صدور صورتحساب الکترونیکی

بهترین نرم افزار erp باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ با هدف کمک به بخش حسابداری و واحد مالی، طراحان و تولید کنندگان نرم افزار حسابداری، نرم افزارهای مختلفی در زمینه مالی، اداری، مدیریت و دیگر بخش‌ها طراحی و تولید کرده­‌اند. نرم افزار ERP یکی از نرم افزارهایی است که استفاده از آن در شرکت­‌ها در سال­‌های اخیر در رونق گرفته است.

در مقاله پیش رو برای شناخت بیشتر نرم افزار ERP و کمک به انتخاب نرم افزار erp به موضوعاتی همچون نرم افزار ERP چیست، ویژگی‌های بهترین نرم افزار، تاثیر نرم افزار ERP بر پیشبرد اهداف کسب و کار پرداخته‌ایم که می‌توانید به منظور بهبود وضعیت عملکرد سازمان خود آن را مطالعه کنید.

خواندن مقاله بهترین نرم افزار erp را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟

مدیران کسب و کارها
کارشناسان مالی موسسه
مدیران مالی کسب و کارها
حسابداران

نرم افزار ERP چیست؟

گزارش­‌های مختلف یک کسب و کار حاصل داده‌­ها و اعداد و رقم‌های مختلفی از واحد مالی، فروش تشکیل شده است. در صورتی که کاربران به داده‌­ها و اطلاعات موردنیاز خود از جمله داده‌­های مالی، فروش، اداری دسترسی داشته باشند، به سرعت می­‌توانند نسبت به تجزیه و تحلیل اطلاعات و تهیه و تنظیم گزارش‌­های موردنیاز سازمان اقدام نمایند.

در نتیجه تولید کنندگان نرم افزار برای سرعت بخشیدن به کارها اقدام به طراحی و تولید نرم افزار ERP نموده‌­اند. نرم افزارهای ERP به یک پایگاه داده رابطه‌ای متمرکز متصل هستند، که اطلاعات کسب ‌و‌کار را جمع‌آوری کرده و با هدف برنامه ­ریزی هر چه بهتر مدیریت منابع سازمان، آن‌ها را ذخیره می‌کنند.

به زبان ساده‌­تر نرم افزارهای ERP بسته­‌های نرم افزاری با عملکردهای بسیار گسترده‌ای هستند که با هدف مدیریت منابع سازمان طراحی و تولید شده‌اند. این نرم افزارها به کاربران اجازه می­‌دهند تا تمامی فرآیندهای کسب و کار را حتی به صورت حسابداری ابری، مدیریت و بر آن‌ها نظارت کنند.

شناخت کامل بهترین نرم افزار erp

آشنایی با کمک‌های نرم افزار erp در سازمان

نحوه کار نرم افزار erp

استقرار نرم افزار ERP در سازمان معمولا به صورت یک لایه بزرگ بوده که در سازمان به صورت سراسری اجرا می‌­شود. استقرار این نرم افزار در سازمان هم به صورت لایسنس و هم بر بستر ابری قابل اجرا است و دارای عملکردهایی است که تمامی سازمان و مدیریت منابع سازمان را در برمی­‌گیرد.

نرم افزار erp چند لایه

به نرم افزار ERP زمانی چند لایه گفته می­‌شود که سازمان چند سیستم جامع ERP را در یک محیط پیاده سازی کند، علت پیاده سازی نرم افزار ERP چند لایه تفاوت‌­های جغرافیایی سازمان­‌ها، سیستم‌های متفاوت در حال اجرا یا ادغام نرم افزار حسابداری چند شرکتی و استفاده از سیستم‌­های مختلف است.

بگذارید مطلب فوق را با ذکر یک مثال کوتاه بهتر توضیح دهیم؛ اگر یک شرکت بازرگانی اقدام به پیاده سازی یک برنامه ERP برای دفتر مرکزی و یک سیستم جداگانه برای شرکت‎‌های تابعه خود کند، به این سیستم پیاده‌سازی شده سیستم ERP دو لایه می­‌گویند.

نکته مهم

مزایای استفاده از نرم افزار ERP دو یا چند لایه به شرح موارد زیر می‌باشد::

  • صرفه‌جویی در هزینه‌ها
  • رفع نیازهای خاص سازمان
  • انعطاف‌پذیری و کنترل بیش‌تر
  • تجربه کاربری بهتر

ارتباط نرم افزار erp و crm چیست؟

نرم افزار CRM چیست؟ نرم افزار crm یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری همان‌طور که از نام آن پیداست، نرم افزاری است که شرکت‌ها از آن برای ثبت و ذخیره تمامی اطلاعات مربوط به مشتریان و تعاملات مربوط به آن­‌ها استفاده می‌­کنند. در تعریف نرم افزار erp نیز گفته شد که نرم افزار ERP، برنامه نرم‌ افزاری یکپارچه­‌ای است که فرآیندهای تجاری سازمان را مدیریت می‌کند.

شرکت‌­ها با کمک CRM ضمن کاهش هزینه، افزایش سود، جذب و نگهداری مشتری از طریق فروش به درآمد بهتری دست پیدا می‌­کنند و سبب توسعه کسب و کار می­‌شوند؛ با توسعه کسب و کار و گسترش آن در نهایت شرکت‌­ها به استفاده از نرم افزار ERP نیاز پیدا می­‌کنند.

ویژگی های بهترین نرم افزار ERP

از کاربردهای اصلی نرم افزارهای ERP اشتراک گذاری اطلاعات و استاندارد سازی است. به عبارت دیگر با استفاده از نرم افزار erp سازمان‌­ها می‌­توانند نسبت به اشتراک گذاری داده­‌ها اقدام کنند، با اشتراک گذاری داده­‌ها فرآیندهای روزانه کسب‌ و‌کاری بین سازمانی انجام شده و در نهایت مدیریت منابع سازمان بهبود می‌­یابد.

در رابطه با ویژگی‌­های بهترین نرم افزار erp به ادغام، یکپارچه سازی، اتوماسیون، تجزیه و تحلیل داده‌­ها، گزارش دهی، مدیریت مالی، بهبود تجربه مشتری، فروش و بازاریابی، مدیریت زنجیره تامین می­‌توان اشاره کرد.

مزایای نرم افزار erp

مزایای زیادی برای استفاده از نرم افزار erp در شرکت­‌ها و سازمان­‌ها وجود دارد. در تصویر زیر به چند مورد از مزایای نرم افزار erp اشاره نموده‌ایم.

مزایایی که بهترین نرم افزار erp به همراه دارد

آشنایی با مواردی از مزیت‌های نرم افزار erp سازمانی

از دیگر مزایای استفاده از نرم افزار erp می‌توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • بهبود کیفیت داده­‌ها
  • امکان تجزیه و تحلیل بهتر داده­‌ها
  • امکان استاندارد سازی فرآیندهای مدیریت منابع سازمان
  • امکان محاسبه و نظارت بر سودآوری کسب‌ و کار و بهای تمام شده کالای فروش رفته

معایب نرم افزار erp

هر نرم افزار یا سیستمی که طراحی و تولید می­‌شود، علی رغم مزایا و کاربردهایی که دارد، از معایبی نیز برخوردار است، حتی نرم افزار erp از این قاعده مستثنی نیست. معایب نرم افزار erp شامل موارد زیر می‌باشند:

ردیف معایب نرم افزار erp
1 هزینه بالای خرید، پیاده سازی و نگهداری نرم­افزارهای ERP
2 دشواری در پیاده سازی نرم افزار
3 نیاز به برگزاری دوره­های آموزشی جهت استفاده از نرم افزار ERP در سازمان
4 هزینه تغییر و انتقال از سایر نرم افزارها به نرم افزار ERP
5 نیاز به مدیریت تغییر در حین و بعد از پیاده‌سازی

چطور بهترین نرم افزار ERP را انتخاب کنیم؟

با توجه به افزایش روز افزون طراحان و تولید کنندگان نرم افزارها از جمله نرم افزار ERP، جستجو و یافتن نرم افزار erp از از میان هزاران نرم افزار موجود در بازار دشوار است. با طی کردن مراحل زیر، شرکت‌­ها می‌­توانند نسبت به انتخاب و خرید بهترین نرم افزار erp در ایران اقدام کنند.

  • تحقیق مطابق نیاز شرکت: تحقیق صحیح و مرتبط برای حل مشکلات شرکت، یکی از اقدامات مهمی است که باید انجام شود، یعنی اگر در یک مجموعه مدیران بخواهند نسبت به رفع مشکلات اقدام نمایند، ابتدا باید نیاز شرکت را بشناسند و سپس مطابق آن نیاز اقدام به جستجو کنند.
  • انتخاب گزینه مناسب: برای انتخاب گزینه مناسب بعد از نیازسنجی صورت گرفته، باید با توجه به سوابق گذشته شرکت و برنامه ریزی صورت گرفته برای آینده، نسبت به انتخاب نرم افزار erp اقدام شود.
  • دقت در انتخاب شرکت نرم افزاری: بعد از تحقیق و انتخاب گزینه مناسب، از تعداد انتخاب­‌ها کاسته شده و شرکت به تعداد محدودی از شرکت­‌های تولید کننده نرم افزار ERP خواهد رسید، در این مرحله باید سعی کنند شرکتی را به عنوان شریک تجاری خود انتخاب کنند، که در استقرار و پیاده سازی نرم افزار، نیازهای شرکت را برآورده کند.

علاوه بر موارد ذکر شده نرم افزار erp باید از قابلیت سازگاری، انعطاف پذیری، امنیت داده، پشتیبانی مناسب نیز برخودار باشد.

بهترین نرم افزار erp در جهان

با مطالعه مطالب فوق آشنایی نسبی با نرم افزار ERP، ویژگی­‌های بهترین نرم افزار ERP و مزایا و معایب این نرم افزار به دست آوردید. در تصویر زیر به معرفی چند مورد از بهترین نرم افزارهای erp در جهان پرداخته‌ایم.

نرم افزارهای ERP در جهان

شناخت بهترین نرم افزارهای برنامه ریزی منابع سازمانی

اکنون که با نام بهترین نرم افزارهای erp جهان آشنا شدید، بگذارید توضیحات هر چند مختصری در خصوص نرم افزارهای یاد شده ارائه دهیم، تا به صورت کامل و جامع با نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی آشنا شوید.

  • نرم افزار ERP میکروسافت داینامیک: این نرم افزار علاوه بر انطباق پذیری زیاد در سازمان­‌های بزرگ، به شخصی سازی جریان‌­های کاری و ادغام با سیستم‌­های دیگر کمک می‌­کند.
  • نرم افزار odoo: امکان توسعه و سفارش سازی از ویژگی­‌های اصلی این نرم افزار است. تعداد برنامه و ماژول­‌های متعدد موجود در این نرم افزار، موجب شده تا خریداران نرم افزار به امکانات خوبی دسترسی داشته باشند.
  • نرم افزار sap business one: این پلتفرم که بیشتر برای شرکت‌­های کوچک و متوسط طراحی شده است، شامل امور مالی، فروش، خدمات، گزارش‌­گیری و تولید است.
  • نرم افزار oracle NetSuite: یکی از نرم افزارهای با کیفیت یکپارچه سازی منابع و مناسب سازمان­‌های متوسط تا بزرگ در جهان است. از مهم‌­ترین کاربردهای این نرم افزار می‌توانیم به اتوماسیون، گردش کار و گزارش گیری اشاره کنیم.

بهترین نرم افزار ERP در ایران

هرچند بهترین نرم افزارهای ERP خارجی از کیفیت بالایی برخودار هستند، اما استفاده از آن­‌ها برای شرکت‌­های ایرانی معایبی داشته و مشکلاتی را ایجاد می‌­کند. از جمله این مشکلات به هزینه زیاد، تحریم­ و عدم پشتیبانی مناسب توسط شرکت ارائه دهنده نرم افزار می‌­توان اشاره کرد.

در نتیجه بهتر است که شرکت­‌های ایرانی، بهترین نرم افزارهای ERP ایرانی را خریداری و استفاده نمایند، شاید امکانات نرم افزار erp تولید شده در ایران در مشابه با نمونه­‌های خارجی آن کمتر باشد، اما علاوه بر هزینه کم‌تر، شرکت‌­ها هنگام استفاده از این نرم افزارها با مشکلات پشتیبانی مواجه نخواهند شد.

بهترین نرم افزارهای ERP ایرانی شامل موارد ذکر شده می‌باشد:

  • نرم افزار ERP آرین سیستم
  • نرم افزار ERP راهکاران همکاران سیستم
  • نرم افزار ERP آتراویژن
  • نرم افزار ERP پگاه سیستم
  • نرم افزار ERP تسهیل گستر
  • نرم افزار ERP نوماتک
  • نرم افزار ERP نیلرام

مقایسه بهترین نرم افزارهای erp

با توجه به شناخت نسبی در خصوص نرم افزارهای ERP و آشنایی با تعدادی از نرم افزار erp در ایران در ادامه به مقایسه چند مورد از بهترین نرم افزارهای ERP در ایران پرداخته‌ایم.

یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در بازار، نرم افزار ERP آرین سیستم است که موجب یکپارچگی و منسجم اطلاعات موجود در سازمان می­‌شود، از جمله خصوصیات این نرم افزار به امکان انطباق با نرم افزارهای خروجی ساز، پوشش کامل واحدهای یک سازمان، قابلیت تهیه اطلاعات کامل و دقیق جهت مدیریت هدف می­‌توان اشاره کرد.

یکی دیگر از بهترین نرم افزار erp در ایران نرم افزار ERP همکاران سیستم است. شرکت­‌ها با تکیه بر این نرم افزار در بخش‌­های مختلف به اطلاعات صحیح و کامل دسترسی داشته و می‌­توانند تمامی ریسک­‌های موجود در مجموعه را بررسی و بر روی نکات مهم موجود در مجموعه تمرکز کنند.

نرم افزار ERP پگاه سیستم نیز همانند سایر نرم افزارها توانایی ارتباط گرفتن با زیر سیستم‌­های ارزی، امکان ثبت خودکار مدارک، سندها و بازیابی آن­‌ها، امکان برقرار ساختن ارتباط با دیگر نرم افزارها و دریافت خودکار آن­‌ها را دارد.

با مقایسه عملکرد و امکانات بهترین نرم افزار erp که به تعدادی از آن­‌ها در بالا اشاره شد، می­‌توان فهمید که تمامی این نرم افزارها با هدف یکپارچه سازی و مدیریت منابع انسانی و در نهایت بهبود عملکرد سازمان طراحی و تولید شده است.

آموزشگاه حسابداری فرداد

نرم افزار erp چه تأثیری بر پیشبرد اهداف کسب و کار دارد؟

هدف اصلی بهترین نرم افزار erp این است که در هر شرکت یا سازمانی، شیوه دریافت سفارش از مشتری تا فرآیند تبدیل سفارش به فاکتور و ایجاد درآمد برای شرکت را بهبود بخشد، اما از طرف دیگر باید پرسنل شرکت و به طور کلی واحدهای مختلف در این فرآیند تغییرات لازم را از خود نشان دهند.

بدون تغییر در عملکرد واحدهای مختلف یک کسب و کار، عملا تهیه و نصب نرم افزار نمی­‌تواند منجر به نتایج مطلوب شود، پس لازمه موفقیت هماهنگی و انعطاف پذیری پرسنل سازمان است. به طور کلی نرم افزار ERP با امکاناتی که در اختیار سازمان قرار می­‌دهد و با تغییرات حاصله در سازمان، منجر به بهبود شرایط سازمان می­‌شود.

چه کسب و کارهایی به erp نیاز دارند؟

در سال­‌های اخیر با رشد فناوری اطلاعات، بخش گسترده‌­ای از کسب ‌و‌کار‌ها برای حل مشکلات سیستمی خود از نرم افزار ERP استفاده می‌کنند. ERP توانایی یکپارچه‌ سازی اطلاعات و ایجاد بستری برای موثر کردن فرآیندهای سازمان را دارد، در نتیجه این امر رقابت‌ پذیری سازمان را در حد مطلوبی افزایش می‌­دهد.

با توجه به توضیحات داده شده و امکانات نرم افزار erp می‌­توان نتیجه گرفت که تقریبا تمامی کسب و کارها برای بقا، سودآوری و باقی ماندن در بازار رقابت به این نرم افزار نیاز دارند، به همین علت تولید کنندگان نرم افزار اقدام به طراحی و تولید نرم افزار مناسب کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ نموده‌­اند.

روش های پیاده سازی بهترین نرم افزار ERP

پیاده سازی ERP کاری دشوار اسن که هر شخصی نمی­‌تواند آن را انجام دهد، در صورتی که شرکت یا سازمانی بخواهد نسبت به پیاده سازی نرم افزار اقدام کند، باید از شرکت­‌های متخصص در این زمینه بهره ببرد. شرکت‌­ها از دو روش اجرای در محل اختصاصی یا لایسنس و اجرای ابری برای پیاده سازی بهترین نرم افزار erp استفاده می­‌کنند.

نکته:
عواملی وجود دارند که منجر به شکست پیاده سازی نرم افزار erp می‌شوند، عواملی که شامل موارد زیر می‌باشد:

  • تصور اینکه پیاده سازی ERP یک عملیات یکباره است.
  • عدم وجود یک تیم پیاده سازی اختصاصی
  • برآوردهای نادرست از پروژه ERP
  • ارتباط ناکارآمد بین بخش‌­ها
  • دست کم گرفتن اهمیت آموزش کاربران
  • ساده انگاری در انتقال داده‌­ها از سیستم قدیم به سیستم جدید

اجرای erp در محل اختصاصی یا لایسنس

در این روش از پیاده سازی، نرم افزار ERP بر روی شبکه داخلی پیاده و اجرا می‌­شود. در این روش شرکت باید نسبت به نصب زیرساخت­‌های سخت افزاری و همچنین اضافه کردن کارکنان برای حفظ زیر ساخت اقدام کند، تمامی فعالیت‌ها مانند میزبانی پیکربندی و راه‌ اندازی، در داخل مجموعه مدیریت می‌شود و در نتیجه پیاده سازی در محل، طولانی خواهد بود.

اجرای erp ابری

در پیاده سازی نرم افزار ERP ابری، برخلاف اجرای در محل، نرم افزار به شبکه اینترنت متصل بوده و همیشه آنلاین است، همچنین به علت اتصال بر بستر اینترنت در این روش نیاز به ایجاد زیرساخت سخت افزاری و حفاظت از آن وجود نخواهد داشت. ممکن است اجرای ERP ابری در ابتدا هزینه بیشتری داشته باشد، اما باید در نظر داشت نتیجه این روش کاهش خطاهای انسانی، افزایش سرعت و قدرت بالای ذخیره‌سازی داده‌ها خواهد بود.

نکته مهم

دلایل موجود در سازمان مبنی بر استفاده از ERP ابری شامل موارد ذکر شده می‌باشد:

  • گسترش واحدهای مختلف و سخت شدن جمع‌آوری داده
  • احساس خطر برای گرفتن بک‌آپ و حفاظت از داده‌ها
  • نیاز به به‌روزرسانی مداوم در سیستم سنتی
  • افزایش زمان بارگذاری اطلاعات

راهنمای خرید بهترین نرم افزار erp

یک سازمان یا شرکت هنگامی که تصمیم به خرید و پیاده سازی نرم افزار erp می‌گیرد، باید ابتدا اهداف و انتظارات مربوط به خود، مدیران و به طور کلی کسب و کار مربوطه را مشخص کند و نسبت به تشکیل تیم، مربوط به تدوین و پیاده سازی نرم افزار اقدام کند.

سپس این تیم به ارائه دهندگان بهترین نرم افزار ERP یک دید کلی از اهداف خود را ارائه می‌­دهند، پس از این مرحله با توجه به پیشنهادهایی که از طرف شرکت‌­های نرم افزاری دریافت می­‌شود و با کمک از یک مشاور خبره، شرکت نسبت به انتخاب و خرید بهترین نرم افزار ERP اقدام می­‌نماید.

هزینه خرید و پیاده سازی نرم افزار erp

یکی از موارد بسیار مهمی که در پیاده سازی نرم افزار ERP مد نظر شرکت­‌ها و سازمان‌­ها قرار می­‌گیرد، هزینه خرید و پیاده سازی نرم افزار ERP است. در خرید نرم افزار باید توجه داشت که شاید یک نرم افزار با قیمت پایین تر در بازار موجود باشد، اما امکان دارد که مشکلات دیگری از جمله پشتیبانی ضعیف، امنیت اطلاعات پایین و… برخودار باشد.

در نتیجه خرید نرم افزار با قیمت کم یا زیاد الزاما نمی­‌تواند تضمین کننده ارزش نرم افزار و پاسخگوی نیازهای شرکت باشد، به همین دلیل تحقیق در خصوص انتخاب نرم افزار و استفاد از راهنمای خرید نرم افزار ERP امری ضروری است. علاوه بر هزینه خرید، هزینه دیگری که بر شرکت­‌ها تحمیل می­‌شود، هزینه پیاده سازی نرم افزار است.

در پیاده‌سازی سیستم ERP پروژه‌هایی مانند بهبود شرایط سیستم، انتقال داده‌ها از سیستم‌های قبلی به سیستم جدید، سفارشی‌سازی نرم افزار و… نیز جزء هزینه‌های کلی پیاده سازی نرم افزار erp است. در نتیجه یک شرکت با در نظر گرفتن و برآورد تمامی این هزینه‌­ها باید اقدام به خرید و پیاده سازی نرم ERP کند.

فروشندگان نرم افزار erp

فروشندگان نرم افزار ERP متعددی در بازار نرم افزار وجود دارد، هر کدام از این نرم افزارها دارای ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و مدل‌های قیمت گذاری منحصر به فرد مربوط به خود را دارند. خریداران نرم افزار باید به نکات مربوط به خرید نرم افزار دقت داشته و بعد از بررسی، تحقیق و مشاوره اقدام به خرید نرم افزار مناسب نمایند.

از جمله فروشندگان نرم افزار ERP به تولید کنندگان نرم افزار ERP مانند آرین سیستم، همکاران سیستم، پگاه سیستم، آتراویژن، تیمیار، تسهیل گستر، نوماتک می‌­توان اشاره کرد که در بازار نرم افزار ایران جزء برترین تولید کنندگان نرم افزارهای ERP هستند.

پشتیبانی نرم افزار erp

یکی از مهم‌­ترین مراحل بعد از خرید و پیاده سازی نرم افزار توسط خریدار، اعمال پشتیبانی قوی و مناسب توسط تیم پشتیبانی تولید کننده نرم افزار است. اعمال پشتیبانی مناسب سبب کسب رضایت مشتری شده و این رضایت مشتری در حقیقت نوعی بازاریابی برای فروشنده می­‌باشد.

از طرف دیگر در صورتی که پشتیبانی مناسبی اعمال شود، کاربران در طول اجرای پروژه با مشکلات کمتری مواجه می­‌شوند و حرکت سازمان در مسیر تعریف شده آسان­‌تر است.

آشنایی با نرم افزار ERP آرین سیستم

با استفاده از بهترین نرم افزار erp سازمان‌­ها می‌­توانند نسبت به اشتراک گذاری داده­‌ها اقدام کنند، با اشتراک گذاری داده­‌ها فرآیندهای روزانه کسب‌ و‌کاری بین سازمانی انجام شده و در نهایت مدیریت منابع سازمان بهبود می‌­یابد.

نرم افزار ERP آرین سیستم ضمن پوشش تمامی بخش­‌های یک کسب و کار، دارای ماژول­‌هایی از جمله منابع انسانی، مالی، اداری، بازرگانی، صنایع، دولتی است که با جمع آوری و تمرکز داده‌ها و اطلاعات سازمان، امکان استفاده از اطلاعات را برای تصمیم گیری و برنامه ریزی در اختیار مدیران و کاربران قرار می­‌دهد.

بهترین نرم افزار erp آرین سیستم

ویژگی‌های نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی آرین سیستم

نتیجه گیری

با استفاده از بهترین نرم افزار erp سازمان‌­ها می‌­توانند نسبت به اشتراک گذاری داده­‌ها اقدام کنند، با اشتراک گذاری داده­‌ها فرآیندهای روزانه کسب‌ و‌کاری بین سازمانی انجام شده و در نهایت مدیریت منابع سازمان بهبود می‌­یابد. نرم افزار erp موجب می‌شود سازمان‌ها به مشتریان خود بیشتر توجه کنند، که این امر موجب مدیریت ارتباط با مشتری می‌شود.

در مقاله‌ای که خواندیم تمام سعی خود را کردیم تا بتوانیم تا مفاهیم و نکات نرم افزار erp را بیان کنیم، تا بدانید در سازمان خود برای افزایش فروش و سوددهی بیشتر باید چه اقداماتی را انجام دهید. می‌توانید سوالات و پیشنهادات خود را  در خصوص erp از طریق “ثبت دیدگاه” با ما در میان بگذارید.

آموزش حسابداری 0 تا 100

دسترسی به مقالات مرتبط:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram
{ "@context": "https://schema.org", "@type": "FAQPage", "mainEntity": [{ "@type": "Question", "name": "نرم افزار erp چگونه کار می‌کند؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "استقرار نرم افزار ERP در سازمان معمولا به صورت یک لایه بزرگ بوده که در سازمان به صورت سراسری اجرا می‌­شود. استقرار این نرم افزار در سازمان هم به صورت لایسنس و هم بر بستر ابری قابل اجرا است و دارای عملکردهایی است که تمامی سازمان و مدیریت منابع سازمان را در برمی­‌گیرد." } },{ "@type": "Question", "name": "نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی چه ویژگی‌هایی دارد؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "در رابطه با ویژگی‌­های بهترین نرم افزار erp به ادغام، یکپارچه سازی، اتوماسیون، تجزیه و تحلیل داده‌­ها، گزارش دهی، مدیریت مالی، بهبود تجربه مشتری، فروش و بازاریابی، مدیریت زنجیره تامین می­‌توان اشاره کرد." } },{ "@type": "Question", "name": "نرم افزار oracle NetSuite چگونه نرم افزاری است؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "یکی از نرم افزارهای با کیفیت یکپارچه سازی منابع و مناسب سازمان­‌های متوسط تا بزرگ در جهان است. از مهم‌­ترین کاربردهای این نرم افزار می‌توانیم به اتوماسیون، گردش کار و گزارش گیری اشاره کنیم." } },{ "@type": "Question", "name": "چه مشاغل و سازمان‌هایی باید از erp استفاده کنند؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "تقریبا تمامی کسب و کارها برای بقا، سودآوری و باقی ماندن در بازار رقابت به این نرم افزار نیاز دارند، به همین علت تولید کنندگان نرم افزار اقدام به طراحی و تولید نرم افزار مناسب کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ نموده‌­اند." } },{ "@type": "Question", "name": "نرم افزار erp آرین سیستم چه امکانات و ویژگی‌هایی دارد؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "نرم افزار ERP آرین سیستم ضمن پوشش تمامی بخش­‌های یک کسب و کار، دارای ماژول­‌هایی از جمله منابع انسانی، مالی، اداری، بازرگانی، صنایع، دولتی است که با جمع آوری و تمرکز داده‌ها و اطلاعات سازمان، امکان استفاده از اطلاعات را برای تصمیم گیری و برنامه ریزی در اختیار مدیران و کاربران قرار می­‌دهد." } }] }
نرم افزار حسابداری ابری

تماس

قیمت

دمو

کاتالوگ

×

ما منتظر تماس شما هستیم تا ...

تماس با مشاوران تماس با فرداد

  • شرایـط کاری و نیـازهای ویـژه سـازمان شما را بشنویم.
  • به سوالهای شما در مورد ارزش آفرینی نرم افزار پاسخ دهیم.
  • بر اساس تجربه موفق نرم افزار فرداد در صنایع مختلف بهترین پیشنهاد را برای افزایش بهره وری سازمان به شما ارائه دهیم.
  • با توجه به نیازهای اختصاصی شما، به شما در انتخاب بهترین راهکارها کمک کنیم.