صدور صورتحساب الکترونیکی

تا به حال در آزمون ACCA شرکت کرده‌اید؟ همانند بسیاری از رشته‌­های دیگر افراد فعال در زمینه حسابداری باید اطلاعات خود را منطبق با آخرین تغییرات مربوط به استانداردهای حسابداری، قوانین مالیاتی و دیگر مطالب حسابداری به روز کنند، برای این هدف دوره­‌ها و آزمون­‌های متعددی در سطح استان، کشور و حتی به صورت بین المللی برگزار می­‌شود.

در حوزه برنامه حسابداری یکی از مهم‌­ترین دوره­‌های بین ­المللی که هر ساله برگزار می­‌شود و متقاضیان زیادی با هدف پیشرفت شغلی، اخذ ویزای کار در آن شرکت می­‌کنند، دوره ACCA و در نهایت آزمون مربوط به همین دوره با نام آزمون ACCA است.

خواندن مقاله آزمون ACCA را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟

مدیران کسب و کارها
مدیران مالی شرکت ها
حسابداران و تازه حسابداران
کسانی که قصد دارند در آزمون ACCA شرکت کنند

آزمون ACCA چیست؟

آزمون (Association of Chartered Certified Accounts) آزمونی بین المللی و به معنای آزمون انجمن حسابداران خبره رسمی است، در صورتی که شخصی دوره مربوطه و همچنین آزمون را با موفقیت طی کند، موفق به دریافت مدرک ACCA خواهد شد.

آزمون ACCA یکی از مهم‌ترین آزمون‌های حسابداری در سطح جهان بوده و با هدف ارتقاء مهارت‌های حسابداران و متخصصان مالی طراحی و اجرا می­‌شود.

نکته مهم

قابل ذکر است که آزمون ACCA بر پایه استانداردهای بین المللی است و در هر کشوری با توجه به شرایط آن ممکن است نوع سوالات متغیر باشد؛ بنابراین فردی که قصد مهاجرت به کشور دیگری را دارد باید منابع آزمون ACCA همان کشور را پیگیری نماید.

آزمون ACCA شامل چند سطح است؟

آزمون‌های ACCA به 3 سطح و 13 آزمون تقسیم می­‌شوند، شخصی که بخواهد به عنوان یک حسابدار رسمی و خبره و عضو رسمی انجمن حسابدارن خبره رسمی باشد باید تمامی سطوح و آزمون­‌های مربوطه را با موفقیت طی کند. 3 سطح آزمون شامل موارد زیر می‌باشد:

    • دانش کاربردی (Applied Knowledge)
    • مهارت‌های کاربردی (Applied Skills)
    • حرفه­ای استراتژیک (Strategic Professional)

استانداردهای برگزاری آزمون ACCA

استانداردهای برگزاری آزمون ACCA، استانداردهای بین المللی حسابداری و استانداردهای حسابرسی است؛ اما با توجه به این نکته که در بسیاری از کشورها قوانین مالیاتی و حقوقی متفاوت با سایر کشورها می­‌باشد، به همین علت متقاضیان می­‌توانند مطابق استانداردهای کشور خود به سوالات آزمون ACCA پاسخ دهند.

آموزشگاه حسابداری فرداد

تفاوت CIMA و ACCA چیست؟

آموزشگا­ه‌­های متعددی وجود دارند که دوره‌های آموزش آزاد حسابداری داخلی و بین‌المللی را برگزار می­‌کنند؛ افراد با توجه به شرایط کاری و برنامه­ ریزی مالی صورت گرفته برای آینده در دوره‌­های متناسب با خود شرکت می­‌کنند. دو دوره‌ی بین‌المللی که طرفداران بسیاری دارد، دوره ACCA و CIMA است.

مهم‌ترین تفاوت­‌های ACCA و CIMA عبارت است از؛

  • ACCA انجمن حسابداران خبره انگلستان و CIMA انجمن حسابداران خبره مدیریت انگلستان است.
  • ACCA تقریبا 120 سال و CIMA تقریبا 90 سال سابقه فعالیت دارد.
  • در دوره ACCA به صورت تخصصی دروس حسابداری و مالی آموزش داده می­‌شود؛ اما در دوره CIMA علاوه بر دروس حسابداری و مالی، بحث مدیریت و استراتژی هم آموزش داده می­‌شود.
  • دروس دوره ACCA در 2 سطح اصلی مقدماتی و حرفه‌ای و 4 سطح فرعی ارائه می­‌گردد، اما دروس دوره CIMA در 4 سطح کلی ارائه می‌شود.

نکته:
هر یک از مدارک ACCA و CIMA ویژگی‌ها و مزایای خود را دارند، در صورتی که بخواهید نسبت به مقایسه این دو مدرک بپردازید، باید به نیازها و اهداف شخصی خود نیز توجه کنید.

مدرک ACCA چیست؟

انجمن حسابداران خبره انگلستان به عنوان یکی از بزرگترین انجمن‌های بین‌المللی حسابداری، هر ساله دوره آموزشی و آزمونی را برگزار می­‌کند که در پایان برای افراد دارای صلاحیت علمی و موفق در دوره و آزمون برگزار شده، مدرکی بین‌المللی صادر می­‌کند. به این مدرک که در بسیاری از کشورهای دنیا از اعتبار بالایی برخوردار است، مدرک ACCA می­‌گویند.

چه کسانی می‌توانند در آزمون ACCA شرکت کنند؟

باید به این نکته توجه کرد برای شرکت در آزمون ACCA الزامی به ارائه مدرک دانشگاهی در رابطه با حسابداری نیست؛ اما اگر شخصی بخواهد در آزمون مذکور شرکت نماید، حداقل باید 3 سال سابقه کاری مرتبط با حسابداری داشته باشد، اما در صورتی که شخص فارغ التحصیل رشته حسابداری باشد، می­‌تواند در برخی از آزمون­‌های مشخص شده 14 گانه شرکت ننماید.

به چه افرادی شرکت در آزمون ACCA پیشنهاد می شود؟

یادگیری حسابداری از پایه یکی از اصولی است که حسابداران باید به آن توجه کنند، اما تمامی افراد با توجه به سوابق تحصیلی و شغلی و در صورتی که تمایل داشته باشند، می­‌توانند در آزمون ACCA بعد از طی کردن دوره مربوطه شرکت نمایند، اما به طور کلی شرکت در این آزمون برای اشخاص زیر مناسب‌­تر است:

    • اشخاص علاقه‌مند به حسابداری که دارای مدرک HSC هستند.
    • اشخاصی که سابقه حسابداری CA ،M و COM را دارند.
    • در نهایت متخصصان باسابقه در زمینه مالی، حسابرسی و حسابداری که می‌خواهند اطلاعات خود را به روز نگه دارند.
مهارت‌هایی که برای آزمون acca لازم است

آزمون acca توانایی‌های شخص را در زمینه حسابداری، ریاضی و مدیریت و تجزیه و تحلیل می‌سنجد

برای گرفتن مدرک ACCA چه باید کرد؟

برای گرفتن مدرک ACCA ابتدا شخص باید دارای حداقل مدرک دیپلم باشد، سپس ضمن آشنایی کامل با زبان انگلیسی باید در دوره مربوطه ثبت نام نماید.

با ثبت نام و پرداخت هزینه باید در دوره­‌های پیش بینی شده شرکت نماید و در همین راستا ضمن مطالعه مطالب مرتبط و شرکت و قبولی در آزمون­‌های پیش بینی شده می­‌تواند مدرک ACCA را اخذ کند.

مزایای مدرک ACCA چیست؟

شاید یکی از اولین و اصلی‌­ترین سوالی که ذهن افراد مختلف را درگیر خود می‌­کند، این است که مزایای داشتن مدرک ACCA حسابداری چیست؟ آیا این مدرک ارزش این را دارد که یک فرد بخواهد چند سال زمان بگذارد و هزینه زیادی را برای اخذ مدرک تحمیل نماید؟ در پاسخ به این پرسش به برخی از مزایای داشتن مدرک ACCA در ادامه اشاره شده است.

    • برخورداری از موقعیت‌های تحصیلی و شغلی بیشتر و بهتر در تمامی شرکت ­های داخلی و خارجی
    • امکان تاسیس و راه اندازی موسسه حسابداری یا حسابرسی رسمی با حق امضای رسمی
    • معافیت از شرکت در آزمون حسابداری و حسابرسی جامعه حسابداران
    • در صورت قبولی شخص در امتحانات بخش‌های F1 تا F9 به همراه ارائه یک پروژه، اخذ مدرک کارشناسی حسابداری از دانشگاه بروکس آکسفورد
    • با شرط ارائه 3 سال سابقه کار مرتبط و قبولی در بخش‌های P1 تا P7، اخذ مدرک فوق لیسانس حسابداری از دانشگاه UCL
    • امکان ادامه تحصیل در طرح پیشرفته حرفه‌ای CPD و Realize ACCA
    • دریافت ماهانه و رایگان جزوات و مجلات Accounting and Business
    • امکان استخدام در تمام کشورهای دنیا به عنوان حسابدار و مدیر مالی

فرصت های شغلی دارندگان مدرک ACCA

در پاراگراف قبل نیز به این نکته اشاره گردید، افرادی که موفق به اخذ مدرک بین المللی حسابداری ACCA شوند؛ از موقعیت شغلی بهتری هم داخل کشور و هم خارج از کشر برخوردار خواهند شد. به عنوان مثال دارنده مدرک به راحتی می‌­تواند در شرکت­‌های بزرگ و بین‌المللی نفتی به عنوان مدیر مالی یا در کمیته حسابرسی استخدام شود.

درآمد دارندگان مدرک ACCA

باید به این نکته توجه کرد که داشتن مدرک به خودی خود منجر به افزایش یا کاهش درآمد نخواهد شد. اما با داشتن مدرک بین المللی حسابداری ACCA، شخص در واقع مورد پذیرش جامعه بین المللی از نظر کاری قرار خواهد گرفت و در صورتی که مشغول به کار شود، می­‌تواند به خاطر موقعیت شغلی بهتر درآمد بالاتری کسب نماید.

مزایای مدرک ACCA در ایران

مزایای داشتن مدرک ACCA در ایران همان مزایایی است که در پاراگراف قبل و به طور کلی به آن اشاره شد، اما به طور کلی شخصی که نسبت به اخذ مدرک ACCA در ایران اقدام می‌­کند، از مزایایی برخوردار است که در تصویر زیر به آن اشاره کردیم.

آزمون acca و مزیت‌های آن در کشور ایران

در صورت قبولی در آزمون acca عضو جامعه حسابداران رسمی می‌شوید

آیا مدرک ACCA برای مهاجرت کاربردی است؟

با توجه به اینکه مدرک ACCA یک مدرک بین المللی است، در نتیجه مدرک ACCA برای مهاجرت و فعالیت حسابداری به عنوان یک امتیاز بسیار مهم محسوب می­‌شود، در صورتی که شخصی علاوه بر مدرک، سابقه کاری مرتبط نیز داشته باشد، در این صورت آن شخص به عنوان یک فرد دارای صلاحیت حرفه‌­ای شناخته شده و به راحتی می­‌تواند مشغول به کار شود.

اعتبار مدرک ACCA در کانادا

مدرک ACCA مدرکی است که در سراسر جهان و در بیشتر کشورهای توسعه یافته از جمله مانند انگلستان، استرالیا و کانادا به رسمیت شناخته شده و به عنوان یک مدرک حرفه­‌ای حسابداری مورد پذیرش قرار گرفته است؛ بنابراین شخصی که دارای مدرک مذکور باشد در صورتی که سایر شرایط لازم را نیز داشته باشد، به راحتی می‌­تواند در کانادا مشغول به کار شود.

استخدام حسابدار با مدرک ACCA در خارج از کشور

با توجه به اینکه مدرک ACCA یک مدرک جهانی بوده و دارای اعتبار فراوانی است، فردی که نسبت به اخذ مدرک اقدام کرده و آن را دریافت کرده است، می­‌تواند موقعیت کاری بسیار خوبی هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور پیدا کند، یعنی این امکان وجود دارد که بعد از اخذ مدرک، پیشنهاد کاری خارج از کشور برای شخص داده شود.

چگونه در آزمون ACCA شرکت کنیم؟

آزمون‌های ACCA دارای دو نوع On-demand و Session هستند، به همین علت نحوه ثبت نام آزمون ACCA بسته به نوع آن با یکدیگر متفاوت بوده که به شرح زیر می‌باشد:

    • نوعی از آزمون که داوطلبان در هر تاریخ و ساعتی که امکان داشته باشد و در دسترس باشند، در آن شرکت می­‌کنند، به عنوان آزمون کامپیوتری یا On-demand شناخته می­‌شود. این آزمون توسط مراکز برنامه ریزی شده و برای ثبت نام شخص باید به مراکز مربوطه مراجعه نماید.
    • اما آزمونی که توسط ACCA چند بار در سال و معمولا در ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر در زمان‌ها و مکان‌های مشخص برگزار می‌شود، به آزمون Session معروف بوده و داوطلب موظف به حضور در حوزه امتحانی است.

مهلت و مراحل ثبت نام آزمون ACCA

با توجه به هر دوره آموزشی تاریخ شروع ثبت نام در هر سال می­‌تواند تغییر کند، اما به طور کلی سایت ACCA اطلاعات لازم برای ثبت نام آزمون بعدی را اطلاع رسانی می­‌کند.

برای هر دوره ثبت نام در صورتی که ثبت نام اولیه از دست برود، یک فرصت ثبت نام با تاخیر نیز وجود دارد که فرد متقاضی در آن فرصت می‌­تواند نسبت به ثبت نام اقدام کند، مراحل ثبت نام در آزمون ACCA را در تصویر زیر شرح داده‌ایم.

مراحل آزمون acca در ایران

آزمون ACCA یکی از مهم‌ترین آزمون‌های حسابداری در سطح جهان می‌باشد

زمان برگزاری آزمون ACCA

با توجه به این که اخذ مدرک ACCA برای بسیاری از افراد ضروری بوده و متقاضیان زیادی از سراسر جهان دارد، آزمون مربوطه به صورت آنلاین و منعطف برگزار می­‌شود تا تمامی افراد با هر شرایطی بتوانند در آن شرکت کنند. زمان برگزاری آزمون ACCA عبارت‌ است از:

  • برگزاری آزمون دانش کاربردی (LW،FA ،MA وBT) در کل طول سال به جز تعطیلات رسمی
  • برگزاری آزمون مهارت‌های کاربردی (FM و PM) در ما‌ه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر
  • برگزاری آزمون استراتژیک حرفه‌ای در ما‌ه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر

هزینه آزمون­‌های ACCA

هزینه‌های آزمون ACCA برای هر کشوری متفاوت است، از طریق وب‌سایت رسمی آزمون ACCA به هزینه­‌های مذکور می­‌توان دست یافت؛ اما به طور کلی برخی از هزینه‌های این دوره در سال 2024 برای کشور ایران به شرح زیر می‌باشد:

هزینه سال 2024 برای کشور ایران مبلغ هزینه
ثبت نام اولیه 45 پوند
پیش ثبت نام 45 پوند
اشتراک سالانه 134 پوند
اشتراک سالانه برای افراد جدید الورود 58 پوند
آزمون‌های مهارت کاربردی 111 پوند
آزمون‌­های دانش کاربردی 84 پوند
اخلاق حرفه‌ای 71 پوند
دروس تخصصی ضروری 389 پوند

مدارک لازم برای ثبت نام در دوره ACCA

مدارک لازم برای شرکت در دوره ACCA شامل موارد زیر می‌باشد:

    • مدارک تحصیلی متقاضی مانند مدرک دیپلم یا لیسانس
    • کپی پاسپورت یا شناسنامه
    • تکمیل فرم ثبت‌نام ACCA
    • یک عکس به سبک پاسپورت
    • گواهی اشتغال به کار در زمینه حسابداری به مدت حداقل 3 سال در صورتی که فرد شاغل باشد.

مدت زمان دوره ACCA

مدت زمان دوره ACCA  سه تا چهار سال در نظر گرفته شده است؛ اما شخصی که در دوره مذکور شرکت می­‌کند به مدت 10 سال فرصت دارد تا تمامی مراحل دوره ACCA را طی کند، بنابراین یک فرد براساس شرایط شغلی و شرایط اقتصادی خود می‌­تواند طوری برنامه ریزی کند که در مدت حداکثر 10 سال دوره ACCA را به اتمام برساند.

چگونه در آزمون ACCA موفق شویم؟

افرادی که می‌­خواهند در آزمون ACCA موفق شوند علاوه بر این که باید با منابع آزمون ACCA و شرایط آزمون ACCA آشنایی کافی داشته باشند، بلکه باید در این زمینه مطالعه گسترده داشته باشند و به علت طولانی بودن دوره، باید با صبر و حوصله و قدم به قدم نسبت به گذراندن هر مرحله اقدام کنند. به طور کلی راهکار موفقیت در آزمون شامل 4 مرحله زیر می‌باشد:

    1. مطالعه منظم
    2. استفاده از منابع معتبر
    3. شرکت در کلاس‌­های آموزشی
    4. مرور مطالب

مباحث و دروس دوره‌­های ACCA

با توجه به این که دوره بین المللی ACCA دارای دو سطح اصلی مقدماتی و حرفه‌ای و 4 سطح فرعی است، دروس و منابع آزمون هر سطح نیز با یکدیگر تفاوت دارد، دروس مربوط به دانش حسابداری از کسب و کار و فناوری (BT)، حسابداری مدیریت (MA) و حسابداری مالی (FA) تشکیل می­‌شود. همچنین دروس مربوط به مهارت حسابداری شامل موارد زیر می‌باشد:

  • قانون شرکت و تجارت (LW)
  • مدیریت عملکرد (PM)
  • مالیات (TX)
  • گزارشگری مالی (FR)
  • حسابرسی و تضمین (AA)
  • مدیریت مالی (FM)

دو درس ضروری (Essential) و دو درس گزینشی (Optional) دروس مربوط به سطح حرفه‌ای حسابداری و در نهایت دروس مربوط به اخلاق حرفه‌ای مباحث و دروس دوره­های ACCA می­‌باشد.

منابع آزمون ACCA

پلتفرم‌هایی که دانشجویان با استفاده از آن­‌ها با یکدیگر ارتباط برقرار می­‌کنند و از یکدیگر سوال می‌­پرسند از جمله بهترین منابع آزمون ACCA هستند.

از جمله این پلتفرم‌­ها به ACCA Global Community، ACCA Student Room می­‌توان اشاره کرد، علاوه بر این به انواع کتاب­‌های دوره ACCA مانند کتاب‌های انتشارات کاپلان، کتاب‌های BPP Learning Media می­‌توانیم اشاره کنیم.

نمونه سوالات آزمون ACCA

علاوه بر مطالعه مباحث و دروس مربوط به دوره‌­های ACCA، با توجه به این که در طول دوره­‌های گذشته آزمون ACCA به کرات برگزار شده است، با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌­توان به نمونه سوالات آزمون ACCA دست پیدا کرد. همچنین نمونه سوالات آزمون ACCA از سایت آن قابلیت دسترسی دارد.

سطح زبان مورد نیاز آزمون ACCA

با توجه به این که دوره مذکور یک دوره بین المللی است، یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازها جهت شرکت در آزمون‌های ACCA، زبان انگلیسی است، به عبارتی داوطلبان شرکت در آزمون باید از تسلط کافی در زبان انگلیسی برخوردار باشند تا بتوانند از میان آزمون کتبی یا آنلاین نسبت به شرکت در آزمون به شیوه دلخواه اقدام نمایند.

حداقل نمره قبولی در دوره ACCA

شخصی که در حال طی کردن دوره­‌های ACCA است، برای این که در نهایت موفق به اخذ مدرک شود باید حداقل نمره قبولی در آزمون ACCA را که در تصویر زیر شرح داده‌ایم به دست آورد.

حداقل نمره در آزمون acca

کسب حداقل نمره 50 درصد در تمامی دروس باعث قبولی در آزمون acca می‌شود

آیا آزمون ACCA در ایران برگزار می شود؟

در مطالب قبل در خصوص مطالب و مباحث مهم آزمون ACCA و مدرک ACCA شرح دادیم و دانستیم که برنامه اموال و برنامه حسابداری شرکتی افراد و حسابداران در چه زمینه‌هایی باید تقویت شود تا بتوانند در این آزمون موفق شوند.

اما سوالی که اکنون مطرح است این می‌باشد که آیا آزمون مذکور در ایران نیز برگزار می‌­شود یا این که فرد متقاضی برای شرکت در آزمون باید در هر مرحله به خارج از کشور سفر کند؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت که در ایران نیز می‌توان در این آزمون شرکت کرد.

مراکز برگزار کننده آزمون ACCA در ایران

افرادی که تمایل به شرکت در دوره ACCA و شرکت در آزمون ACCA دارند باید بدانند که انجمن حسابداران خبره ایران به عنوان نماینده رسمی برگزاری دوره‌ها و آزمون ACCA در ایران شناخته شده است.

سوالی پرسیده شده است که حسابداران کدام اتحادیه می‌توانند در آزمون شرکت کنند، در پاسخ باید بگوییم که محدودیتی وجود ندارد.

نتیجه گیری

آزمون ACCA آزمونی بین المللی و به معنای آزمون انجمن حسابداران خبره رسمی است، در صورتی که شخصی دوره مربوطه و همچنین آزمون را با موفقیت طی کند، موفق به دریافت مدرک ACCA خواهد شد. این آزمون در خصوص ارتقای حسابداران برگزار می‌شود.

برای موفقیت در آزمون ACCA، افراد باید با حسابداری مالی و قوانین مالیاتی از جمله محاسبه مالیات، سامانه مودیان و معافیت مالیاتی آشنا باشند، در انتها اگر سوال و یا پیشنهادی در خصوص مقاله دارید برایمان در دیدگاه بنویسید.

آموزش حسابداری 0 تا 100

دسترسی به مقالات مرتبط:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram
{ "@context": "https://schema.org", "@type": "FAQPage", "mainEntity": [{ "@type": "Question", "name": "هدف از برگزاری آزمون ACCA چیست ؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "آزمون ACCA یکی از مهم‌ترین آزمون‌های حسابداری در سطح جهان بوده و با هدف ارتقاء مهارت‌های حسابداران و متخصصان مالی طراحی و اجرا می­‌شود." } },{ "@type": "Question", "name": "درآمد دارندگان مدرک ACCA به چه میزان است؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "باید به این نکته توجه کرد که داشتن مدرک به خودی خود منجر به افزایش یا کاهش درآمد نخواهد شد. اما با داشتن مدرک بین المللی حسابداری ACCA، شخص در واقع مورد پذیرش جامعه بین المللی از نظر کاری قرار خواهد گرفت و در صورتی که مشغول به کار شود، می­‌تواند به خاطر موقعیت شغلی بهتر درآمد بالاتری کسب نماید." } },{ "@type": "Question", "name": "مدرک ACCA در کانادا چه اعتباری دارد؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "مدرک ACCA مدرکی است که در سراسر جهان و در بیشتر کشورهای توسعه یافته از جمله مانند انگلستان، استرالیا و کانادا به رسمیت شناخته شده و به عنوان یک مدرک حرفه­‌ای حسابداری مورد پذیرش قرار گرفته است؛ بنابراین شخصی که دارای مدرک مذکور باشد در صورتی که سایر شرایط لازم را نیز داشته باشد، به راحتی می‌­تواند در کانادا مشغول به کار شود." } },{ "@type": "Question", "name": "دانش کاربردی آزمون ACCA چه زمانی برگزار می‌باشد؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "برگزاری آزمون دانش کاربردی (LW،FA ،MA وBT) در کل طول سال به جز تعطیلات رسمی" } },{ "@type": "Question", "name": "دوره ACCA چه مدت طول می‌کشد؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "مدت زمان دوره ACCA  سه تا چهار سال در نظر گرفته شده است؛ اما شخصی که در دوره مذکور شرکت می­‌کند به مدت 10 سال فرصت دارد تا تمامی مراحل دوره ACCA را طی کند، بنابراین یک فرد براساس شرایط شغلی و شرایط اقتصادی خود می‌­تواند طوری برنامه ریزی کند که در مدت حداکثر 10 سال دوره ACCA را به اتمام برساند." } }] }
نرم افزار حسابداری ابری

تماس

قیمت

دمو

کاتالوگ

×

ما منتظر تماس شما هستیم تا ...

تماس با مشاوران تماس با فرداد

  • شرایـط کاری و نیـازهای ویـژه سـازمان شما را بشنویم.
  • به سوالهای شما در مورد ارزش آفرینی نرم افزار پاسخ دهیم.
  • بر اساس تجربه موفق نرم افزار فرداد در صنایع مختلف بهترین پیشنهاد را برای افزایش بهره وری سازمان به شما ارائه دهیم.
  • با توجه به نیازهای اختصاصی شما، به شما در انتخاب بهترین راهکارها کمک کنیم.