واتساپ آینده سازان حسابداری برای افرادی که در ابتدای راه حسابداری هستند و قصد دارند به یک حسابدار حرفه ای تبدیل بشوند، گزینه‌ای عالی است. اگر شما هم می‌خواهید به جمع اینده سازان حسابداری بپیوندید، زمان را از دست ندهید و سریع تر در گروه آینده سازان حسابداری عضو بشوید.

عضویت در گروه حسابداری واتساپ آینده سازان حسابداری:

لینک گروه واتساپ آینده سازان حسابداری

 

دسترسی به مقالات مرتبط:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram
نرم افزار حسابداری ابری

تماس

قیمت

دمو

کاتالوگ

×

ما منتظر تماس شما هستیم تا ...

تماس با مشاوران تماس با فرداد

  • شرایـط کاری و نیـازهای ویـژه سـازمان شما را بشنویم.
  • به سوالهای شما در مورد ارزش آفرینی نرم افزار پاسخ دهیم.
  • بر اساس تجربه موفق نرم افزار فرداد در صنایع مختلف بهترین پیشنهاد را برای افزایش بهره وری سازمان به شما ارائه دهیم.
  • با توجه به نیازهای اختصاصی شما، به شما در انتخاب بهترین راهکارها کمک کنیم.