صدور صورتحساب الکترونیکی

آیا می دانید نوع فعالیت و فرآیند هایی که در شرکت ها انجام می شود، باعث تفکیک حسابداری آنها از هم می شود؟ می‌دانید حسابداری شرکتی چیست؟ آیا از نرم افزار حسابداری استفاده می‌کنید؟ حسابداری شرکت‌ها نوعی از حسابداری است که به بررسی تمامی فعالیتهای سازمان می پردازد و شما با این نوع حسابداری می توانید انواع و اقسام حسابداری شرکتی را شناسایی و مدیریت کنید.

حسابداری شرکتی دارای انواع مختلفی می‌باشد، که هر یک از انواع آن دارای وظایفی ازجمله آماده سازی صورت گردش وجوه، تحلیل نتایج مالی، آماده سازی ترازنامه و… می‌باشند.

ما تصمیم داریم در این مقاله به تعریف حسابداری شرکتی چیست؟ ، فرق حسابداری شرکتی با حسابداری مدیریت، انواع حسابداری شرکتی، مزایای حسابداری شرکتی، وظایف حسابدار شرکتی، خدمات حسابداری شرکتی و در حالت کلی به بررسی این که حسابداری شرکتی چیست؟ چه خدماتی ارائه می کند، بپردازیم.

خواندن مقاله حسابداری شرکتی را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟
  • مدیران کسب و کار
  • متقاضیان استخدام به عنوان حسابدار شرکت ها
  • علاقمندان به فعالیت در حوزه حسابداری شرکت ها

حسابداری شرکتی چیست؟

حسابداری شرکتی،شاخه ای ویژه از حسابداری می باشد، که انواع حسابداری شرکت ها را دربرگرفته و تمام امور شرکت های دولتی و شرکت های خصوصی ازجمله حقوق و دستمزد، بازرگانی، خزانه، خرید و فروش را مدیریت می‌نماید. آماده سازی حساب نهایی، ایجاد صورت گردش وجوه نقد، ایجاد ترازنامه، تفسیر نتایج مالی شرکت و …. ازجمله وظایف حسابداری شرکتی می باشند.

مدیران با استفاده از نرم افزار حسابداری چند شرکتی کار خود را با دقت و سرعت بالاتری انجام خواهند داد، چراکه گزارش‌های کامل و منظم نرم‌افزار‌های شرکتی، سبب مدیریت بهتر و امکان خلاصه سازی اطلاعات حسابداری شرکت ها خواهد شد.

انواع حسابداری شرکتی

حسابداری شرکتی در شرکت های دولتی و شرکت های خصوصی دارای چند نوع می‌باشد، که در ادامه به معرفی انواع حسابداری شرکتی می‌پردازیم.

انواع حسابداری شرکتی

اطلاعات توسط حسابدار در حسابداری شرکتی چیست؟

1.حسابداری شرکتی تولیدی

در شرکت های تولیدی با استفاده از عوامل تولید، که شامل مواد اولیه و محصولات اولیه می‌باشند، کالا یا محصولی را تولید نموده و اقدام به فروش کالا یا محصول تولید شده می‌نمایند.

در شرکت های تولیدی تمام حقوق مالی در اختیار شرکت، جزء دارایی ثابت شرکت به حساب می آیند. تمام وجوه نقد، بدهکاران، موجودی جنسی و کالا ها، اموال ثابت و ساختمان جزء داریی شرکت های تولیدی به حساب می‌آیند. (برای ثبت و بررسی اموال و دارایی شرکت خود می توانید از نرم افزار اموال و دارایی ثابت استفاده کنید.)

آموزشگاه حسابداری فرداد

حسابدارانی که در شرکت های تولیدی مشغول به کار هستند، برای انجام کار های حسابداری شرکت های تولیدی ، باید توانایی مدیریت صحیح وجوه نقد شرکت به منظور نگهداری و استفاده صحیح از نقدینگی شرکت را داشته و همچنین باید قادر باشند، که گزارشات مناسب را تهیه و ارائه دهند. بدین طریق از خسارتهای مالی، سرقت و اختلاس جلوگیری خواهد شد.

از دیگر موارد مهم در حسابداری شرکتی تولیدی‌‌، وجود تعادل در میزان موجودی مواد و کالا می‌باشد. زیرا اگر موجودی شرکت‌های تولیدی بیشتر از نیاز باشد، سرمایه بدون استفاده می شود، اگر هم موجودی کمتر از میزان نیاز باشد، در عملیات تولید وقفه ایجاد شده و شرکت خسارات مالی مواجه خواهد شد.

شما می توانید با استفاده از نرم افزار مدیریت تولید، از وقوع هزینه های اضافی جلوگیری نمایید، چراکه این نرم افزار فرایند کسب و کار سازمان را پیاده سازی نموده است.

2.حسابداری شرکتی پیمانکاری

در شرکت های پیمانکاری به منظور انجام پروژه‌های بزرگ مانند ساختن سد، آسفالت ریزی جاده ها، برج سازی و… با دولت قرارداد بسته می شود. بدین طریق شرکت پیمانکاری به ازای مبلغی که از دولت دریافت می‌کند، موظف به انجام عملیات عمرانی خاص در مدت زمان تعیین شده می‌باشد.

در قراردادهای پیمانکاری، حسابداری پیمانکاری از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. زیرا حسابداری پیمانکاری با انجام محاسبات دقیق، در انتهای پروژه میزان سود و زیان شرکت را مشخص می نماید. درواقع با محاسبات دقیق هزینه‌های صرف شده برای انجام پروژه و درآمد بدست آمده از انجام پروژه، مشخص می شود که انجام پروژه موردنظر برای شرکت سودی داشته است یا خیر.

حسابداری شرکتی پیمانکاری

بررسی اطلاعات حسابداری پیمانکاری در حسابداری شرکتی چیست؟

نکات قابل توجه در حسابداری پیمانکاری

  • در صورتی که شرکت قبل از انجام مناقصه، به منظور پیش بینی و بررسی نتیجه مناقصه هزینه ای را صرف نموده باشد، باید مبلغ هزینه را در حسابداری پیمانکاری لحاظ نماید.
  • تمام هزینه‌های مستقیم (از قبیل خرید مواد، دستمزد و …)، هزینه‌های غیر مستقیم (ازقبیل تعمیرگاه، طراحی ماشین آلات و …) باید در حسابداری پیمانکاری محاسبه گردند.
  • یکی از اسناد بسیار مهم در پروژه‌های شرکتی، ضمانت نامه‌های ارائه شده توسط کارفرما به پیمانکار هستند، که باید در دفاتر حسابداری ثبت گردند و در محاسبات حسابداری پیمانکاری نیز لحاظ گردند.

لازم به ذکر می‌باشد که حسابداری پیمانکاری به دو طریق انجام می‌شود. در نوع اول حسابداران با توجه به پیشرفت پروژه و به صورت مرحله ای میزان سود و زیان پروژه را محاسبه می کنند. می توان بروز تغییرات در قیمت‌ها و به دنبال آن به تعویق افتادن مراحل انجام پروژه را به عنوان یکی از معایب این روش ذکر نمود.

در نوع دوم حسابداران در پایان پروژه محاسبات سود و زیان پروژه را به صورت یکجا انجام می‌دهند. می توان بار مالیاتی بالا را به عنوان یکی از معایب محاسبه یکجای سود ذکر نمود. با استفاده از بهترین نرم افزار حسابداری پیمانکاری ساختمان می توان سود هر شرکت را به صورت جداگانه محاسبه نمود و گزارش سود و زیان پیمان ها را به صورت یکجا تهیه کرد.

3. حسابداری شرکتی خدماتی

شرکت‌های خدماتی خصوصی و عمومی ازقبیل هتل ها، بانک ها، درمانگاه ها و …، خدمات متنوعی را به مراجعه کنندگان خود ارائه می‌دهند. در حسابداری شرکت‌های خدماتی، ابتدا حسابدار تمام اطلاعات مالی شرکت را جمع آوری می‌نماید. سپس اطلاعات بدست آمده را تجزیه و تحلیل می‌نماید. لازم به ذکر می‌باشد که حسابدار باید در زمان‌های مشخصی مثلا به صورت ماهیانه این عملیات را انجام دهد.

در مرحله بعد حسابدار موظف می‌باشد، که ترازهای آزمایشی دفاتر کل و معین را تهیه نماید و در دوره‌های مشخص شده، میزان گردش حساب‌ها را با میزان بدهکاران و بستانکاران ارزیابی نماید. اگر علاقمند به یادگیری مباحث بیشتر در حوزه تراز آزمایشی هستید به مقاله تراز آزمایشی مراجعه نمایید.

در مرحله سوم حسابدار باید کاربرگ تهیه نماید و پس از مشخص نمودن میزان سود، تعدیلات و زیان،حساب‌های سود و زیان موقت را ببندد و با تهیه ترازنامه و اختتامیه حساب ها، پرونده کامل حسابداری یک سال مالی را تکمیل نموده و آن را ببندد. جهت اطلاعات بیشتر در حوزه تهیه ترازنامه به مقاله اجزای ترازنامه مراجعه نمایید.

اگر مایل به یادگیری ثبت سند در شرکت های خدماتی، مفاهیم و مباحث در این حوزه هستید، به مقاله حسابداری خدماتی مراجعه نمایید.

نرم افزار حسابداری خدماتی فرداد، امکان مدیریت یکپارچه اسناد تجاری را برای حسابداران فراهم نموده است.

حسابداری شرکت خدماتی در حسابداری خدماتی

انجام کارهای حسابداری شرکت خدماتی در حسابداری شرکتی چیست؟

4. حسابداری شرکتی بازرگانی

در شرکت‌های بازرگانی هیچ گونه تغییری در محصول ایجاد نمی شود، فقط محصولات خرید و فروش می‌شوند. در واقع عمده فروش‌ها، فروشگاه‌ها و خوارو بار فروش ها ازنمونه‌های شرکت‌های بازرگانی می باشند. با استفاده از نرم افزار حسابداری شرکت بازرگانی به راحتی می توان انواع فاکتور های خرید و فروش را طراحی و چاپ نمود.

نکته مهم

حسابداری شرکتی بازرگانی اطلاعات و گزارشات کامل و دقیق از میزان سود و زیان شرکت، خرید و فروش و ترازنامه‌های مالی شرکت در طول یک دوره مالی مشخص را ارائه می‌دهد.

تفاوت حسابداری شرکتی با حسابداری مدیریتی

در حسابداری مدیریتی از اطلاعات جمع آوری شده برای تصمیم گیری مدیران استفاده می شود. بدین طریق با راهنمایی مدیران جهت برنامه ریزی موثرتر، سبب صرفه جویی اقتصادی در شرکت خواهد شد. ارزیابی عملکرد، تحلیل گزارشات و ارائه پیشنهاد جهت بهبود عملیات حسابرسی ازجمله اهداف حسابداری مدیریتی می‌باشند. حسابرسی داخلی یک از انواع حسابرسی می باشد که حسابداران باید درحد نیاز درباره ان اطلاعات داشته باشند، اگر در زمینه حسابرسی داخلی اطلاعات کافی ندارید، با مطالعه مقاله حسابرسی داخلی اطلاعات خود را افزایش بدهید.

در حسابداری شرکتی اطلاعات برای افرادی که خارج از شرکت هستند، تهیه می‌شود. درواقع با استفاده از حسابداری شرکتی، امکان تجسم تصویری دقیق از عملکرد و وضعیت مالی شرکت فراهم خواهد شد . با استفاده از حسابداری شرکتی صورت و ترازنامه‌هایی تهیه می‌شود، که سبب مشخص شدن میزان سود و زیان و کارکرد‌های عملیاتی شرکت در طول دوره‌های مشخص خواهد شد.

تفاوت حسابداری شرکتی و حسابداری مدیریتی

افراد حاضرند برای کیفیت بیشتر کار خود در کلاس حسابداری شرکت کنند.

علارقم تفاوت حسابداری شرکتی و حسابداری مدیریتی ، این دو نوع حسابداری مکمل یکدیگر بوده و در تصمیم گیری های مهم مالی و عملیاتی راهنمای بسیار مناسبی برای مدیران هستند.

مزایای حسابداری شرکتی

مزایای حسابداری شرکتی در جدول زیر ذکز شده است.

ردیف مزایا
1 امکان تهیه دفتر کل
2 قابلیت ثبت حساب های دریافتی و حساب‌های قابل پرداخت
3 قابلیت گزارش دهی از سود و زیان ها به صورت دوره‌های مشخص شده
4 قابلیت محاسبه حقوق و دستمزد
5 امکان ثبت عملیات خرید و فروش
6 قابلیت محاسبه سود و زیان شرکت ها

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری شرکتی

با توجه به پیشرفت علوم رایانه ای و عمومی شدن استفاده از کامپیوتر در انواع کسب و کار ها، نرم افزار های مالی و حسابداری نیز از پیشرفت ها و تحولات گوناگونی برخوردار شده اند. امروزه وجود یک نرم افزار حسابداری شرکتی یکپارچه در هر سازمان یا شرکت الزامی می باشد، چراکه با استفاده از نرم افزار های شرکتی، به راحتی می توان رویداد های مالی را تحت عنوان اسناد حسابداری ثبت نمود، انواع اسناد حسابداری را برای بخش های مختلف مانند انبار، دریافت و پرداخت، حقوق و دستمزد و تولید صادر نمود.

به علاوه گزارشات مالی کامل در سطوح مختلف، که با استفاده از نرم افزار های شرکتی تولید می شوند، به مدیران این امکان را می دهند که تمام هزینه های پرداختی و دریافتی شرکت خود را بررسی نموده و با استفاده از این گزارشات، روش های بهینه ای را برای مدیریت شرکت خود انتخاب نمایند. اگر هنوز برای شرکت خود نرم افزار حسابداری مناسب انتخاب نکرده اید، اطلاعات صفحه نرم افزار حسابداری شرکتی را بررسی کنید.

وظایف حسابدار شرکتی چیست

همانگونه که در مقاله وظایف حسابدار ذکر شد، حسابداران دارای نقش ویژه ای در شرکت ها می باشند. وجود یک حسابدار خوب می توان تاثیرات بسیار مثبتی در عملکرد شرکت داشته باشد. در صورتی که حسابدار دارای توانایی‌های لازم نباشد، قطعا سبب ایجاد خسارت برای شرکت خواهد شد. بنابراین حسابدار شرکتی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید تمام وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

وظایف حسابدار شرکتی

وظایف حسابداری شرکتی چیست؟

برخی از وظایف حسابدار شرکتی به شرح زیر می­‌باشند:

  • بررسی داده ها و اطلاعات مالی شرکت
  • ارزیابی وضعیت مالی شرکت
  • رسیدگی به امور مالیاتی شرکت و صورت معاملات فصلی
  • بررسی بخش‌های مختلف تولیدی جهت پیدا کردن میزان سود و زیان
  • پیش بینی بودجه
  • تعیین استراتژی‌های مالی
  • مشاهده خلاصه پرونده پرسنلی

با توجه به انعطاف پذیری شغلی در حسابداری شرکتی ، حسابدار می تواند با خیال آسوده تر به کار خود ادامه دهد، چراکه  امنیت شغلی بالا در حسابداری شرکتی وجود دارد. اگر هم حسابدار به هر دلیلی از شرکت محل کار خود اخراج شود، به راحتی می تواند در شرکت دیگری مشغول به کار شود و چشم انداز اشتغال در حسابداری شرکتی بسیار بالا می باشد.

هرقدر که حسابدار شرکتی از سطح دانش و تجربه بیشتری برخوردار باشد و اصول حسابداری را به خوبی یادگرفته باشد، بهتر می تواند جایگاه شغلی خود را حفظ نماید. ایشان به راحتی می‌توانند از ماهیت حسابها در حسابداری باخبر شوند و با خیال راحت به ادامه کارشان بپردازند. پاداش مالی در حسابداری شرکتی ازجمله مزایایی می باشد، که گاهی اوقات توسط مدیران شرکت ها برای حسابداران در نظر گرفته می‌شود.

اهمیت آموزش حسابداری شرکتی چیست؟

ممکن است شما بگویید که اصلا اهمیت آموزش در حسابداری شرکت ها چیست ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هر شرکتی که با پول سرو کار داشته باشد، قطعا نیازمند حسابدار می‌باشد. می توان گفت که در هر سازمان، حسابداری شرکتی دارای نقش ویژه ای می ‌باشد.

بنابراین انتخاب حسابداری برای یادگیری، آینده شغلی و درآمد مناسب فردا را تضمین می نماید. امروزه اکثر شرکت ها برای سازماندهی امور مالی خود، اقدام به استخدام حسابدار شرکتی می نمایند. همچنین می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر از استخدام شرکت فرداد برای علاقمندان به حسابداری به لینک استخدام نرم افزار فرداد مراجعه فرمایید.

اهمیت آموزش حسابداری شرکتی

اهمیت و تاثیر آموزش حسابداری شرکتی چیست؟

از دیگر مزایای آموزش حسابداری شرکتی می توان به درآمد بالای شغل حسابداری شرکتی اشاره نمود.

به علاوه حسابداری شرکتی ازجمله حرفه‌هایی می‌باشد، که در تمام شرکت ها مورد نیاز بوده و اگر فردی دارای مهارت‌های کافی در این زمینه باشد، به راحتی می تواند شغل مناسبی را برای خود پیدا نماید.

خدمات حسابداری شرکتی چیست؟

حسابداری شرکتی خدمات متنوعی را اراده می دهد، که برخی از این خدمات به شرح زیر می باشند:

  • ارزیابی فعالیت‌های شرکت
  • بررسی سوابق مالی و تعیین وضعیت مالی شرکت ها
  • ارائه پیشنهاد به منظور افزایش میزان درآمد شرکت
  • تطبیق فعالیت‌های شرکت با قوانین و مقررات تصویب شده توسط نهاد‌های نظارتی
  • بررسی سوابق مالیاتی و مالیات بر ارزش افزوده
  • تضمین تطابق فعالیت‌های تجاری شرکت با سیاست‌های سازمانی

نرم افزار حسابداری شرکتی

یک نرم‌افزار حسابداری شرکتی بخشی از حسابداری مالی شرکت ها می‌باشد، که به مدیریت تمام امور شرکت ازجمله حقوق و دستمزد، خزانه و خرید و فروش(بخوانید: نرم افزار مدیریت فروش) می پردازد. تحلیل نتایج مالی گزارشات، تهیه صورت گردش وجوه و حسابداری رویداد ها ازجمله قابلیت‌های برنامه حسابداری شرکتی هستند.

گزارش‌های کاملی که نرم‌افزار‌های حسابداری شرکتی ارائه می دهند، سبب می‌شوند مدیران سریع تر و با دقت بیشتر بتوانند کار خود را انجام دهند.

نرم افزار حسابداری شرکتی

نرم‌افزارحسابداری شرکتی چیست؟

کدینگ حسابداری شرکتی

حسابداران به منظور محاسبه رویداد های مالی شرکت محل کار خود، تراکنش های مالی را به صورت درختی دسته بندی می نمایند. سپس لایه ها، شاخه ها و زیرشاخه ها را که همان سطوح حسابداری مختلف می باشند، تعیین می نمایند. بدین طریق می توان تراکنش های مالی را تقسیم بندی نمود. این مجموعه دسته بندی هایی که حسابدار انجام می دهد، کدینگ حسابداری نامیده می شود.

نوع شرکت و میزان حجم تراکنش های موجود در شرکت مورد نظر، ازجمله عواملی می باشند، که تعیین کننده موضوع اصلی کدینگ حسابداری هستند. در واقع با استفاده از کدینگ حسابداری شرکتی، می توان عملکرد حسابداری شرکتی را بررسی نمود.

ترازنامه در حسابداری شرکتی چیست؟

ترازنامه در حسابداری شرکتی نوعی گزارش می باشد، که اطلاعات دارایی ها و بدهی های شرکت را نمایش داده و به نام صورت وضعیت مالی هم شناخته می شود.

حسابداری مالی شرکتی چیست؟

حسابداری مالی شرکتی به ثبت، خلاصه سازی و گزارش دهی معاملات در کسب و کار ها می پردازد. با استفاده از اطلاعات مالی که به صورت ترازنامه و صورت های سود و زیان توسط حسابداری مالی ارائه می شود، گزارش های مورد نیاز برای سهامداران، ناظران و ارگان های دولتی، جمع آوری، تحلیل و ارائه خواهند شد. همچنین حسابداران شاغل در بخش مالی باید به نحوه محاسبه اضافه کاری نیز احاطه داشته باشند.

حسابداری صنعتی

حسابداری صنعتی یا حسابداری بهای تمام شده یکی از شاخه های حسابداری می باشد، که بهای تمام شده محصولات را محاسبه نموده و برای ارزیابی در ساخت کالا ها جهت پایین آوردن هزینه ها، کنترل موجودی و تصمیم گیری دقیق در نحوه قیمت گذاری کالا ها مورد استفاده قرار می گیرد.

حسابداری صنعتی اغلب در شرکت های مرتبط با صنعت و شرکت های تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد. هدف اصلی حسابداری صنعتی تفکیک درآمد، هزینه و محاسبات سود و زیان ناشی از این درآمد ها و هزینه ها می باشد. برای آموزش نحوه تهیه صورت سود و زیان حتما مقاله سود و زیان را مطالعه نمایید.

برای انجام حسابداری صنعتی روش هایی وجود دارد که عبارتند از: هزینه یابی جذبی، هزینه یابی مستقیم یا متغیر، هزینه یابی برآوردی یا تخمینی، هزینه یابی سفارش کار،هزینه یابی مراحل تولید یا مرحله ای و هزینه یابی استاندارد.

حسابداری شرکتی سهامی

شرکت های سهامی به دو دسته شرکت های سهامی خاص و شرکت های سهامی عام تقسیم می شوند. شرکت های سهامی عام برای تامین بخشی از سرمایه مورد نیاز، سهام خود را به مردم می فروشند.

شرکت های سهامی خاص نیز سرمایه خود را از طریق موسسین شرکت بدست می آورند.

با توجه به تعداد بالای شرکت های سهامی، حسابداری شرکتی سهامی نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. حسابداران شرکت های سهامی باید با اصطلاحات و تعاریف مربوط به حوزه شرکت های سهامی آشنایی داشته باشند، که بتوانند عملیات ثبت های حسابداری، مطالبه مبلغ پرداخت نشده سهام، عملیات حسابداری در هنگام خودداری صاحبان سهام در انجام تعهدات و صدور اوراق مشارکت در شرکت های سهامی را انجام دهند. به همین دلیل  آکهی های استخدام حسابدار در شرکتهای سهامی با حقوق بالاتری نسبت به سایر شرکتها انجام می شود.

نتیجه گیری

همانطور که در مقاله حسابداری شرکتی چیست؟ ذکر شد، حسابداری شرکتی، تمام امور حسابداری شرکت ها را دربرمی گیرد. نرم‌افزار‌های حسابداری شرکتی با آماده سازی گزارش‌های جامع، کمک شایانی به افزایش دقت و سرعت مدیران می نمایند.

در انتها امیدواریم این مطالب راه گشا بوده و توانسته باشد، زوایای مختلف حسابداری ‌شرکتی را معرفی نماید و شما عزیزان، با انتشار آن برای علاقه‌مندان این عرصه در بالا بردن اطلاعات عمومی افراد سهمی داشته باشید. در ادامه اگر نظری در مورد مطالب ذکرشده داشته و یا می‌خواهید قسمتی از آن را تکمیل نمایید. با درج نظر خود ما را همراهی کنید.

دانلود پی دی اف مقاله حسابداری شرکتی چیست؟
اطلاعات فایل: فایل بدون نیاز به پسورد میباشد.
آموزش حسابداری 0 تا 100

دسترسی به مقالات مرتبط:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram
{ "@context": "https://schema.org", "@type": "FAQPage", "mainEntity": [{ "@type": "Question", "name": "حسابدار شرکتی چه وظایفی دارد؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "بررسی داده ها و اطلاعات مالی شرکت، ارزیابی وضعیت مالی شرکت،پیش بینی بودجه،تعیین استراتژی های مالی و ... ، ازجمله وظایف حسابدار شرکتی می باشند" } },{ "@type": "Question", "name": "حسابداری شرکتی چه مزایایی دارد؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "محاسبه سود و زیان شرکت، ثبت عملیات خرید، ثبت عملیات فروش، ثبت حساب های دریافتی، ثبت حساب های قابل پرداخت، محاسبه حقوق و دستمزد و ...، ازجمله مزایای حسابداری شرکتی می باشند.\"" } },{ "@type": "Question", "name": "حسابداری شرکتی چیست؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "حسابداری شرکتی، حسابداری شرکت را دربر می گیرد. درواقع تمام امور شرکت ازجمله حقوق و دستمزد، بازرگانی، خزانه، خرید و فروش توسط حسابداری شرکتی مدیریت می شود" } },{ "@type": "Question", "name": "حسابداری شرکتی بازرگانی چیست؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "در شرکت‌های بازرگانی هیچ گونه تغییری در محصول ایجاد نمی شود، فقط محصولات خرید و فروش می‌شوند. در واقع عمده فروش‌ها، فروشگاه‌ها و خوارو بار فروش ها ازنمونه‌های شرکت‌های بازرگانی می باشند." } },{ "@type": "Question", "name": "اهمیت آموزش حسابداری شرکتی چیست؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "هر شرکتی که با پول سرو کار داشته باشد، قطعا نیازمند حسابدار می‌باشد. می توان گفت که در هر سازمان، حسابداری شرکتی دارای نقش ویژه ای می ‌باشد. بنابراین انتخاب حسابداری برای یادگیری، آینده شغلی و درآمد مناسب فردا را تضمین می نماید. امروزه اکثر شرکت ها برای سازماندهی امور مالی خود، اقدام به استخدام حسابدار شرکتی می نمایند." } }] }
نرم افزار حسابداری ابری

تماس

قیمت

دمو

کاتالوگ

×

ما منتظر تماس شما هستیم تا ...

تماس با مشاوران تماس با فرداد

  • شرایـط کاری و نیـازهای ویـژه سـازمان شما را بشنویم.
  • به سوالهای شما در مورد ارزش آفرینی نرم افزار پاسخ دهیم.
  • بر اساس تجربه موفق نرم افزار فرداد در صنایع مختلف بهترین پیشنهاد را برای افزایش بهره وری سازمان به شما ارائه دهیم.
  • با توجه به نیازهای اختصاصی شما، به شما در انتخاب بهترین راهکارها کمک کنیم.