انبارداری از نظر عموم افراد از جمله مشاغل به ظاهر ساده ای است! که در چند سال اخیر مورد توجه تعداد زیادی از مدیران قرار گرفته و در تمام کشورها شغلی پراهمیت تلقی می‌شود. زیرا سرمایه اصلی بسیاری از کارخانه ها و سازمان ها صرف خرید مواد اولیه و تجهیزاتی می‌شود که در انبار نگهداری می‌شود. بنابراین فردی که محصولات را در انبار کنترل و از آن ها محافظت می کند، وظیفه سنگینی در قبال سازمان دارد. بنظر شما وظایف انباردار چیست؟

در مقاله قبلی که در وبلاگ فرداد منتشر کردیم به تفصیل در مورد انبارداری و انواع آن صحبت کردیم و در این مقاله قصد داریم که بررسی کنیم اصلا انباردار چه شخصی است و دقیقا چه وظایفی را بر عهده دارد؟ در این بخش از مطالب ما به معرفی شغل انبارداری و شرح وظایف انباردار در کسب و کارهای مختلف می پردازیم.

خواندن مقاله شرح وظایف انباردار را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟
  • مدیران کسب و کار
  •  علاقمندان و متقاضیان فعالیت در حوزه انبارداری
  • افرادی که به تازگی کسب و کار انبارداری را شروع کرده اند

 

انباردار کیست؟

برخلاف باور بسیاری از مردم درباره اهمیت شغل انبارداری، باید بگویم که انباردار فردی است که یکی از مهم ترین وظایف را در هر شرکت، کارخانه یا سازمان بر عهده دارد.

در واقع امنیت و حفاظت کالاهای موجود در انبار بر عهده انباردار بوده و هرقدر که انباردار مسئولیت پذیرتر و حرفه ای تر باشد، میزان امنیت کالاهای انبار نیز افزایش پیدا می کند.

یک انبار دار باید از نظم و احساس مسئولیت بالایی برخوردار باشد تا کمک انبارداران نیز با الگو گرفتن از او قوانین لازم را رعایت نمایند. لازم به ذکر است مدیر منابع انسانی در زمان استخدام یک انباردار، با توجه به تجربه و مهارتی که دارد تشخیص می‌دهد آن شخص نظم و احساس مسئولیت بالایی دارد یا نه؛ اگر علاقمند هستید اطلاعات بیشتری در حوزه مدیریت منابع انسانی داشته باشید، به مقاله وظایف و اهداف مدیریت منابع انسانی مراجعه نمایید.

شرح وظایف انباردار یا حسابدار انبار

برای وظایف انباردار یا همان حسابدار انبار بررسی کاملی انجام داده ایم تا بتوانیم تمام وظایف انباردار را در یکجا برای شما ارائه کنیم این وظایف به شرح زیر است:

ردیف وظایف ردیف وظایف
1 دریافت کالا مطابق فاکتور خرید کالا 25 همکاری با حسابداری مالی
2 ثبت رسید انبار مطابق فاکتور خرید کالا 26 همکاری با مدیران مافوق
3 ارسال فاکتور خرید همراه با رسید انبار به حسابداری 27 همکاری با حسابرسان و ممیزین سازمانها
4 تحویل کالا بر اساس حواله خروج 28 همکاری در انبارگردانی و تهیه گزارشات لازم
5 ثبت کالاها در دفاتر انبار (کاردکس کالا) 29 همکاری با واحد تدارکات
6 صدور حواله مرجوعی کالای برگشت از خرید 30 شرکت در کارگاه های آموزش انبارداری و یادگیری روشهای جدید
7 صدور رسید انبار بابت کالای برگشت از فروش 31 عضویت در جوامع علمی حسابداری
8 صدور برگ درخواست کالا بر اساس نقطه سفارش هر کالا 32 شرکت در جلسات و محافل حسابداری
9 طبقه بندی و کدبندی کالاهای موجود در انبار 33 استفاده از کتابها و کلاسهای حسابداری
10 صدور برگ ضایعات انبار و حواله خروج بر اساس آیین نامه داخلی شرکت 34 داشتن برنامه برای ارتقاء در شاخه بالا دستی حسابداری
11 وارد کردن تمامی اطلاعات در نرم افزار حسابداری انبار 35 هماهنگی با امور مالی جهت ارائه مدارک
12 نگهداری مدارک مربوط به موجودی های انبار 36 هماهنگی با واحد فروش جهت بهبود روند خدمات انبار
13 نگهداری مدارک مربوط به سوابق کالاهای ورودی و خروجی 37 هماهنگی با واحد تدارکات جهت تأمین کالای نقطه سفارش
14 نگهداری مدارک مربوط به کالاهای امانی ارسالی و دریافتی 38 هماهنگی با سایر واحدها
15 نگهداری و لیست برداری کالاها از انبارهای وابسته 39 کنترل فاکتورهای خرید از نظر نوع جنس و تعداد آن
16 ارائه گزارشات دوره ای به مقامات مافوق بر اساس دستورالعمل های صادره 40 کنترل حواله خروج از لحاظ تعداد و تاریخ
17 تهیه گزارش مالی انبار 41 کنترل حواله های صادره کالای امانی
18 گزارش موارد مشکوک به مدیریت مافوق 42 کنترل موجودی انبار و اعلام به موقع به کارفرما
19 گزارش نقطه سفارش کالاها به واحد تدارکات 43 کنترل ورود و خروج افراد
20 گزارش برآورد انبار 44 کنترل دوربین های مدار بسته موارد انبار
21 گزارش برنامه ریزی انبار 45 پیشنهاد و ارائه راهکار در جهت بهبود روند انبار و انبارداری
22 گزارشات مربوط به خرید و فروش انبار 46 حفاظت از موجودی انبار و عدم ورود افراد غیر مسئول
23 گزارشات جابجایی انبار 47 اطلاع رسانی تاریخ مصرف کالاها به کارفرما و جلوگیری از ضایع شدن آن ها
24 عدم دسترسی اطلاعات انبار به افراد غیرمرتبط 48 محافظت از کالاها و جلوگیری از ایجاد ضایعات آن

رده های شغلی و چارت سازمانی انبارداری

انبارداری نیر همانند بسیاری از مشاغل سازمانی دارای رده های شغلی مختلف است. اگر سازمان بزرگ باشد، نوعی چارت سازمانی انبارداری طراحی می‌شود که با توجه به هر رده شغلی ممکن است وظایف انباردار متفاوت باشد. شما فکر می‌کنید انبارداری جزء مشاغل سخت و زیان آور حساب می شود؟

اما به طور کلی چارت شغل انبارداری به شرح زیر است؛ هرچند که ممکن است همه این سمت ها در یک اداره یا سازمان وجود داشته باشد و یا تنها یک مورد آن در شرح مسئولیت انباردار دسته بندی شده باشد.

  • مدیر انبار
  • سرپرست انبار
  • کارگر انبار
  • کمک انباردار

مهارت های مورد نیاز انبارداری

هر انباردار قبل از انجام وظایف خود باید دارای مهارتهایی باشد. در ادامه تعدادی از مهارتهای مورد نیاز شغل انبارداری را با هم مرور خواهیم کرد:

  • آشنایی با کامپیوتر
  • آشنایی با سیستم ها و روش های انبارداری
  • آشنایی با کنترل موجودی
  • مهارت های گزارش نویسی و گزارش دهی

یکی از موارد مهم و لازمه کار هر انباردار و اشخاصی که در انبار مشغول به کارهستند، آشنایی و دانستن مهم ترین و رایج ترین اصطلاحات انبارداری می باشد. به همین جهت ما مقاله ای جداگانه برای معرفی اصطلاحات انبارداری درنظر گرفته ایم. اگر می خواهید با تمام اصطلاحات انبارداری آشنا شده و بدانید که از هریک از ان ها در چه زمانی استفاده می‌شود، حتما مقاله اصطلاحات انبارداری را مطالعه نمایید.

شرح وظایف و مسئولیت های انباردار چیست؟

فردی که مسئولیت یک انبار را بر عهده دارد، دارای وظایفی است که باید آن ها را رعایت نماید. در ابتدا باید متذکر شویم که انباردار موظف نیست نظافت و چیدمان قفسه ها را انجام دهد، زیرا این وظایف بر عهده کارگران ساده انبار است. انباردار باید فردی قابل اعتماد، مسلط به روش های مدیریت، انبارداری و سرپرستی باشد و بتواند شغل پرمسئولیت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. به علت حساسیت وظایف مدیر تولید یکی از افراد سازمان که باید گزارشات دقیقی از نوع نگهداری کالا تعداد موجودی کالای محصول به مدیر تولید ارائه دهد مدیر انبارداری است.

شرح وظایف و مسئولیت های انباردار چیست؟

از وظایف و مسئولیتهای انباردار تسلط به روشهای مدیریت، انبارداری و سرپرستی است

همانطور که مشخص است در هر ارگان هزینه زیادی صرف تهیه کالاهای موجود در انبار می‌شود. این کالا ها که سرمایه شرکت مورد نظر هستند به دست انبار دار سپرده می شوند. بنابراین علاوه بر خود انباردار، اشخاصی که به عنوان کمک انباردار مشغول فعالیت هستند باید مورد اعتماد و مطیع انباردار و سرپرست خود باشند.

نکته مهم

شرکت های تولیدی یکی از پر پیچ و خم ترین انواع شرکت ها هستند و برای حسابداری شرکت تولیدی مجهز بودن انبار برای نگهداری از کالاهای مورد نیاز تولید بسیار حیاتی است. به همین دلیل کارفرمایان جهت حفظ، کنترل و افزایش امنیت محصولات توجه زیادی به انبارداران خود می نمایند. بنابراین شاهد آن هستیم که روز به روز بر اهمیت شغل انبارداری افزوده می‌شود.

افرادی که در انبار مشغول کار هستند باید فضای انبار را کاملا تمیز نگهداری کنند. چراکه کالا های ارسالی به انبار معمولا مدت زمان زیادی در انبار نگهداری می شوند، بنابراین نظافت انبار و نظم و ترتیب در چیدمان محصولات داخل انبار، از اهمیت بالایی برخوردار است.

از دیگر مسائل مهم انبارداری، نوع چیدمان قفسه ها و محصولات است. زیرا هرقدر کالا های موجود در انبار بیشتر شوند، پیدا کردن آن ها در زمان تحویل دشوار تر خواهد شد. بنابراین باید از ابتدای کار محصولات را به صورت صحیح و اصولی در قفسه ها جای گذاری کرد.

علاوه بر موارد ذکر شده، انباردار باید قادر باشد کمیت کالاهای موجود در انبار را تشخیص داده و برخی کارهای اداری را انجام دهد. به عنوان مثال هنگامی که کالاهای موجود در انبار از نظر تعدادی با سفارش مشتریان تطابق ندارد، انباردار باید تقاضای خرید کالاهای مورد نیاز را صادر کند.

صدور قبض در هنگام تحویل کالا ها، دریافت سر رسید در هنگام دریافت کالا ها، ثبت مشخصات کالاهای وارد شده به انبار، طبقه بندی کالاهای انبار، کد گذاری کالاهای انبار، بایگانی اسناد، بایگانی فرم ها، ارائه گزارش دقیق و جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز به داخل انبار از دیگر وظایف مهم انباردار هستند. معمولا نرم‌افزارهایی که انباردار با آن کار می‌کند نظیر نرم افزار حسابداری ابری، امکان بایگانی مدارک پرسنل جهت رویت خلاصه پرونده پرسنلی را دارد.

شرح وظایف کارگر انبار

شرح وظایف کارگر انبار

کارگر انبار در انجام امور مربوط به تحویل کالا به انباردار کمک می کند

کارگر انبار باید با توجه به دستورات مافوق خود وظایفی نظیر تخلیه و بارگیری کالاها، کمک به انباردار در انجام امور مربوط به تحویل کالا، نظافت محیط انبار، قرار دادن کالا های وارد شده به انبار در محل‌های مشخص، جابه‌جایی مواد و کالاهای داخل انبار، کمک به انباردار در انجام امور مربوط به کدینگ و سایر کارهایی که به کارگر انبار محول خواهد شد را انجام دهد. با شرکت در دوره آموزش صفر تا صد انبارداری شما به یک حسابدار انبار حرفه‌ای تبدیل می‌شوید. در واقع آموزش حسابداری فارغ از تحصیلات دانشگاهی برای فعالان حوزه‌های مرتبط با حسابداری لازم است.

شرح وظایف کمک انباردار چیست؟

فردی که به عنوان کمک انباردار مشغول به کار می‌شود، دارای وظایفی از جمله کنترل کالاهایی که وارد انبار می شوند، جابهجایی و چیدمان کالاهای انبار، انبارگردانی، رعایت اصول و مقررات انبارداری، ارائه اطلاعات مورد نیاز به بخش سفارشات، تحویل دادن کالا های امانی و همچنین مهارت کار انبار می باشد.

اگر از علاقمندان به مدیریت انباردار هستید، برای اطلاع از چالش ها در انبارداری و رفع آن ها می‌توانید به مقاله مدیریت انبارداری مراجعه نمایید.

شرح وظایف مسئول انبار کارخانه

وظایف مسئول انبار کارخانه به شرح زیر است:

  • دریافت دستورالعمل های لازم از مقام مافوق خود
  • بررسی و کنترل نمودن برگه های دریافتی جهت اطمینان از کامل و صحیح بودن این اسناد
  • تحویل مواد و لوازم مورد نیاز به واحد های مربوطه با توجه به برگه درخواست های دریافت شده
  • نگهداری از موجودی کالا های انبار و شارژ کالاها
  • رعایت اصول ایمنی، حفاظتی و 5S در انبار
  • استفاده بهینه و مناسب از تجهیزات و لوازمی که از طرف شرکت در اختیار انباردار قرار گرفته
  • همکاری نمودن با بخش مالی جهت برآورد و تنظیم بودجه مورد نیاز انبار
  • تنظیم گزارش روزانه از موجودی انبارها و ارائه آن به مافوق خود

آموزشگاه حسابداری فرداد

شرح وظایف پرسنل انبار در انواع کسب و کار

انباردار وظیفه کنترل موجودی انبار، مدیریت، بررسی، کنترل، صدور قبض و تاییدیه اقلام ورودی به انبار و اقلام خروجی انبار را بر عهده دارد. همچنین باید بررسی نماید که میزان موجودی کالاهای داخل انبار چقدر است و در صورت نیاز سفارش خود را به مافوق خود گرازش دهد. به علاوه انباردار باید کارهای انبارگردانی را نیز انجام داده و در پایان هر روز به مافوق خود گزارش دهد. اگر علاقمند به یادگیری و اطلاعات بیشتر در حوزه انبارگردانی هستید، می‌توانید به مقاله انبار گردانی مراجعه نمایید.

کمک انباردار دارای وظایفی از جمله کنترل کالاهایی که وارد انبار می شوند، جابه‌جایی و چیدمان کالاهای انبار، انبارگردانی، رعایت اصول و مقررات انبارداری، ارائه اطلاعات مورد نیاز به بخش سفارشات، تحویل دادن کالاهای امانی و همچنین مهارت کار انبار می باشد.

شرح وظایف انباردار کارگاه ساختمانی

وظایف انباردار در کارگاه ساختمانی به شرح زیر است:

  • تحویل انبار جهت نگهداری وسایل، تجهیزات و سایر اقلام مورد نیاز
  • ثبت و نگهداری دفاتر به صورتی که تمام اجناس وارد شده به انبار به صورت کامل در دفتر ثبت گردند و آمار اجناس با کاردکس های ثبت شده برابر باشند
  • دریافت مصالح، تجهیزات و ماشین آلات خریداری شده توسط ماموران خرید و شمارش، مشاهده صدور رسید انبار و ثبت کالا های دریافت شده در دفتر انبار
  • تحویل مصالح مورد نیاز مطابق با درخواست مربوطه که دارای تایید و مهر و امضای مسئولان مجاز پروژه باشند
  • تحویل موقت برخی اقلام و دریافت مجدد آن ها (اگر تجهیزات و کالاها در طول مدت موقت آسیب ببینند، باید به سرپرست کارگاه میزان و هزینه خسارت گزارش داده شود)
  • تهیه گزارش ورود و خروج مصالح و کارکرد پرسنل انبار در پایان هر روز

شرح وظایف انباردار پروژه

وظایف انباردار پروژه به شرح زیر است:

  • کنترل دائمی و نظارت بر میزان ورود و خروج کالاها به انبار
  • کنترل نمودن موجودی کالا
  • انبارگردانی، محافظت و نگهداری از کالاهای موجود در انبار

شرح وظایف انباردار مواد غذایی

وظایف انباردار مواد غذایی به شرح زیر است:

شرح وظایف وظایف انباردار مواد غذایی

یکی از وظایف انباردار مواد غذایی پلمپ نمودن انبار است

  • تشخیص عوامل موثر بر فساد و تغییرات مواد غذایی در طول مدتی که در انبار نگهداری می شوند
  • تشخیص گروه های مواد غذایی مختلف با توجه به نوع فساد پذیری
  • تشخیص نحوه نگهداری مواد غذایی در انبارها
  • توانایی توزین کالا با باسکول
  • توانایی انبارداری و پلمپ نمودن انبار
  • استفاده از ضوابط ایمنی و بهداشتی در محیط کار

وظایف انباردار شهرداری

وظایف انباردار شهرداری به شرح زیر است:

  • تحویل کالاهای ارسال شده به انبار و صدور قبض کالا های انبار
  • تنظیم صورت جلسه تحویل کالا
  • صادر نمودن حواله به منظور تحویل کالا به واحدهای موردنظر
  • نظارت بر وسایل و همچنین حفظ و نگهداری از ان ها
  • انجام فرایند انبارگردانی در پایان سال مالی

شرح وظایف انباردار دارویی

انباردار دارویی دارای وظایفی است که این وظایف در ادامه آمده:

  • نظارت بر محموله های خریداری شده و بررسی آن ها و اطمینان از عدم آسیب دیدگی یا مخدوش بودن برچسب محموله ها
  • ثبت، اختصاص شماره، درج شماره انبار و درج کد محصول بر روی هر پالت از محموله که وارد انبار دارویی می‌شود
  • ثبت نمودن رطوبت و دمای انبار در فرم هایی که مخصوص ثبت این اطلاعات می باشند و بررسی شرایط موجود در انبار در مقایسه با شرایط استاندارد
  • درصورت وجود هر نوع نقص فنی در انبار، مسئول فنی انبار را مطلع سازد
  • نظارت و کنترل ماشین آلات و دستگاه های موجود در انبار
  • ایجاد شرایط مناسب جهت نگهداری از داروها مطابق برچسب یا دستورالعمل داروها
  • نظارت بر انبارگردانی سالیانه
  • دقت در عملیات FEFO/FIFO
  • ثبتِ نام و مقدار کالاها در دفتر موجودی انبار و یا کارت مخصوص کالای مورد نظر

شرح وظایف انباردار دانشگاه

وظایف انباردار دانشگاه به شرح زیر است:

  • تطبیق داده کالا های خریداری شده و ارائه شده به انبار با نمونه اصلی کالاها
  • تهیه گزارش و ارائه گزارش فعالیت های انجام شده در انبار به مافوق خود
  • بررسی کالاهای موجود در انبار در فواصل زمانی مشخص و ارائه گزارش به کارپرداز به منظور سفارش مجدد
  • نظارت و رسیدگی بر فعالیت هایی که در انبار انجام می‌شود و رعایت مقررات و قوانین موجود انبارداری و ارائه توصیه های لازم به کارکنان زیردست
  • تهیه گزارش فعالیت های انجام شده در انبار و ارائه آن به مقام مافوق خود
  • انجام فعالیت های انبارگردانی و تعیین موجودی انبار در پایان هر دوره مالی، و ارائه گزارش آن به مقام مافوق خود
  • دریافت و ارائه فاکتور خرید و فرم های تحویل کالا به مقام مافوق خود (فاکتورها به عنوان صورتحساب برای سامانه مودیان ارسال می‌شوند)
  • صادر نمودن و تایید مجوزهای مورد نیاز مطابق با قوانین و چارچوب های مربوطه، جهت خرید مواد مصرفی مورد نیاز
  • بررسی نمودن اسناد هزینه خرید و تایید این اسناد و ارائه آن ها به مدیریت مالی شرکت
  • نظارت نمودن بر فرایند خرید کالاهای انبار، کنترل مامورین خرید و جلوگیری از خرید کالاهای غیر ضروری

لوازم و تجهیزات انبارداری

برخی از ابزارهایی که در شغل انبارداری به آن ها نیاز است، عبارتند از:

  • نوار نقاله
  • استکر
  • کانوایر
  • ترازو
  • باسکول
ابزار انجام وظایف انبارداری

انباردارها برای انجام بهتر وظایف خود به تجهیزات انبارداری نیاز دارند

سیستم حسابداری انبار

حسابداری انبار یا Store accounting شامل مجموعه ای از عملیات و فرایندهای حسابداری است که سبب مشخص شدن موجودی انبار خواهد شد. در حسابداری انبار پس از پایان محاسبات، مبلغ موجودی انبار به دست می آید. در طی فرایند حسابداری انبار، عملیات انبارگردانی نیز صورت می گیرد. معمولا در پایان هر دوره مالی، فرایند حسابداری انبار و انبارگردانی انجام می‌شود.

در اکثر سازمان ها پایان یک دوره مالی را یک سال در نظر می گیرند، اما برخی دیگر از سازمان ها نیز دوره های مالی خود را 3 ماهه یا 6 ماهه درنظر می گیرند. در کل مطابق استاندارد های حسابداری، در هر سال حداقل باید یک مرتبه فرایند انبارگردانی و حسابداری انبار انجام شود.

در برنامه حسابداری بازرگانی امکان مدیریت موجودی کالاها و انبار فراهم می‌شود، که با توجه به نوع کسب و کار سازمان مربوطه به بخش های مستقل تفکیک می‌شود.

در انبارداری سیستمی عملیاتی شامل کدینگ، تخصیص دادن مرکز هزینه، ثبت ورود و خروج کالاها، کنترل موجودی انبار، مغایرت گیری و رفع مغایرت، انجام محاسبات لیدتایم، عملیات سفارش گیری و عملیات محاسبات خواب سرمایه انجام می‌شود.

5 نکته برای انجام بهتر وظایف انبارداری

  1.  انباردار باید دارای دقت بالایی باشد و به موقع و با دقت فراوان کالاهای وارد شده به انبار را ثبت نماید.
  2. به منظور افزایش امنیت انبار و کالاهای موجود در انبار، انباردار باید ابتدا قوانین و مقررات را به خوبی رعایت کند.
  3. انباردار باید افراد زیر دست خود را که به عنوان کمک انباردار و یا کارگر انبار مشغول فعالیت هستند از افراد مورد اعتماد و معتبر انتخاب کند.
  4. بهتر است پس از هربار دریافت و تحویل کالاها، همان موقع رسید تحویل یا دریافت کالا توسط انباردار صادر شود تا در صورت افزایش میزان کالاها تعداد آن ها فراموش نشود.
  5. چیدمان قفسه ها و نوع چیدمان کالاها تاثیر بسیاری در به دست آوردن آمار موجودی کالاهای انبار دارند، بنابراین از همان ابتدای کار باید به نظم و ترتیب چیدمان کالاها در انبار توجه شود.

نتیجه گیری

در این مقاله ابتدا به بررسی اهمیت شغل انبارداری و آشنایی با شغل انبارداری پرداخته شد. سپس در ادامه، وظایف انباردار در انواع کسب و کارها از قبیل پروژه های ساختمانی، انبارداری دارویی، انبارداری شهرداری و … بررسی و معرفی شد.

در نهایت نیز چند نکته جهت انجام بهتر شغل انبارداری ذکر شد. امیدواریم که شما پس از مطالعه این مقاله آشنایی کلی با شغل انبارداری، میزان اهمیت این شغل و وظایف انبارداران مختلف پیدا کنید.

آموزش نرم افزار انبارداری

دسترسی به مقالات مرتبط:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram
{ "@context": "https://schema.org", "@type": "FAQPage", "mainEntity": [{ "@type": "Question", "name": "انباردار کیست؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "انباردار فردی است که یکی از مهم ترین وظایف را در هر شرکت، کارخانه یا سازمان بر عهده دارد. در واقع امنیت و حفاظت کالاهای موجود در انبار بر عهده انباردار بوده و هرقدر که انباردار مسئولیت پذیرتر و حرفه ای تر باشد، میزان امنیت کالاهای انبار نیز افزایش پیدا می کند." } },{ "@type": "Question", "name": "شرح وظایف و مسئولیت های انباردار چیست؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "انباردار باید فردی قابل اعتماد، مسلط به روش های مدیریت، انبارداری و سرپرستی باشد و بتواند شغل پرمسئولیت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد." } },{ "@type": "Question", "name": "شرح وظایف کمک انباردار چیست؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "فردی که به عنوان کمک انباردار مشغول به کار می شود، دارای وظایفی از جمله کنترل کالاهایی که وارد انبار می شوند، جابهجایی و چیدمان کالاهای انبار، انبارگردانی، رعایت اصول و مقررات انبارداری، ارائه اطلاعات مورد نیاز به بخش سفارشات، تحویل دادن کالا های امانی و همچنین مهارت کار انبار می باشد." } },{ "@type": "Question", "name": "وظایف انباردار پروژه چیست؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "کنترل دائمی و نظارت بر میزان ورود و خروج کالاها به انبار، کنترل نمودن موجودی کالا،انبارگردانی، محافظت و نگهداری از کالاهای موجود در انبار" } },{ "@type": "Question", "name": "2 نکته برای انجام بهتر وظایف انبارداری چیست؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "انباردار باید دارای دقت بالایی باشد و به موقع و با دقت فراوان کالاهای وارد شده به انبار را ثبت نماید. به منظور افزایش امنیت انبار و کالاهای موجود در انبار، انباردار باید ابتدا قوانین و مقررات را به خوبی رعایت کند." } }] }
نرم افزار حسابداری ابری

تماس

قیمت

دمو

کاتالوگ

×

ما منتظر تماس شما هستیم تا ...

تماس با مشاوران تماس با فرداد

  • شرایـط کاری و نیـازهای ویـژه سـازمان شما را بشنویم.
  • به سوالهای شما در مورد ارزش آفرینی نرم افزار پاسخ دهیم.
  • بر اساس تجربه موفق نرم افزار فرداد در صنایع مختلف بهترین پیشنهاد را برای افزایش بهره وری سازمان به شما ارائه دهیم.
  • با توجه به نیازهای اختصاصی شما، به شما در انتخاب بهترین راهکارها کمک کنیم.