نحوه انتقال پول در پی پال چگونه است؟ پی پال (PayPal) یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیک، برنامه مالی و انتقال وجه الکترونیکی فعالیت می‌کند، از طریق سامانه پی پال می‌­توان پرداخت و انتقال وجه را با اینترنت و به صورت آنی انجام داد که این روش جایگزین مناسبی برای شیوه‌های سنتی نقل و انتقال وجه نقد همانند چک و حواله پولی است.

پی ‌پال روند پرداخت برای خریدهای اینترنتی، تجارت الکترونیک، سایت‌های حراج و سایر کاربردهای اقتصادی و برنامه حسابداری بازرگانی را با دریافت هزینه انجام می‌دهد، در این مقاله سعی کردیم به تمام سوالاتی که افراد در مورد پی پال برایشان به وجود می‌­آید پاسخ دهیم و همچنین در مورد نحوه انتقال پول در پی پال، نحوه اضافه کردن پول به حساب پی پال نیز توضیح داده‌­ایم.

خواندن مقاله نحوه انتقال پول در پی پال به چه کسانی پیشنهاد شود؟

مدیران کسب و کارها
مدیران مالی شرکت ها
حسابداران
علاقمندان به مباحث اقتصادی

پی پال چیست؟

پی پال در سال 1999 توسط پیتر تیلور، مالک سابق (Confinity) و ایلان ماسک، مدیرعامل سابق (X.com) تأسیس شد، این شرکت در سال 2002 با (Confinity) ادغام شد و نام PayPal را به خود گرفت، پی پال در حال حاضر در بیش از 200 کشور جهان فعالیت می‌کند و بیش از 392 میلیون کاربر فعال دارد؛ این شرکت در سال 2017 توسط (eBay) به مبلغ 11,7 میلیارد دلار خریداری شد.

پی‌پال یک کیف پول الکترونیکی است که افراد برای استفاده از پی‌پال ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنند، برای این کار به وب‌سایت PayPal مراجعه کرده و اطلاعات شخصی خود را وارد می­‌کنند؛ سپس بعد از تأیید حساب کاربری می‌توانند آن را شارژ کنند.

پی پال یکی از محبوب‌ترین روش‌های پرداخت آنلاین در جهان است، این شرکت با ارائه خدماتی مانند پرداخت سریع و آسان خریدهای اینترنتی، امکان انتقال پول به دیگران در سراسر جهان و امنیت بالا به یکی از پیشگامان تجارت الکترونیک تبدیل شده است.

محدودیت انتقال وجه در پی پال

محدودیت انتقال وجه در پی پال به عوامل مختلفی بستگی دارد، مهم ترین آن‌ها نوع حساب کاربری و محل زندگی کاربر است، در ادامه به معرفی سایر محدودیت­‌ها و توضیح هر کدام پرداخته‌­ایم. محدودیت‌های انتقال وجه برای حساب‌های شخصی و تجاری را در تصویر زیر شرح داده‌ایم.

    محدودیت نحوه انتقال پول در پی پال

    محدودیت های اعمال شده بر انتقال پول در پی پال

    پی پال حساب‌های ویژه‌­ای را ارائه می‌دهد که محدودیت‌های انتقال وجه متفاوتی دارند، به عنوان مثال حساب‌های تجاری برتر پی پال دارای محدودیت‌های انتقال وجه بالاتری نسبت به حساب‌های تجاری معمولی هستند و همچنین پی پال در برخی از کشورها محدودیت‌های انتقال وجه خاصی اعمال می‌کند، به عنوان مثال در برخی از کشورها حداکثر مبلغ انتقال در هر تراکنش 100 دلار است.

    مزایای انتقال پول با پی پال

    انتقال پول با پی پال مزایای زیادی دارد که در این مقاله سعی کرده‌­ایم به مهم‌ترین این مزایا بپردازیم این مزایا شامل موارد ذکر شده در جدول می‌باشد:

    ردیف مزایای انتقال پول با پی پال
    1 سرعت و سهولت: انتقال پول با پی پال بسیار سریع و آسان است، یعنی شما می‌توانید در عرض چند دقیقه پول را به هر نقطه از جهان ارسال کنید.
    2 امنیت: پی پال از فناوری‌های امنیتی پیشرفته برای محافظت از اطلاعات مالی شما استفاده می‌کند.
    3 قابلیت اطمینان: پی پال یک شرکت معتبر و قابل اعتماد است که بیش از 392 میلیون کاربر فعال دارد.
    4 پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از روش‌های پرداخت: پی پال از طیف گسترده‌ای از روش‌های پرداخت از جمله کارت‌های اعتباری، کارت‌های بدهی و حساب‌های بانکی پشتیبانی می‌کند.

    در مجموع انتقال پول با پی پال یک روش سریع، آسان، ایمن و قابل اعتماد برای انتقال پول در سراسر جهان است.

    نحوه انتقال پول در پی پال

    برای آموزش برنامه حسابداری در هر مبحثی که باشد، نحوه و مراحل چگونگی آن شرح و توضیح داده می‌شود، نحوه انتقال پول در پی پال نیز به همین شکل است و ممکن است برخی از افراد آشنایی کافی نداشته باشند؛ نحوه انتقال پول در پی پال مراحلی دارد که برای این انتقال شما باید 6 مرحله زیر را انجام دهید:

      1. وارد حساب PayPal خود شوید.
      2. روی گزینه Send & Request کلیک کنید.
      3. در بخش Send Money، آدرس ایمیل یا شماره تلفن گیرنده را وارد کنید.
      4. مبلغ مورد نظر را وارد کنید.
      5. توضیحاتی برای پرداخت وارد کنید (اختیاری).
      6. روی گزینه Send کلیک کنید.

    گیرنده پس از دریافت ایمیل یا پیامک اطلاع‌رسانی می‌تواند پرداخت را تأیید کند، پس از تایید پرداخت پول به حساب گیرنده منتقل می‌شود.

    نکته مهم

    چند نکته مهم برای انتقال پول در پی پال وجود دارد که شامل موارد زیر است:

    • برای انتقال پول، باید حساب PayPal خود را به‌طور کامل تأیید کرده باشید.
    • می‌توانید از طریق وب‌سایت یا برنامه PayPal، پول را به دیگران منتقل کنید.
    • برای انتقال پول به خارج از کشور، باید حساب PayPal خود را به ارز مورد نظر تبدیل کنید.
    • پی پال ممکن است برای انتقال پول هزینه‌ای دریافت کند.

    ممکن است افراد بخواهند پول خود را به خارج از کشور انتقال دهند، برای این کار باید حساب PayPal خود را به ارز مورد نظر تبدیل کنند که برای تبدیل ارز می‌توانند از طریق وب‌سایت یا برنامه PayPal اقدام کنند؛ پی پال ممکن است برای انتقال پول هزینه‌ای دریافت کند که میزان این هزینه به عوامل مختلفی از جمله نوع حساب PayPal، مقدار پول منتقل‌شده و روش پرداخت استفاده‌ شده بستگی دارد.

    آموزشگاه حسابداری فرداد

    نحوه انتقال پول در پی پال بدون حساب کاربری

    برای انتقال پول در پی پال بدون حساب کاربری باید مراحل زیر را انجام داد:

      • به وب‌سایت PayPal مراجعه کنید.
      • روی گزینه Send Money کلیک کنید.
      • آدرس ایمیل یا شماره تلفن گیرنده را وارد کنید.
      • مبلغ مورد نظر را وارد کنید.
      • توضیحاتی برای پرداخت وارد کنید (اختیاری).
      • روی گزینه Continue کلیک کنید.
      • اطلاعات کارت اعتباری یا کارت بدهی خود را وارد کنید.
      • روی گزینه Pay Now کلیک کنید.

    در نهایت گیرنده پس از دریافت ایمیل یا پیامک اطلاع‌رسانی، پرداخت را تأیید می­‌کند و پول به حساب گیرنده منتقل می‌شود. باید به یاد داشته باشید که برای انتقال پول بدون حساب کاربری، باید از کارت اعتباری یا کارت بدهی استفاده کنید و همچنین پی پال برای انتقال پول بدون حساب کاربری هزینه‌ای دریافت می­‌کند.

    پی پال از فناوری‌های امنیتی پیشرفته برای محافظت از اطلاعات مالی شما استفاده می‌کند، این فناوری‌ها شامل رمزنگاری، احراز هویت دو عاملی و سایر روش‌های امنیتی است؛ با این حال مهم است که هنگام انتقال پول بدون حساب کاربری نکات امنیتی زیر را رعایت کنید:

      • از کارت اعتباری یا کارت بدهی خود فقط برای خرید از فروشگاه‌های معتبر و قابل اعتماد استفاده کنید.
      • رمز عبور کارت اعتباری یا کارت بدهی خود را به‌طور مرتب تغییر دهید.
      • از نرم‌افزارهای امنیتی معتبر برای محافظت از کامپیوتر یا تلفن همراه خود استفاده کنید.

    نحوه انتقال پول در پی پال به حساب پی پال دیگر

    نحوه انتقال پول در پی پال به حساب پی پال دیگر چگونه است؟ برای انتقال پول از حساب PayPal به حساب PayPal دیگر ابتدا باید به وب‌سایت PayPal مراجعه کنید و با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید، سپس به روی گزینه Send & Request کلیک کنید در این قسمت در پنجره مقابل در بخش Send Money، گزینه To a PayPal account را انتخاب کنید.

    آدرس ایمیل یا شماره تلفن گیرنده را وارد کرده در نهایت هم مبلغ مورد نظر را وارد می­‌کنید و به روی گزینه Send کلیک کنید، بعد از انجام این مراحل پی پال بلافاصله پول را به حساب گیرنده منتقل می‌کند.

    نکته
    برای انتقال پول از حساب PayPal به حساب PayPal دیگر، باید هر دو حساب به‌طور کامل تأیید شده باشند.

    نحوه اضافه کردن پول به حساب پی پال

    برای اضافه کردن پول به حساب PayPal می‌توانید از 4 روش‌ استفاده کنید که در ادامه آن‌ها را معرفی نموده‌ایم.

      1. از کارت اعتباری یا کارت بدهی
      2. از حساب بانکی
      3. از طریق PayPal Cash
      4. از طریق PayPal Credit

    اکنون که با روش‌های اضافه کردن پول به حساب پی پال آشنا شدید، قصد داریم هر یک را به صورت جداگانه توضیح دهیم تا با نحوه عملکرد هریک نیز آشنا گردید.

    • اضافه کردن پول از کارت اعتباری یا کارت بدهی: برای اضافه کردن پول از کارت اعتباری یا کارت بدهی، ابتدا به وب‌سایت PayPal مراجعه کنید و با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید، سپس به روی گزینه Wallet کلیک کرده و گزینه  Add Money را انتخاب می­‌کنید.

    سپس گزینه (Add Money from a Card) انتخاب و اطلاعات کارت اعتباری یا کارت بدهی خود را وارد می‌­کنید و در نهایت روی گزینه Add Money کلیک کنید، پی پال بلافاصله پول را از کارت اعتباری یا کارت بدهی شما کسر می‌کند و به حساب PayPal شما اضافه می‌کند.

    • اضافه کردن پول از حساب بانکی: برای اضافه کردن پول از حساب بانکی مانند مراحل بالا به وب‌سایت PayPal مراجعه کنید و با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید و به روی گزینه Wallet کلیک کنید و گزینه Add Money را انتخاب کنید و به روی گزینه Add Money from a Bank Account زده و اطلاعات حساب بانکی خود را وارد کنید.

    سپس بر روی گزینه Add Money کلیک کنید، پی پال معمولاً ظرف چند روز کاری پول را از حساب بانکی شما کسر می‌کند و به حساب PayPal شما اضافه می‌کند.

    • اضافه کردن پول از طریق PayPal Cash: برای اضافه کردن پول از طریق PayPal Cash مراحلی که در تصویر زیر نام برده ایم، می‌توانید پیش بروید.
    نحوه انتقال پول در پی پال و اضافه کردن آن

    مراحل اضافه کردن پول در حساب پی پال

    • اضافه کردن پول از طریق PayPal Credit: تمامی اقداماتی که برای اضافه کردن پول از طریق PayPal Cash را انجام دادیم در این مرحله نیز انجام می‌­دهیم و پی پال بلافاصله پول را به حساب PayPal اضافه می‌کند و ما باید آن را در طی یک دوره زمانی مشخص بازپرداخت کنیم.

    3 روش پرداخت با حساب پی پال

    می‌توان از حساب PayPal خود برای پرداخت خریدهای خود از طریق وب‌سایت‌ها یا برنامه‌های تلفن همراه که PayPal را می‌پذیرند استفاده کرد، همچنین می‌توان از حساب PayPal خود برای پرداخت خدمات، مانند اشتراک (Netflix) یا (Spotify) استفاده کرد. می‌توانید از حساب PayPal خود برای پرداخت خریدهای خود با استفاده از 3 روش زیر استفاده کنید:

    1. از موجودی حساب PayPal خود: اگر موجودی کافی در حساب PayPal خود دارید، می‌توانید از آن برای پرداخت خریدهای خود استفاده کنید.
    2. از کارت اعتباری یا کارت بدهی: اگر کارت اعتباری یا کارت بدهی به حساب PayPal خود متصل کرده‌اید، می‌توانید از آن برای پرداخت خریدهای خود استفاده کنید.
    3. از حساب بانکی: اگر حساب بانکی به حساب PayPal خود متصل کرده‌اید، می‌توانید از آن برای پرداخت خریدهای خود استفاده کنید.
    نکته مهم

    اگر از کارت اعتباری یا کارت بدهی برای پرداخت با حساب PayPal استفاده می‌کنید؛ ممکن است محدودیت‌های برداشت پول برای کارت شما اعمال شود.

    نحوه استفاده از پی پال در ایران

    نحوه استفاده از پی پال در ایران به این صورت است که شما باید ابتدا یک حساب پی پال شخصی یا تجاری ایجاد کنید، برای ایجاد حساب پی پال در ایران باید از یک آدرس ایمیل و شماره تلفن ایرانی استفاده کرده و همچنین باید اطلاعات شخصی خود را به صورت کامل وارد کنید.

    پس از ایجاد حساب پی پال باید آن را به یک کارت اعتباری یا کارت بدهی ایرانی متصل کنید، البته باید بدانید که برای اتصال کارت اعتباری یا کارت بدهی به حساب پی پال باید اطلاعات کارت خود را به صورت کامل وارد نمایید.

    پس از اتصال کارت اعتباری یا کارت بدهی به حساب پی پال می‌توانید، از آن برای پرداخت خریدهای خود از وب‌سایت‌ها یا برنامه‌های تلفن همراه که پی پال را می‌پذیرند استفاده کنید.

    پی پال در ایران خدمات کاملی ارائه نمی‌دهد، به عنوان مثال شما نمی‌توانید از پی پال برای برداشت پول از حساب خود استفاده کنید و باید بدانید که برای استفاده از پی پال در ایران باید از یک VPN یا پراکسی استفاده کنید.

    روش‌های دیگر استفاده از پی پال در ایران

    در زمان خرید برنامه حسابداری و اقتصادی خارجی در ایران روش‌های زیادی وجود دارد که شما باید با هر یک آشنایی کاملی داشته باشید؛ علاوه بر روش‌های ذکرشده، می‌توانید از پی پال به روش‌های زیر نیز در ایران استفاده کنید:

      • استفاده از خدمات واسطه‌ای: این خدمات به شما امکان می‌دهند، تا پول خود را به حساب پی پال خود واریز کرده و از آن برای خریدهای خود استفاده کنید.
      • استفاده از کارت‌های اعتباری یا کارت‌های بدهی بین‌المللی: اگر کارت اعتباری یا کارت بدهی بین‌المللی دارید می‌توانید از آن برای اتصال به حساب پی پال خود استفاده کنید.
      • استفاده از PayPal Cash: شما می‌توانید از PayPal Cash برای پرداخت خریدهای خود در ایران استفاده کنید؛ برای استفاده از PayPal Cash باید یک کارت PayPal Cash خریداری کنید.

    انتقال پول از پی پال به ایران شامل چه افرادی است؟

    در ایرانی چه افراد و یا چه صنف و اتحادیه‌ای می‌تواند برای انتقال پول از پی پال استفاده کند؟ در کشور ایرانی تنها افرادی می‌توانند از حساب پی پال برای انتقال وجه و یا حواله چک خود استفاده کنند که در ادامه معرفی نموده‌ایم:

      • کاربران ایرانی با حساب پی پال: کاربران ایرانی با حساب پی پال می‌توانند از حساب خود برای انتقال پول به ایران استفاده کنند، برای این کار باید گیرنده پول در ایران باشد و حساب بانکی یا کارت بانکی ایرانی داشته باشد.
      • کاربران ایرانی با حساب پی پال و کارت بانکی بین‌المللی: کاربران ایرانی با حساب پی پال و کارت بانکی بین‌المللی می‌توانند از کارت بانکی خود برای انتقال پول به ایران استفاده کنند، برای این کار باید گیرنده پول در ایران باشد و حساب بانکی یا کارت بانکی ایرانی داشته باشد.
      • کاربران ایرانی با حساب پی پال و خدمات واسطه‌ای: کاربران ایرانی با حساب پی پال و خدمات واسطه‌ای می‌توانند از خدمات واسطه‌ای برای انتقال پول به ایران استفاده کنند.

    خدمات واسطه‌ای به کاربران ایرانی امکان می‌دهند تا پول خود را به حساب پی پال خود واریز کرده و از آن برای انتقال به ایران استفاده کنند.

    شرایط انتقال پول از پی پال به ایران

    تا اینجای مقاله با نحوه انتقال پول در پی پال و چگونگی استفاده از آن در کشور ایران را توضیح دادیم، اکنون می‌خواهیم شرایط انتقال آن را نیز توضیح دهیم تا با تمامی نکات پی پال آشنا شوید؛ برای انتقال پول از پال به ایران باید از شرایط ذکر شده در تصویر زیر برخوردار باشند.

    شرایط و نحوه انتقال پول در پی پال به ایران

    چند مورد از شرایط انتقال پول در پی پال به ایران

    invoice یا فاکتور چیست؟

    Invoice چیست و یا فاکتور چه مفهومی دارد؟ Invoice یا فاکتور سندی است که نشان‌دهنده معامله تجاری بین دو طرف است، فاکتورها معمولاً توسط فروشنده صادر می‌شوند و به خریدار ارائه می‌شوند که خریدار می‌تواند با تأیید فاکتور معامله تجاری را تأیید کند؛ این سندها معمولاً شامل اطلاعات زیر هستند:

    • اطلاعات فروشنده مانند نام، آدرس، شماره تلفن و شماره مالیات بر ارزش افزوده
    • اطلاعات خریدار مانند نام، آدرس، شماره تلفن و شماره مالیات بر ارزش افزوده
    • شرح کالاها یا خدمات ارائه‌ شده
    • مقدار کالاها یا خدمات ارائه‌ شده
    • قیمت هر واحد کالا یا خدمت
    • مبلغ کل
    • تاریخ صدور فاکتور

    فاکتورها را می‌توان بر اساس عوامل مختلفی طبقه‌بندی کرد که برخی از این فاکتورها را در ادامه توضیح داده‌ایم:

      • فاکتور پیش‌پرداخت: سندی است که خریدار برای دریافت پیش‌پرداخت از فروشنده صادر می‌کند.
      • فاکتور رسمی: سندی است که توسط سازمان‌های دولتی یا خصوصی صادر می‌شود، این فاکتورها معمولاً دارای فرمت خاصی هستند و شامل اطلاعات بیشتری نسبت به فاکتورهای معمولی هستند.
      • فاکتور الکترونیکی: فاکتور الکترونیکی سندی است که به صورت الکترونیکی صادر می‌شود، این فاکتورها معمولاً از طریق ایمیل یا نرم‌افزارهای حسابداری ارسال می‌گردند.

    نکات مهم و ضروری در مورد نحوه انتقال پول در پی پال

    تا اینجای مقاله با نکات و توضیحات فراوانی از حساب پی پال و انتقال وجه از طرق آن، آشنا شدید و اکنون قصد داریم مقاله را با سوالاتی که بی پاسخ مانده‌اند به پایان برسانیم تا از این طریق آگاهی و اطلاعات شما در این خصوص افزایش دهیم.

    به یاد داشته باشید که از هر طریقی که خرید خود را انجام دهید و یا انتقال وجه داشته باشید باید با توجه به ماهیت حساب‌ها آن‌ها را در دفاتر و یا نرم افزارهای حسابداری خود ثبت کنید و همانند هر معامله دیگری در سامانه مودیان با رعایت قوانین سامانه مودیان ثبت و ارسال کنید.

    چه صرافی‌هایی حساب پی پال دارند؟

    در ایران با توجه به شرایط همه افراد چه اشخاص حقیقی و چه اشخاص حقوقی حساب پی پال ندارند، بنابراین صرافی‌هایی که در ابران حساب پی پال دارند، شامل صرافی‌های زیر می‌باشد:

      • صرافی ایرانی کارت
      • صرافی کافه ارز
      • صرافی پلاس
      • صرافی اکسچینو
      • صرافی آی آر یو اس دی
      • صرافی صرافی 99
      • صرافی صرافی 24
      • صرافی صرافی یورو

    این صرافی‌ها خدمات تبدیل ریال به پی پال و پی پال به ریال را ارائه می‌دهند، علاوه بر این صرافی‌ها برخی از شرکت‌های خدمات مالی نیز حساب پی پال دارند؛ این شرکت‌ها خدمات تبدیل ارز و پرداخت‌های بین‌المللی را ارائه می‌دهند.

    دریافت پول از طریق پی پال

    دریافت پول از طریق پی پال یک روش سریع و آسان برای دریافت پول از افراد یا کسب‌وکارهای دیگر است، برای دریافت پول از طریق پی پال، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

      • یک حساب پی پال ایجاد کنید.
      • آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را تأیید کنید.
      • اطلاعات حساب بانکی یا کارت بانکی خود را اضافه کنید.

    دریافت پول از پی پال روش‌های متفاوتی دارد که می‌توانید از طریق یکی از این روش‌ها انجام دهید، روش‌های دریافت پول از پی پال شامل روش‌های زیر است:

    • دریافت پول از طریق حساب پی پال: اگر گیرنده پول شما نیز حساب پی پال دارد، می‌توانید از او بخواهید که پول را به حساب پی پال شما واریز کند؛ برای این کار گیرنده پول باید نام کاربری یا آدرس ایمیل شما را در قسمت “Pay to” وارد کند.
    • دریافت پول از طریق کارت اعتباری یا کارت بدهی: اگر گیرنده پول شما کارت اعتباری یا کارت بدهی دارد، می‌توانید از او بخواهید که پول را از طریق کارت اعتباری یا کارت بدهی خود به حساب پی پال شما واریز کند.

    نکته
    اگر گیرنده پول شما در ایران است و حساب پی پال ندارد، ممکن است صرافی یا شرکت خدمات مالی برای تبدیل ریال به پی پال هزینه‌ای دریافت کند.

    حساب پی پال برای بازی

    حساب پی پال برای بازی یک روش سریع و آسان برای پرداخت خریدهای درون‌برنامه‌ای و اشتراک‌های بازی‌های آنلاین است، برای استفاده از حساب پی پال برای بازی باید مراحل زیر را دنبال کنید:

    • یک حساب پی پال ایجاد کنید.
    • آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را تأیید کنید.
    • اطلاعات حساب بانکی یا کارت بانکی خود را اضافه کنید.

    پس از ایجاد حساب پی پال، می‌توانید از آن برای پرداخت خریدهای درون‌برنامه‌ای و اشتراک‌های بازی‌های آنلاین استفاده کنید. بسیاری از بازی‌های آنلاین از حساب پی پال پشتیبانی می‌کنند؛ برخی از بازی‌های آنلاین که از حساب پی پال پشتیبانی می‌کنند شامل موارد زیر می‌باشند:

      • Fortnite
      • Call of Duty: Warzone
      • Apex Legends
      • League of Legends
      • Dota 2
      • Counter-Strike: Global Offensive
      • Minecraft
      • Rocket League

    اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید، می‌توانید از حساب پی پال برای کسب درآمد از بازی استفاده کنید، برخی از راه‌های کسب درآمد از بازی با استفاده از حساب پی پال پخش زنده بازی، تولید محتوای بازی، فروش محصولات مرتبط با بازی و مسابقه‌های بازی است اگر می‌خواهید از بازی برای کسب درآمد استفاده کنید باید یک استراتژی مناسب داشته باشید.

    نتیجه گیری

    نحوه انتقال پول در پی پال به حساب پی پال دیگر، برای انتقال پول از حساب PayPal به حساب PayPal دیگر ابتدا باید به وب‌سایت PayPal مراجعه کنید و با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید، سپس به روی گزینه Send & Request کلیک کنید در این قسمت در پنجره مقابل در بخش Send Money، گزینه To a PayPal account را انتخاب کنید.

    در مقاله‌ای که خواندید تمام نکات و موارد مهم نحوه انتقال پول در پی پال را توضیح دادیم تا بتوانید امور مالی خود را از این طریق انجام دهید. در انتها اگر سوال و یا پیشنهادی در خصوص موضوع مقاله داشتید می‌توانید از طریق دیدگاه با ما در میان بگذارید تا کارشناسان موسسه در اسرع وقت پاسخ دهند.

    آموزش حسابداری 0 تا 100

    دسترسی به مقالات مرتبط:

    Share on facebook
    Share on linkedin
    Share on twitter
    Share on whatsapp
    Share on telegram
    { "@context": "https://schema.org", "@type": "FAQPage", "mainEntity": [{ "@type": "Question", "name": "پی پال چیست؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "پی‌پال یک کیف پول الکترونیکی است که افراد برای استفاده از پی‌پال ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنند، برای این کار به وب‌سایت PayPal مراجعه کرده و اطلاعات شخصی خود را وارد می­‌کنند؛ سپس بعد از تأیید حساب کاربری می‌توانند آن را شارژ کنند." } },{ "@type": "Question", "name": "پی پال از چه روش های پرداختی پشتیبانی می‌کند؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "پی پال از طیف گسترده‌ای از روش‌های پرداخت از جمله کارت‌های اعتباری، کارت‌های بدهی و حساب‌های بانکی پشتیبانی می‌کند." } },{ "@type": "Question", "name": "انتقال وجه به خارج از کشور با پی پال چگونه است؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "برای این کار باید حساب PayPal خود را به ارز مورد نظر تبدیل کنند که برای تبدیل ارز می‌توانند از طریق وب‌سایت یا برنامه PayPal اقدام کنند؛ پی پال ممکن است برای انتقال پول هزینه‌ای دریافت کند که میزان این هزینه به عوامل مختلفی از جمله نوع حساب PayPal، مقدار پول منتقل‌شده و روش پرداخت استفاده‌ شده بستگی دارد." } },{ "@type": "Question", "name": "برای اضافه کردن حساب پی پال از طریق کارت اعتباری و کارت بدهی باید چه اقداماتی انجام دهیم؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "رای اضافه کردن پول از کارت اعتباری یا کارت بدهی، ابتدا به وب‌سایت PayPal مراجعه کنید و با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید، سپس به روی گزینه Wallet کلیک کرده و گزینه  Add Money را انتخاب می­‌کنید. سپس گزینه (Add Money from a Card) انتخاب و اطلاعات کارت اعتباری یا کارت بدهی خود را وارد می‌­کنید و در نهایت روی گزینه Add Money کلیک کنید، پی پال بلافاصله پول را از کارت اعتباری یا کارت بدهی شما کسر می‌کند و به حساب PayPal شما اضافه می‌کند." } },{ "@type": "Question", "name": "invoice چیست؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "Invoice یا فاکتور سندی است که نشان‌دهنده معامله تجاری بین دو طرف است، فاکتورها معمولاً توسط فروشنده صادر می‌شوند و به خریدار ارائه می‌شوند که خریدار می‌تواند با تأیید فاکتور معامله تجاری را تأیید کند" } }] }
    نرم افزار حسابداری ابری

    تماس

    قیمت

    دمو

    کاتالوگ

    ×

    ما منتظر تماس شما هستیم تا ...

    تماس با مشاوران تماس با فرداد

    • شرایـط کاری و نیـازهای ویـژه سـازمان شما را بشنویم.
    • به سوالهای شما در مورد ارزش آفرینی نرم افزار پاسخ دهیم.
    • بر اساس تجربه موفق نرم افزار فرداد در صنایع مختلف بهترین پیشنهاد را برای افزایش بهره وری سازمان به شما ارائه دهیم.
    • با توجه به نیازهای اختصاصی شما، به شما در انتخاب بهترین راهکارها کمک کنیم.