حسابداری یکی از رشته های پرکاربرد و کارآمد در جامع امروزی می‌باشد و علاقمندان زیادی دارد. هرشخص هر کسب و کاری که داشته باشد، برای محاسبه مبالغ خرید و فروش‌های خود و نیاز به استفاده از علم حسابداری و نرم افزار حسابداری دارد. باتوجه به کاربرد گسترده‌ای که علم حسابداری دارد، افراد زیادی تمایل دارند که علم حسابداری را فراگرفته و برای یادگیری آن مخصوصا در گروه حسابداری در تلگرام در حال تلاش هستند.

ازطرفی فارغ التحصیلان رشته حسابداری و یا دانشجویان این رشته نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره حسابداری دارند، زیرا با تغییر قوانین بیمه و مالیاتی کشور به صورت سالیانه، برخی از مسائل و کارهای حسابداری بسیار پیچیده می‌شوند و حتی حسابداران باسابقه هم گاها برای انجام برخی از عملیات حسابداری به مشکل می‌خورند.

گروه تلگرام حسابداری

باتوجه به اهمیت رشته و حوزه کاری حسابداری و همچنین مشکلاتی که حسابداران در انجام امور حسابداری دارند، آموزشگاه حسابداری فرداد اقدام به ایجاد گروه تلگرام حسابداری در کنار گروه حسابداری در واتساپ نموده است. بیش از 5000 نفر از جامعه حسابداری در گروه تلگرام آموزش حسابداری عضو هستند. در واقع اعضای گروه تلگرام حسابداری بخشی از خانواده حسابداری کشور ایران به حساب می‌آیند و علاوه بر حسابداران، مشتاقان یادگیری حسابداری نیز در گروه حسابداری تلگرام عضو هستند.

افرادی که به تازگی در مسیر آموزش حسابداری قرار گرفته اند و در هنگام یادگیری این دانش بی انتها به مسائل کوچک و بزرگ حسابداری بر می‌خورند، سوالات خود را در گروه مطرح نموده و سایر افراد صاحب نام حسابداری که در گروه هستند، با ارائه راهکارها و پاسخ به سوالات، به اعضای گروه در یادگیری علم حسابداری کمک می‌کنند.

همچنین افرادی که جزء حرفه ای‌های حوزه حسابداری هستند، اگر در هنگام تهیه صورت‌های مالی، یا حتی در انجام عملیات پیچیده حسابداری به مشکل بخورند، مشکل خود را در گروه مطرح نموده و سایر افراد باتجربه بالاتر در گره آن ها را یاری می‌کنند.

در واقع در گروه حسابداری قشرهای مختلف حسابداری حاضر هستند و باتوجه به این که علاوه بر تازه کاران حسابداری، حسابداران حرفه‌ای هم در بزرگترین گروه تلگرام حسابداری عضو هستند. به همین دلیل هر سوال حسابداری با هر سطحی که در بزرگترین گروه تلگرام حسابداری مطرح بشود، بدون پاسخ نمانده و افراد حاضر در گروه تلگرام حسابداری پاسخ‌های صحیح و نظرات خود را مطرح می‌کنند.

در حال حاضر روزانه بیش از 1000 چت در بزرگترین گروه حسابداری در تلگرام انجام می‌شود و به همین دلیل است، که این گروه به بزرگترین گروه حسابداری در تلگرام تبدیل شده و مخاطبان بسیاری در بین حسابداران دارد.

عضویت در بزرگترین گروه حسابداری در تلگرام

قبل از عضویت در گروه تلگرام پرسش و پاسخ حسابداری لازم است بدانید، که آموزشگاه حسابداری فرداد یک کانال تلگرام آموزش حسابداری هم ایجاد نموده است. این آموزشگاه در کانال آموزش حسابداری در تلگرام بروز ترین اخبار حسابداری و جدید ترین نکات آموزشی حسابداری را منتشر می‌کند. در این قسمت لینک عضویت در کانال تلگرام حسابداری و همچنین لینک عضویت در گروه تلگرام حسابداری را برای شما درج نموده ایم.

توجه داشته باشید که برای عضویت در گروه‌ها، لازم است ابتدا v.p.n خود را روشن نمایید و سپس برای عضویت در گروه یا کانال کانال حسابداری در تلگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

دسترسی به مقالات مرتبط:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram
نرم افزار حسابداری ابری

تماس

قیمت

دمو

کاتالوگ

×

ما منتظر تماس شما هستیم تا ...

تماس با مشاوران تماس با فرداد

  • شرایـط کاری و نیـازهای ویـژه سـازمان شما را بشنویم.
  • به سوالهای شما در مورد ارزش آفرینی نرم افزار پاسخ دهیم.
  • بر اساس تجربه موفق نرم افزار فرداد در صنایع مختلف بهترین پیشنهاد را برای افزایش بهره وری سازمان به شما ارائه دهیم.
  • با توجه به نیازهای اختصاصی شما، به شما در انتخاب بهترین راهکارها کمک کنیم.