صدور صورتحساب الکترونیکی

تغییر اوضاع کاری شرکت‌ها می‌تواند شرایط مختلفی را بر آنها تحمیل نماید. یکی از این شرایط، عدم فعالیت شرکت است. شرکت‌های بدون فعالیت می‌توانند با ارائه نامه عدم فعالیت شرکت، به سازمان امور مالیاتی از تعلق گرفتن مالیات به خود جلوگیری نمایند. این موضوع که چگونه بر مسائل مالیاتی شرکت بدون فعالیت فائق آییم مورد بررسی ما خواهد بود.

در این مقاله به موضوعات مهمی چون نامه عدم فعالیت شرکت چیست؟ نحوه اعلام عدم فعالیت شرکت، معیارهای تشخیص شرکت‌های بدون فعالیت، نمونه نامه عدم فعالیت شرکت و پاسخگویی به تعدادی از مهم‌ترین سؤالات عدم فعالیت شرکت می‌پردازیم.

خواندن مقاله آموزش ثبت سند افتتاحیه را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟

مدیران کسب و کارها
مدیران مالی شرکت ها
حسابداران

عدم فعالیت شرکت چیست؟

بسیاری مواقع پیش می‌آید که شرکتی جواز کسب دارد، ثبت شده است اما پس از مدتی به دلایل مختلفی مانند عدم موفقیت مالی یا عدم تحقق اهداف، آن شرکت فعالیت خود را به‌صورت خواسته یا ناخواسته تعطیل می‌نماید. البته بحث ورشکستگی جداست!

در چنین شرایطی اگر شرکت هیچ‌گونه فعالیت مالی نداشته باشد با ارائه عدم فعالیت به وسیله نامه عدم فعالیت شرکت می‌تواند شامل

علت های عدم فعالیت شرکت می‌تواند موارد زیر باشد:

  • پیش بینی غیر واقعی از بازار، قبل از ثبت شرکت
  • ایجاد ناگهانی مشکلات مالی و اقتصادی
  • انجام کار خاصی در زمانی و گذشتن از آن
  • ثبت شرکت برای دست یابی به امکانات خاصی به غیر از خدمات مالی
  • عدم توانایی شرکت در رسیدن به اهداف خود
  • ورشکستگی، اختلاف بین شرکا، دلسردی و …

چنین شرایطی به تنهایی نمی تواند مانع از پرداخت مالیات توسط شرکت گردد. بلکه لازم است مدیران آن، مراتب را به اطلاع مراجع مالیاتی رسانده و منتظر اظهارنظر آن باشند تا حزو گروه های معاف از مالیات قرار بگیرند.

عدم فعالیت شرکت در نامه عدم فعالیت شرکت

عدم فعالیت شرکت

عدم فعالیت شرکت با مسئولیت محدود

تمامی شرکت‌ها شامل سهامی خاص، سهامی عام، مسئولیت محدود، تضامنی و … باید به ارائه اظهارنامه مالیاتی بپردازند. از این میان با توجه به رواج شرکت‌های مسئولیت محدود در بین فعالان اقتصادی، به این شرکت‌ها توجه ویژه‌ای می‌شود. مدیرعامل شرکت با مسئولیت محدود چنانچه در سال مالی گذشته، فعالیت اقتصادی نداشته‌اند، باید آن را توسط مراحل خاصی به اطلاع اداره مالیات برساند. در اینجا می‌توانید آموزش اظهارنامه مالیاتی را مطالعه کنید.

عدم فعالیت شرکت با مسئولیت محدود

عدم فعالیت شرکت با مسئولیت محدود

اطلاع رسانی در مورد عدم فعالیت شرکت

در صورتی که شرکتی به ثبت برسد ( بیشتر بخوانید: جواز کسب چگونه بگیریم؟) اما فعالیت مالی نداشته باشد، باز هم باید به تحویل اظهارنامه مالیاتی بپردازد. به بیان دیگر، عدم فعالیت شرکت به تنهایی از شرکت سلب مسئولیت مالیاتی نمی‌کند. بلکه این موضوع باید به اطلاع کارشناسان مالیاتی برسد تا پس از بررسی و تحقیق، در صورت تأیید کارشناس، عدم فعالیت شرکت پذیرفته شود. این مراحل شامل ارائه اظهارنامه، ارائه دفاتر مالیاتی به صورت سفید، و نامه عدم فعالیت شرکت می‌باشد. فعالیت‌های مالی شرکت را می‌توانید از نرم افزار حسابداری خدماتی یا شرکتی خود مشاهده کنید.

استعلام عدم فعالیت شرکت

پس از ارائه اظهارنامه مالیاتی عدم فعالیت شرکت، کارشناسان مالی جهت بررسی درخواست شرکت دست‌به‌کار می‌شوند. دقت نمایید که تایید عدم فعالیت شرکت منوط به موارد زیر می‌باشد.

  • هیچ ثبت حسابداری در دفاتر قانونی شرکت آورده نشده باشد.
  • در حساب بانکی شرکت هیچ تراکنشی ثبت نشده باشد.
  • حتی تراکنش های کوچک شخصی در حساب بانکی شرکت نیز می‌تواند موجب رد نامه عدم فعالیت شرکت گردد.
  • انجام نشدن هر گونه خرید و فروش در شرکت
  • عدم وجود اطلاعات مالی یا فاکتور های خرید و فروشی که توسط کارشناسان مالیاتی کشف شده و نشان از وجود معامله باشد.

این روند با بررسی دفاتر مالی، حساب‌های شرکت، حساب‌های سایر شرکت‌ها و امور این چنینی صورت می‌گیرد و چنانچه ردی از فعالیت مالی از شرکت اصلی پیدا شود، جریمه‌های سنگینی مشمول آن خواهد شد. ممکن است نیاز به مشاهده خلاصه پرونده پرسونلی و یا بررسی لیست بیمه تامین اجتماعی شرکت شود.

استعلام عدم فعالیت شرکت

استعلام عدم فعالیت شرکت

نحوه اعلام عدم فعالیت شرکت

اگر مدیر عامل یا نماینده قانونی شرکت بخواهد اعلام عدم فعالیت خود را به وسیله نامه به اطلاع اداره مالیات برساند باید به صورت دقیق با مراحل آن آشنا باشد. نحوه اعلام عدم فعالیت شرکت در گفتار زیر آمده است. با ما همراه باشید:

شرایط اعلام عدم فعالیت شرکت

درخواست عدم فعالیت شرکت، مربوط به دوره مالی گذشته می‌باشد. شرکت نمی تواند برای سال مالی که هنوز نرسیده است درخواست عدم فعالیت نماید.

آموزشگاه حسابداری فرداد

نامه عدم فعالیت شرکت باید در سربرگ رسمی شرکت همراه با مهر آن و امضای مدیر عامل ارائه شود. چنانچه شرکت در یک سال کاری، هیچ گونه فعالیت مالی نداشته باشد می‌تواند درخواست عدم فعالیت خود را ثبت نماید.

مهلت اعلام عدم فعالیت شرکت

بنابر قانون ثبت اظهارنامه مالیاتی، پس از پایان هرسال، 4 ماه فرصت دارید تا اظهارنامه مالیاتی عدم فعالیت شرکت را همراه با دفاتر قانونی سفید و درخواست نامه عدم فعالیت شرکت به اداره مالیات ارائه نمایید. در غیر این صورت ممکن است مشمول جریمه شده و یا درخواست شما مورد قبول واقع نگردد.

مهلت اعلام عدم فعالیت شرکت

مهلت اعلام عدم فعالیت شرکت 4 ماه پس از پایان هر سال می باشد.

چگونه عدم فعالیت رد کنیم

مهمترین گام در اعلام عدم فعالیت، چگونگی اعلام عدم فعالیت شرکت می‌باشد. این موضوع نیاز است به اطلاع اداره مالیات برای صفر شدن نرخ مالیاتی و اداره تأمین اجتماعی جهت عدم رد بیمه کارکنان برسد. برای انجام هریک باید مراحل خود را طی نماید.

نحوه اعلام عدم فعالیت شرکت به دارایی

برای اعلام عدم فعالیت شرکت باید درخواست خود را در مهلت قانونی به اداره مالیات ارائه نمایید. چگونگی اعلام عدم فعالیت شرکت شامل ارائه مدارک کافی همراه با اثبات این موضوع که شرکت فعالیت مالی نداشته است، می‌باشد. اظهارنامه مالیاتی عدم فعالیت شرکت به‌صورت اینترنتی بارگذاری می‌شود. پس از ارائه مدارک لازم، باید بتوانید اثبات نمایید که شرکت شما هیچ فعالیت مالی نداشته است. برای این کار نباید هیچ معامله، خرید و فروش و تراکنش مالی مربوط به شرکت شما در بانک‌ها و دفاتر شرکت‌های دیگر ثبت نگردیده باشد.

این موضوع را با مراجعه به اداره مالیات و ارائه درخواست خود به ممیزهای مالیات، ثبت می‌نمایید.

نحوه اعلام عدم فعالیت شرکت به تامین اجتماعی

اگر شرکت شما فعالیت ندارد، باید این موضوع را به اطلاع اداره تامین اجتماعی نیز برسانید. این موضوع در بررسی حقوق کارکنان و بیمه هریک مؤثر است. با ارائه نامه عدم فعالیت شرکت به تامین اجتماعی، عدم ارائه حقوق و بیمه را اطلاع داده و از جرائم احتمالی و مشکلاتی حقوقی خود پیشگیری می‌نمایید. بدیهی است درصورتی‌که شرکت شما، دستمزد یا بیمه برای کارکنان خود واریز نماید به این معنی است که این شرکت، فعالیت مالی داشته و نمی تواند عدم فعالیت خود را در اداره دارایی نیز اثبات نماید.

نحوه اعلام عدم فعالیت شرکت به تامین اجتماعی

اعلام عدم فعالیت شرکت به تامین اجتماعی

معیارهای تشخیص شرکت‌های بدون فعالیت

مراجع مالی و مالیاتی، برای بررسی عدم فعالیت شرکت، از روش های مختلفی استفاده می کنند. اصلی‌ترین معیار تشخیص شرکت‌های بدون فعالیت، بررسی تراکنش‌های مالی آن می‌باشد. به طور کلی روش‌های زیر در تشخیص عدم فعالیت به کار برده می‌شود:

  • بررسی اظهارنامه و صحت سنجی آن
  • بررسی دفاتر قانونی که می‌بایست به طور سفید تحویل شوند
  • استعلام‌های مالی و حساب بانکی شرکت
  • بررسی خرید و فروش های ثبت شده به نام اعضا یا برای شرکت
  • خرید تجهیزات و ملزومات
  • بررسی دفاتر و فاکتورهای شرکت‌های دیگر توسط سیستم یکپارچه مالیاتی

نکته: دقت نمایید که عدم ثبت حسابهای مالی در دفاتر، به معنی نداشتن فعالیت مالی نیست. بلکه کارشناسان از طرق دیگر می‌توانند به فعالیت های مالی شرکت‌ها پی ببرند.

اثبات عدم فعالیت شرکت

هدف نامه عدم فعالیت شرکت این است که شرکت بتواند به اثبات عدم فعالیت خود بپردازد. شرکتی که فعالیت مالی نداشته است نباید نگران پرداخت مالیات خود باشد. زیرا مالیات با توجه به میزان درآمد شرکت‌ها تخصیص می‌یابد. از این ‌رو به آن مالیات بر درآمد گویند. اگر شرکت درآمدی نداشته باشد مالیاتی هم نمی‌پردازد. کافی است با ارائه دفاتر و صورت‌های مالی، به بیان این موضوع بپردازد. در طول سال مالی، نباید کوچک‌ترین تراکنشی در حساب ها وجودداشته باشد.

نمونه نامه عدم فعالیت شرکت

پس از آموزش چگونگی اعلام عدم فعالیت شرکت شاید مهمترین سوال این باشد که نامه عدم فعالیت شرکت را چگونه بنویسیم؟ نوشتن نامه عدم فعالیت شرکت پیچیدگی های خاصی ندارد اما در این بخش، جزییات و یک نمونه نامه اعلام عدم فعالیت شرکت را می آوریم و شما را با نکات نامه عدم فعالیت شرکت آشنا می‌نماییم.

نمونه نامه عدم فعالیت شرکت

نمونه نامه عدم فعالیت شرکت

نامه عدم فعالیت شرکت را چگونه بنویسیم؟

برای نوشتن نامه عدم فعالیت شرکت کافی است به طور خوانا در برگه استاندارد، با سربرگ شرکت، امضای مدیر عامل یا نماینده قانونی وی، مهر شرکت، خطاب به ریاست محترم امور مالیاتی در خواست خود را اعلام نمایید.

این نامه باید مربوط به سال گذشته باشد و نمی توان برای سال جاری یا آتی اعلام عدم فعالیت نمود.

می توانید توضیحات مختصری نیز مبنی بر علت عدم فعالیت در نامه خود ذکر نمایید.

نامه عدم فعالیت شرکت خود را چگونه بنویسیم؟

نامه عدم فعالیت شرکت خود را چگونه بنویسیم؟

نامه عدم فعالیت شرکت به تامین اجتماعی

کافی است نامه عدم فعالیت خود را با سربرگ و مهر و امضا، خطاب به ریاست سازمان تامین اجتماعی نوشته و آن را به کارشناسان مربوطه تحویل دهید.

نمونه نامه عدم فعالیت شرکت به دارایی

در زیر یک نمونه نامه عدم فعالیت شرکت به اداره دارایی آورده شده است. می‌تواند نمونه خوبی برای سایر شرکت‌ها باشد:

متن نامه عدم فعالیت شرکت به دارایی می‌تواند به شکل زیر باشد:

ریاست محترم سازمان امور مالیاتی

با عرض ادب، اعلام می‌دارد شرکت ………………………………….. به شماره ثبت ……………………….. و کلاسه پرونده ………………………….. از تاریخ ……………………… تا تاریخ ……………… فعالیت اقتصادی نداشته است. به این وسیله عدم فعالیت خود را اعلام می‌دارد.

سایر توضیحات در دفاتر قانونی و اظهارنامه و سایر ضمائم به حضورتان اعلام می‌گردد.

مهر و امضا

نکته مهم

اگر فاکتور خرید و فروشی در تضاد با مدارک عدم فعالیت شرکت به دست آید، نه تنها اعلام عدم فعالیت رد خواهد گردید بلکه جریمه‌های سنگینی مشمول آن واحد اقتصادی می گردد. این فاکتورها می‌تواند شامل خرید اقلام کوچکی نظیر نرم افزار حسابداری باشد.

اظهارنامه عدم فعالیت شرکت

همان‌طور که گفته شد، شرکت‌ها خواه دارای فعالیت مالی باشند یا نباشند، باید به ارسال اظهارنامه مالیات خود اقدام کنند. اظهار نامه نهایی به اطلاع اداره دارایی می‌رسد.

عدم ارسال اظهارنامه با رد نامه عدم فعالیت شرکت برابر است.

اظهارنامه عدم فعالیت اشخاص حقیقی

هرچند در این مقاله عمدتاً به عدم فعالیت در شرکت‌ها و اشخاص حقوقی پرداختیم، اما باید بدانید که اشخاص حقیقی نیز در صورتی که در یک سال بدون فعالیت اقتصادی باشند، لازم است اقدام به ارائه نامه عدم فعالیت اشخاص حقیقی نمایند. این موضوع اهمیت نامه عدم فعالیت شرکت را نشان می‌دهد و عواقب عدم ارائه نامه عدم فعالیت بر عهده خود شخص خواهد بود.

بررسی نمونه نامه عدم فعالیت برای اشخاص حقیقی در زیر می‌تواند راهگشای بسیاری از افراد باشد:

بسمه تعالی

ریاست محترم سازمان امور مالیاتی

با سلام و احترام،

اعلام می‌دارد اینجانب …… … دارای کد ملی ……… و کلاسه پرونده ……………. دارای واحد صنفی ………… از تاریخ …… تا تاریخ ………. فعالیت اقتصادی نداشته و عدم فعالیت خود را اعلام می‌دارد.

امضا

اظهارنامه عدم فعالیت اشخاص حقوقی

شاید اولین قدم برای اعلام عدم فعالیت شرکت‌ها، تکمیل اظهارنامه باشد. اظهارنامه مرحله مشترک بین تمامی دارندگان کد اقتصادی می‌باشد. این مرحله به صورت اینترنتی انجام شده و کافی است در آن اعلام شود که این شرکت فعالیت اقتصادی ندارد. در مراحل بعدی با مراجعه به سازمان مالیات، ارائه دفاتر و نامه عدم فعالیت شرکت، درخواست خود را تکمیل می نماید. اگر قصد دریافت کد اقتصادی دارید و یا علاقمند به یادگیری مباحث کد اقتصادی هستید، می‌توانید به مقاله استعلام کد اقتصادی مراجعه نمایید.

5 پرسش و پاسخ های مهم نامه عدم فعالیت شرکت

در این بخش به چند سؤال مهم درباره نامه عدم فعالیت شرکت‌ها پاسخ می‌دهیم.

عواقب اعلام نکردن عدم فعالیت چیست؟

اگر شرکت به هر دلیلی اعلام عدم فعالیت نکند، یعنی اظهارنامه، دفاتر پلمپ یا نامه عدم فعالیت خود را ارائه نکنند، مشمول جریمه علی الراس شدن مالیات می‌گردد. شرکتی که فعالیت مالی ندارد یا فعالیت کمی دارد، حتماً باید مراحل مالیاتی را طی کند وگرنه ممکن است مشمول جرایم سنگین گردد.

عواقب عدم اعلام فعالیت شرکت

عدم اعلام عدم فعالیت شرکت دارای جریمه می باشد.

انحلال شرکت غیر فعال به چه صورت است؟

شرکت‌ها ممکن است به دلایل مختلف اعلام انحلال نمایند. ورشکستگی و زیان مالی جدی، اختلاف مدیران، اتمام زمان فعالیت شرکت، ناتوانی مدیران در ادامه فعالیت، از دست دادن بازار، تصمیم مجمع عمومی و ناممکن شدن فعالیت شرکت از این دسته علل هستند.

عدم فعالیت به معنی نداشتن تراکنش مالی صرفا در یک سال آخر کار می‌باشد. اما انحلال شرکت به این معنی است که این شرکت، از این به بعد هیچ گونه فعالیت کاری در هیچ زمینه ای نخواهد داشت و حیات کاری خود را از دست می دهد. قبل از تشکیل مجمع عمومی برای انحلال شرکت، باید لیست اموال، دارایی و بدهی‌های شرکت، تهیه گردیده، و دراختیار اعضا قرار گیرد.

به طور قانونی، نیاز به ارسال اظهارنامه انحلال شرکت به اداره مالیات می‌باشد. در صورت عدم ارسال اظهارنامه انحلال و یا تهیه نادرست آن، ممکن است شرکت به اندازه مبلغ یک یا دو درصد از سرمایه اصلی را جریمه گردد. مدیران تصفیه و ضامنین شرکت، مسئول پرداخت جرایم می‌باشند.

آیا پلمپ دفاتر برای شرکت‌هایی که فعالیت ندارند نیز الزامی است؟

به طور کلی تمامی شرکت‌هایی که هنوز اعلام انحلال نکرده‌اند لازم است دفاتر قانونی خود را پلمپ نمایند. اگر علاقمند هستید اطلاعات بیشتری در حوزه پلمپ دفاتر قانونی داشته باشید به مقاله استعلام پلمپ دفاتر مراجعه نمایید. تفاوتی در فعال یا غیر فعال بودن شرکت‌ها وجود ندارد. در عوض، شرکت‌هایی که ادعا می کنند غیر فعال هستند باید دفاتر قانونی را به صورت سفید برای پلمپ شدن تحویل دهند.

پلمپ دفاتر برای شرکت های دارای عدم فعالیت

شرکت های بدون فعالیت هم باید دفاتر خود را پلمپ نمایند

آیا عدم اعلام شروع فعالیت به اداره امور مالیاتی مشمول جریمه است؟

اعلام عدم فعالیت شرکت، فقط برای یک سال گذشته ی فعالیت شرکت امکان‌پذیر است؛ بنابراین اگر شرکتی چند سال متوالی عدم فعالیت داشته باشد باید هر سال درخواست عدم فعالیت خود را اعلام نماید. پس از گذشت یک دوره عدم فعالیت مالی، مادامی که شرکت نامه جدیدی مبنی بر این موضوع ارائه نکند، به صورت فعال و دارای امور مالی و اقتصادی محسوب می گردد.

نکته مهم

شرکتی که چندسال متوالی عدم فعالیت دارد، باید برای هر سال به طور مجزا به همراه نامه عدم فعالیت درخواست خود را ارائه نماید. تایید یک باره آن به معنای تمدید آن نیست.

مالیات شرکت‌هایی که فعالیت ندارند چگونه محاسبه می‌شود؟

تعلق مالیات به شرکت‌ها تنها به‌ازای درآمد آنها صورت می‌گیرد. لذا در صورتی که یک شرکت، به دلیل نداشتن فعالیت مالی، درآمدی هم نداشته باشد و یا درآمد اندکی کسب کرده باشد دلیلی بر نگرانی وجود ندارد. ازآنجاکه شرکت‌های بدون فعالیت، درآمدی هم ندارند، با اثبات این موضوع، مالیات آنها صفر خواهد بود.

در پایان با توجه به سوالات بعضی از مخاطبان مبنی بر تفاوت و چگونگی اعلام عدم فعالیت شرکت‌های مختلف، باید بدانید که نحوه اعلام عدم فعالیت شرکت‌های خصوصی با نحوه اعلام عدم فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و همینطور سایر شرکت‌ها هیچ تفاوتی ندارد.

نتیجه گیری

شرکت‌هایی که در یک سال، هیچ‌گونه فعالیت مالی شامل خرید یا فروش کوچک‌ترین اقلام کالایی نداشته‌اند می توانند همراه با تکمیل اظهارنامه، دفاتر قانونی سفید و نامه عدم فعالیت شرکت، درخواست خود را به اداره امور مالیات ارائه دهند. پس از بررسی و تایید عدم فعالیت، پرداخت مالیات بر عهده آنها نخواهد بود.

در این مقاله به مراحل قانونی اعلام عدم فعالیت شرکت و اهمیت، ضرورت و چگونگی آن پرداختیم. شما خوانندگان عزیز نیز چنانچه سوالی داشتید به راحتی با ثبت دیدگاه خود می توانید آن را با کارشناسان گروه فرداد در میان گذاشته و پاسخ خود را در کوتاه‌ترین زمان دریافت نمایید.

آموزش نرم افزار انبارداری

دسترسی به مقالات مرتبط:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram
{ "@context": "https://schema.org", "@type": "FAQPage", "mainEntity": [{ "@type": "Question", "name": "نحوه نوشتن نامه عدم فعالیت شرکت چگونه است؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "برای نوشتن نامه عدم فعالیت شرکت کافی است به طور خوانا در برگه استاندارد، با سربرگ شرکت، امضای مدیر عامل یا نماینده قانونی وی، مهر شرکت، خطاب به ریاست محترم امور مالیاتی در خواست خود را اعلام نمایید. این نامه باید مربوط به سال گذشته باشد و نمی توان برای سال جاری یا آتی اعلام عدم فعالیت نمود." } },{ "@type": "Question", "name": "مهلت اعلام عدم فعالیت شرکت تا چه تاریخی است؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "بنابر قانون ثبت اظهارنامه مالیاتی، پس از پایان هرسال، 4 ماه فرصت دارید تا اظهارنامه مالیاتی عدم فعالیت شرکت را همراه با دفاتر قانونی سفید و درخواست نامه عدم فعالیت شرکت به اداره مالیات ارائه نمایید." } },{ "@type": "Question", "name": "اظهارنامه عدم فعالیت شرکت چیست؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "همان‌طور که گفته شد، شرکت‌ها خواه دارای فعالیت مالی باشند یا نباشند، باید به ارسال اظهارنامه مالیات خود اقدام کنند. اظهار نامه نهایی به اطلاع اداره دارایی می‌رسد. عدم ارسال اظهارنامه با رد نامه عدم فعالیت شرکت برابر است." } }] }
نرم افزار حسابداری ابری

تماس

قیمت

دمو

کاتالوگ

×

ما منتظر تماس شما هستیم تا ...

تماس با مشاوران تماس با فرداد

  • شرایـط کاری و نیـازهای ویـژه سـازمان شما را بشنویم.
  • به سوالهای شما در مورد ارزش آفرینی نرم افزار پاسخ دهیم.
  • بر اساس تجربه موفق نرم افزار فرداد در صنایع مختلف بهترین پیشنهاد را برای افزایش بهره وری سازمان به شما ارائه دهیم.
  • با توجه به نیازهای اختصاصی شما، به شما در انتخاب بهترین راهکارها کمک کنیم.