تا به حال درباره نرم افزار حسابداری قفل شکسته یا کرک شده شنیده‌اید؟ در چند سال اخیر علاوه بر ارائه غیرقانونی نرم افزارهای خارجی به صورت رایگان، دانلود و استفاده از نرم افزارهای کرک شده ایرانی ازجمله نرم افزار قفل شکسته حسابداری هم رواج یافته است.

نرم افزار حسابداری قفل شکسته همان ورژن کرک شده غیر قانونی نرم افزار حسابداری نسخه اصلی هست. نرم افزارهای حسابداری قفل شکسته به دلیل هک شدن نیاز به قفل‌های سخت افزاری یا نرم افزاری ندارند. اما استفاده از این نرم افزارها به چه قیمتی؟

خواندن مقاله نرم افزار حسابداری قفل شکسته را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟

استفاده کنندگان از نرم افزار قفل شکسته حسابداری
افرادی که قصد تهیه نرم افزار قفل شکسته حسابداری را دارند
افرادی که به دنبال جایگزین نرم افزار قفل شکسته حسابداری هستند

نرم افزار حسابداری رایگان قفل شکسته

باتوجه به هزینه بالا و قیمت نرم افزار حسابداری افرادی که قصد یادگیری و کار با نرم افزار حسابداری شرکتی، خدماتی، پیمانکاری، بازرگانی و … را داشتند و نمی‌خواستند که هزینه اسنفاده از این نرم افزار را پرداخت کنند، از نرم افزار حسابداری کرک شده استفاده می‌کردند. این نرم افزار رایگان هستند و همین مسئله کاربران را ترغیب به دانلود رایگان نرم افزار حسابداری قفل شکسته و استفاده از آن‌ها می کند.

دانلود نرم افزار حسابداری کرک شده رایگان و استفاده از آن مشکلاتی را برای استفاده کنندگان نرم افزار و تولیدکنندگان نرم افزارها به وجود آورد.

به دلیل این که این نرم افزارها به صورت غیر قانونی در بازار ارائه شده بودند، مدتی بعد از ورود به بازار و استفاده توسط کاربران، شرکت‌های تولیدکننده نرم افزارهای حسابداری که نرم افزار آن‌ها کرک شده (در واقع توسط افراد ناشایست دزدیده شده بود،) شکایات و پیگیری‌های لازم را انجام داده و در حال حاضر در بازار تعداد زیادی نرم افزار حسابداری قفل شکسته وجود ندارد.

معایب نرم افزار حسابداری قفل شکسته

دانلود نرم افزار حسابداری قفل شکسته و استفاده از آن، به راحتی زحمات چندین ساله تیمی که نرم افزار حسابدارای را تولید کرده‌اند از بین می‌برد. نرم افزار حسابداری قفل شکسته رایگان می‌تواند انگیزه افراد توانمند برای تولید نرم افزار حسابداری را از بین برده و یا حتی منجر به ایجاد خسارات مالی غیر قابل جبران برای شرکت‌های تولید نرم افزار بشود.

علاوه بر موارد ذکر شده نرم افزارهای قفل شکسته از امنیت پایینی برخوردار هستند و امکان هک شدن آن‌ها و ویروسی شدن اطلاعات موجود در نرم افزارهای رایگان قفل شکسته بسیار زیاد است.

باتوجه به اهمیت بالای اطلاعات حسابداری برای هر شرکت حسابداری، قطعا استفاده از نرم افزارهای حسابداری قفل شکسته برای این شرکت‌ها ریسک بسیار بالایی دارد. پیشنهاد ما این است که هیچ وقت از نرم افزار حسابداری قفل شکسته استفاده نکنید.

دانلود نرم افزار حسابداری فرداد به جای نرم افزار قفل شکسته👈


اگر علاقمند به یادگیری حسابداری و آموزش نرم افزار حسابداری هستید می‌توانید با ورود به صفحه آموزش حسابداری به صورت کاملا رایگان حسابداری را برای ورود به بازار کار آموزش ببینید.

دانلود رایگان و قانونی نرم افزار حسابداری

پیشنهاد ما به شما این است که به جای استفاده غیرقانونی از نرم افزار حسابداری قفل شکسته، از نرم افزارهایی که خود شرکت های تولید کننده نرم افزار حسابداری به صورت رایگان ارائه می‌دهند، استفاده کنید.

باتوجه به غیر قانونی بودن و معایب استفاده از نرم افزار حسابداری قفل شکسته، شرکت نرم افزاری فرداد راهکاری مهم برای شما دارد. شما می‌توانید به صورت رایگان دموی نرم افزار حسابداری فرداد را دانلود کنید و از آن استفاده کنید. دموی نرم افزار حسابداری فرداد به صورت رایگان برای کاربرانی که به هر دلیلی نمی‌خواهند برای استفاده از نرم افزار حسابداری هزینه پرداخت کنند، قابل دانلود و استفاده است.

دانلود رایگان و قانونی نرم افزار حسابداری

دانلود رایگان و قانونی نرم افزار حسابداری

با استفاده از دموی نرم افزار حسابداری فرداد به راحتی امکان ثبت و بررسی اطلاعات حسابداری مالی با برنامه اموال، انبارداری، خزانه داری و دارایی‌های ثابت و انجام عملیاتی نظیر ثبت اسناد حسابداری، تهیه گزارشات حسابداری در سطوح مختلف، تعریف کدینگ حسابداری و… وجود دارد.

برای استفاده رایگان از نرم افزارحسابداری فرداد، ابتدا به صفحه دانلود دموی فرداد مراجعه کنید، سپس درخواست خود را برای دانلود دمو ثبت کنید و از طریق لینکی که برایتان پیامک می‌شود نرم افزار را دانلود کنید.

دانلود نرم افزار حسابداری فرداد، به جای نرم افزار کرک شده👈

دسترسی به مقالات مرتبط:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram
{ "@context": "https://schema.org", "@type": "FAQPage", "mainEntity": [{ "@type": "Question", "name": "نرم افزار حسابداری قفل شکسته چیست؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "نرم افزار حسابداری قفل شکسته همان ورژن کرک شده غیر قانونی نرم افزار حسابداری نسخه اصلی هست." } },{ "@type": "Question", "name": "مهم ترین معایب نرم افزار حسابداری قفل شکسته چیست؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "نرم افزارهای قفل شکسته از امنیت پایینی برخوردار هستند و امکان هک شدن آن‌ها و ویروسی شدن اطلاعات موجود در نرم افزارهای رایگان قفل شکسته بسیار زیاد است." } },{ "@type": "Question", "name": "چطور به صورت رایگان از نرم افزار حسابداری استفاده کنم؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "دموی نرم افزار حسابداری فرداد به صورت رایگان برای کاربرانی که به هر دلیلی نمی‌خواهند برای استفاده از نرم افزار حسابداری هزینه پرداخت کنند، قابل دانلود و استفاده است." } }] }
نرم افزار حسابداری ابری

تماس

قیمت

دمو

کاتالوگ

×

ما منتظر تماس شما هستیم تا ...

تماس با مشاوران تماس با فرداد

  • شرایـط کاری و نیـازهای ویـژه سـازمان شما را بشنویم.
  • به سوالهای شما در مورد ارزش آفرینی نرم افزار پاسخ دهیم.
  • بر اساس تجربه موفق نرم افزار فرداد در صنایع مختلف بهترین پیشنهاد را برای افزایش بهره وری سازمان به شما ارائه دهیم.
  • با توجه به نیازهای اختصاصی شما، به شما در انتخاب بهترین راهکارها کمک کنیم.