صدور صورتحساب الکترونیکی

یکی از مهم‌ترین مسائل برای پیشرفت کاری هر کسب و کار، امور مالی و حسابداری می‌باشد، و مهم‌ترین مسئله در بخش مالی، امنیت اطلاعات، سرعت و دقت در تجزیه و تحلیل اطلاعات می‌باشد. سازمان‌ها در بخش مالی کسب و کار خود از نرم افزار حسابداری استفاده می‌کنند و امنیت نرم افزار ابری از اهمیت بالایی برخوردار است.

امروزه به دلیل افزایش داده‌ها و رویدادهای مالی، نرم افزارهای حسابداری سنتی پاسخگوی نیازهای سازمان نخواهند بود. به همین جهت نرم افزار حسابداری دیگری به نام نرم ‌افزار حسابداری ابری طراحی شده است، که سازمان‌ها می‌توانند با استفاده از این نرم افزارها امنیت اطلاعات خود را بالا برده و در کسب و کار خود به موفقیت دست یابند.

خواندن مقاله امنیت نرم‌افزار ابری را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟

مدیران کسب و کارها
مدیران مالی
کارشناسان فناوری اطلاعات شرکت ها

ابر چیست و چرا باید سیستم‌های ابری را انتخاب کرد؟

سیستم‌های ابری یا ابر، سیستم‌هایی هستند که برای ذخیره اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر به دنبال سیستمی هستید که اطلاعات کسب و کارتان را به گونه‌ای در آن ذخیره سازی کنید، که هیچ وقت اطلاعات از بین نروند و امنیت اطلاعات بسیار بالا باشد، همچنین به آسانی و در هر زمان و مکان بتوانید به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید، می‌توانید از سیستم ابری یا ابر (Cloud) استفاده کنید.

سیستم ابری با استفاده از اینترنت، داده‌ها و اطلاعات سازمان را به صورت ایمن و با امکان دسترسی آسان ذخیره ‌سازی می‌‌کند. در ادامه مقاله، مزایا و اهمیت رایانش ابری بیان شده است.

امنیت نرم افزار ابری

امنیت نرم افزار ابری

پنج مزیت اصلی رایانش ابری

رایانش ابری (Cloud computing) سیستمی است که جزء تحولات فناوری اطلاعات می‌باشد. این سیستم با استفاده از اینترنت و به صورت مجازی، امکان ذخیره سازی اطلاعات را برای سازمان‌ها فراهم نموده است.

رایانش ابری، دارای مزایای بسیار فراوانی برای سازمان‌ها می‌باشد، که در این بخش به پنج مورد از مهم‌ترین مزیت‌های نرم ‌افزار حسابداری ابری اشاره شده است.

  1. امنیت

یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان‌ها، نگهداری اطلاعات با امنیت بسیار بالا می‌باشد. رایانش ابری این امنیت را فراهم نموده است.

در رایانش ابری، تمامی داده‌ها و اطلاعات رمزنگاری می‌‌شوند و این امر نشان از امنیت نرم افزار حسابداری ابری می‌باشد و باعث می‌شود که امنیت اطلاعات افزایش پیدا کند.

2. کاهش هزینه‌ ها

یکی دیگر از مزایای مهم رایانش ابری، صرفه‌جویی در هزینه‌‌ها می‌باشد. برای بررسی میزان صرفه جویی می‌توان به سادگی با مشاهده قیمت نرم افزار حسابداری و تفاوت آن با نسخه ابری تصمیم جدیدی اتخاذ کرد. برای استفاده از نرم‌ افزارهای سنتی، سازمان‌ها باید مکان خاصی را در شرکت با تمامی تجهیزات و زیر ساخت‌های لازم برای راه‌‌اندازی نرم ‌افزار در نظر می‌‌گرفتند.

در واقع می‌توان گفت این امر برای سازمان‌ها بسیار هزینه‌‌بر بود. ولی در سیستم رایانش ابری دیگر نیازی به این تجهیزات نمی‌باشد، بلکه با استفاده از اینترنت در هر مکانی می‌توان به اطلاعات دسترسی داشت و این امر باعث کاهش هزینه‌‌ها خواهد شد.

5 مورد از مهم ترین مزیت های رایانش ابری

5 مورد از مهم ترین مزیت های رایانش ابری

3. بازیابی سریع و قابلیت اطمینان داده ها

ممکن است در سازمانی یک اتفاق باعث از بین رفتن داده‌ها شود، با به کارگیری سیستم رایانش ابری، می توان از به خطر افتادن و از بین رفتن داده‌ها اطمینان داشته و در صورت هر گونه مشکل به آسانی و با اطمینان اطلاعات را بازیابی نمود.

4. دسترسی آسان به اطلاعات

یکی از مزیت‌‌های نرم ‌افزار حسابداری ابری، این است که امکان دسترسی به داده‌ها را بسیار آسان کرده و سازمان‌ها می‌‌توانند در هر مکانی با استفاده از اینترنت به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند. از این امکانات می‌شود برای رد کردن لیست بیمه استفاده کرد. برای این منظور کافیه اطلاعات در هر لحظه به روز باشند و استفاده از نرم افزار حسابداری ابری فرداد این کار را فراهم می‌سازد.

5. امکان به اشتراک گذاری داده ها

یکی دیگر از مزیت‌‌های نرم ‌افزار حسابداری ابری این است که کاربران می‌‌توانند از مکان‌های مختلف و از راه دور، داده‌ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و با هم همکاری کنند. به همین دلیل نیاز به اضافه کاری و در ادامه آن محاسبه اضافه کاری به شدت کاهش می‌یابد.

آموزشگاه حسابداری فرداد

چرا امنیت ابری مهم است؟

از آنجایی که امنیت داده‌ها برای سازمان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا امنیت ابری نیز مهم می‌باشد. امنیت ابری یعنی مجموعه‌ای از فناوری‌‌ها، سیاست‌‌ها و روش‌هایی که برای محافظت از داده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از آنجایی که تهدیدات امنیتی همواره در حال گسترش هستند، لذا هر لحظه امکان دارد یک سیستم رایانش ابری نیز در خطر باشد. بنابراین جهت جلوگیری از به خطر افتادن داده‌ها، امنیت نرم افزار حسابداری ابری بسیار مهم می‌باشد.
اگر از علاقمندان به حسابداری هستید و مایل به یادگیری بیشتر آن هستید جهت یادگیری اوصول و قواعد اولیه حسابداری به صفحه اصول حسابداری مراجعه نمایید.

مزایای امنیت ابری

حال سوال این است که چرا امنیت نرم‌افزار ابری مهم است؟ امنیت نرم افزار حسابداری ابری دارای مزایای فراوانی می‌باشد، که در این بخش به برخی از این مزایا اشاره شده است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌‌های امنیت نرم افزار حسابداری ابری این است که، ویژگی‌های امنیتی در این سیستم به صورت کاملا خودکار و بدون نیاز به نیروی انسانی انجام می‌‌شود و این امر باعث کاهش هزینه‌‌ها و صرفه ‌جویی در زمان خواهد بود.

یکی دیگر از مزایای امنیت نرم افزار حسابداری ابری، این است که باعث می‌‌شود کاربران بتوانند به راحتی و با اطمینان بیشتر به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند.

دلایل اهمیت امنیت نرم افزار ابری

دلایل اهمیت امنیت نرم افزار ابری

امنیت در نرم افزارهای ابری

امنیت نرم‌افزار حسابداری ابری برای جلوگیری از به خطر افتادن امنیت اطلاعات بسیار مهم می‌باشد.

امنیت در نرم ‌افزار حسابداری ابری مجموعه‌ای از روش‌ها و فناوری‌هایی است که کمک می‌‌کند تا امنیت داده‌ها بالا رود. نرم افزار حسابداری ابری با رعایت استاندارد امنیتی، برای کاربران خود محیط مطمئنی را ایجاد نموده است.

امنیت نرم افزار ابری و تحت وب چیست؟

نرم افزارهای ابری تحت وب، ذخیره سازی اطلاعات را بر عهده دارند. در نرم افزارهای سنتی، یک سیستم در شرکت راه اندازی می‌شود که اگر مشکلی هم برای آن ایجاد شود کل اطلاعات از بین می‌‌روند و امکان بازیابی اطلاعات بسیار مشکل است.

همچنین به روزرسانی سیستم برای بالا بردن امنیت در نرم‌افزارهای سنتی، باید به صورت دستی توسط سازمان انجام شود، که این امر برای سازمان سخت و هزینه‌بر است.

اما در نرم‌ افزارهای ابری این مشکلات حل شده است. در نرم ‌افزارهای ابری تحت وب، اطلاعات بر روی فضای ابری ذخیره می‌شوند و در هر زمان و در هر مکان می‌توان از طریق اینترنت به اطلاعات دسترسی داشت. با نرم افزارهای ابری تحت وب امکان از بین رفتن اطلاعات وجود ندارد.

همچنین، سیستم ابری به صورت خودکار به روز رسانی می‌شود و نیاز به نیروی انسانی برای انجام این کار وجود ندارد.

از طرفی، پشتیبان‌گیری اطلاعات نیز به صورت خودکار و مداوم در سیستم ابری انجام می‌گیرد، که این امر نشان دهنده امنیت نرم‌افزار حسابداری ابری می‌باشد.

امنیت نرم افزار حسابداری ابری

نرم افزار حسابداری ابری یعنی تمامی فرآیندهای حسابداری از طریق اینترنت و بر روی ابر انجام می‌‌شود. که این امر باعث بالا رفتن امنیت نرم افزار حسابداری ابری می‌شود.

نرم افزار حسابداری ابری دارای مزایای زیادی نسبت به نرم افزار حسابداری سنتی می‌باشد، چرا که در نرم افزار حسابداری ابری اطلاعات با امنیت بالا محافظت می‌شوند.

همچنین بدون نیاز به سیستم کامپیوتری در محل کار، از طریق اینترنت و در هر مکانی، امور حسابداری با سرعت و به صورت کاملاً ایمن انجام می‌شوند.

2 روش محافظت از اطلاعات در نرم ‌افزار حسابداری ابری

محافظت از اطلاعات در نرم ‌افزار حسابداری ابری

یکی از ویژگی‌های امنیتی نرم افزار حسابداری ابری این است که در نرم افزارهای حسابداری ابری، تمامی اطلاعات مالی به صورت اینترنتی در سرورهای مختلف ذخیره می‌شوند.

از اطلاعات ذخیره شده در چندین سرور مختلف پشتیبان گیری انجام می‌‌شود. این امر باعث محافظت بیشتر از اطلاعات مالی می‌‌گردد.

در نرم افزار حسابداری ابری، محافظت از اطلاعات به دو صورت انجام می‌‌شود:

  1. محافظت اطلاعات به روش نرم ‌افزاری در حسابداری ابری
  2. محافظت اطلاعات به روش سخت افزاری در حسابداری ابری

محافظت اطلاعات به روش نرم ‌افزاری در حسابداری ابری

در محافظت از اطلاعات به روش نرم ‌افزاری، تمامی اطلاعات مالی سازمان به صورت کد گذاری شده ذخیره می‌شوند.

این کدها به هیچ عنوان قابل فهم و رمزگشایی نیستند. این امر باعث امنیت بیشتر اطلاعات خواهد بود. به همین دلیل نرم افزار حسابداری ابری یک روش بسیار مطمئن برای محافظت اطلاعات می‌باشد.

محافظت اطلاعات به روش سخت افزاری در حسابداری ابری

در این روش به دلیل اینکه تمامی اطلاعات بر روی سرور و از طریق اینترنت ذخیره می‌شوند، لذا هیچ دستگاه رایانه‌ای در سازمان وجود ندارد که نرم افزار بر روی آن نصب باشد.

نکته مهم

در حسابداری ابری از اطلاعات در برابر خطراتی مانند آتش سوزی، سرقت و… که ممکن است در محل کار برای دستگاه کامپیوتر اتفاق افتد، محافظت می‌شود.

روش های بالا بردن امنیت سیستم‌های ابری

به دلیل اهمیت زیاد امنیت سیستم‌های ابری، باید تلاش کرد تا این امنیت را بالا برد. در ادامه این مقاله به چند راهکار امنیت نرم‌افزار ابری اشاره شده است.

پنج روش مهم و اصلی که می‌توان به کمک آن‌ها امنیت سیستم‌های ابری را بالا برد عبارتند از:

  • ایمن بودن رمز عبور
  • احراز هویت چند عاملی
  • استفاده از نظارت بر فعالیت آنلاین
  • استفاده از آنتی ویروس
  • مراقبت از فیشینگ یا سایر روش‌های هک

پنج روش مهم و اصلی برای بالا بردن امنیت سیستم های ابری

ایمن بودن رمز عبور

ایمن بودن رمز عبور یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای محافظت از اطلاعات می‌باشد. برخی افراد موقع انتخاب رمز عبور از موارد قابل حدس همچون تاریخ تولد، کد ملی، نام و .. استفاده می‌کنند، که در این صورت احتمال حدس زدن رمز بسیار زیاد بوده و امنیت اطلاعات به خطر می‌افتد.

سعی کنید از رمزهای پیچیده و تصادفی استفاده کنید که شکستن آن نیز سخت باشد. همچنین برای برنامه‌های مختلف نرم افزار از رمز عبورهای متفاوت استفاده کنید. در این صورت حدس زدن رمز بسیار سخت بوده و اطلاعات به صورت ایمن محافظت می‌شوند.

احراز هویت چند عاملی

دومین روش بالابردن امنیت نرم‌افزار ابری، استفاده از احراز هویت چند عاملی می‌باشد. احراز هویت چند عاملی به این مفهوم است که برای ورود به سیستم علاوه بر رمز عبور و نام کاربری از یک لایه امنیتی دیگر مانند اثر انگشت، شناسایی چهره، صدا و… یا فاکتورهایی که توسط خود سیستم تعریف می‌شود استفاده می‌گردد.

احراز هویت چند عاملی، ورود به سیستم را خیلی سخت می‌کند و در نتیجه امنیت اطلاعات را بالا می‌برد.

استفاده از نظارت بر فعالیت آنلاین

یکی از روش بالابردن امنیت نرم‌افزار ابری، استفاده از نظارت بر فعالیت آنلاین می‌باشد. در اکثر سیستم‌های ابری، خدمات اضافی مانند توضیحات آخرین ورود به سیستم، مشاهده خلاصه پرونده پرسنلی و… وجود دارد. در واقع بهتر است برای بالا بردن امنیت از این امکانات استفاده شود.

استفاده از آنتی ویروس

استفاده از آنتی ویروس یک راهکار امنیت نرم‌افزار ابری می‌باشد. هنگام استفاده از سیستم احتمال دارد که به دلیل استفاده از اطلاعات مکان‌های ناامن و مخرب، سیستم ویروسی شده و امنیت اطلاعات به خطر افتد.

لذا حتما بر روی سیستم، آنتی ویروس نصب نموده و همواره آن را به روزرسانی کنید تا امنیت سیستم بالا رود.

مراقبت از فیشینگ یا سایر روش های هک

برای بالا بردن امنیت اطلاعات مراقب هکرها باشید. این افراد می‌‌توانند از راه ‌های مختلف سیستم شما را هک کرده و اطلاعات را از بین ببرند.

یکی از روش‌های هک، فیشینگ می‌باشد، این روش، هک از طریق ایمیل است. هکرها ایمیل هایی که حاوی پیوندهای مخرب و ویروسی باشند را ارسال می‌کنند.

کاربر ممکن است اطلاعات کافی نداشته باشد و با کلیک کردن بر روی این پیوند‌ها، باعث هک شدن اطلاعات گردد. لذا باید به کارمندان آموزش لازم در خصوص حملات هکرها داده شود تا امنیت اطلاعات به خطر نیفتد.

مهم ترین نکات درباره امنیت نرم افزار ابری

5 نکته مهم درباره امنیت نرم افزار ابری

مهم ترین نکات درباره امنیت نرم افزار ابری

تا اینجا در مورد امنیت نرم افزار حسابداری ابری و مزیت آن نسبت به نرم ‌افزارهای سنتی مطالبی بیان شد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین نکات درباره امنیت نرم‌افزار ابری اشاره می‌‌کنیم.

مزایای حسابداری ابری در مقایسه با حسابداری سنتی

حسابداری ابری نسبت به حسابداری سنتی از مزایای بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. از جمله مزایای حسابداری ابری عبارتند از:

  • امنیت بالای اطلاعات
  • قابلیت دسترسی به اطلاعات در هر زمان و مکان با استفاده از اینترنت
  • قابلیت پشتیبان گیری از اطلاعات به صورت خودکار
  • کاهش خطاها نسبت به حسابداری سنتی به دلیل دستی نبودن ذخیره اطلاعات
  • قابلیت به روز رسانی خودکار
  • کاهش هزینه‌ها و مقرون به صرفه بودن نسبت به حسابداری سنتی به دلیل عدم نیاز به راه اندازی تجهیزات سخت افزاری و زیرساخت‌های لازم
  • ارائه گزارشات دقیق تر نسبت به حسابداری سنتی
  • داشتن سرعت بیشتر نسبت به حسابداری سنتی

مشکل امنیت در نرم افزار حسابداری ابری چیست؟

با اینکه امنیت در نرم افزار حسابداری ابری بسیار زیاد می‌باشد، ولی با این حال ممکن است مشکل امنیت در نرم افزار حسابداری ابری نیز وجود داشته باشد.

برخی از خطاهای انسانی همچون حذف فایل‌ها به صورت سهوی یا کارمندان ناراضی و یا حتی اتصال به اینترنت نا امن، می‌توانند باعث به خطر افتادن امنیت نرم‌افزار حسابداری ابری شوند.

یک مشکل امنیت در نرم افزار حسابداری ابری مربوط به شرکت ارائه دهنده خدمات ابری می‌باشد، که این شرکت‌ها باید استاندارد امنیتی نرم افزار حسابداری ابری را رعایت کرده باشند. لذا باید در انتخاب شرکت ارائه دهنده نرم افزار دقت زیادی داشت.

ویژگی های امنیتی نرم افزار حسابداری ابری چیست؟

همه شرکت ‌ها تمایل دارند برای ذخیره سازی اطلاعات مالی خود از یک روش بسیار امن و مطمئن استفاده کنند. لذا، به دلیل امنیت نرم افزار حسابداری ابری، سازمان‌ها از این نرم افزار استفاده می‌کنند.

از ویژگی‌های امنیتی نرم افزار حسابداری ابری این است که مدیران می‌توانند با ذخیره سازی اطلاعات در نرم افزار حسابداری ابری، از امنیت اطلاعات ذخیره شده اطمینان کافی داشته باشند. همچنین به راحتی می‌توانند از طریق اینترنت در هر مکانی به اطلاعات سازمان دسترسی داشته و امور مالی کسب و کار خود را کنترل کنند.

پیشنهادهای افزایش امنیت نرم افزار ابری؟

یکی از موارد مهم در امنیت نرم‌افزار ابری، شرکت ارائه دهنده نرم افزار حسابداری می‌باشد. پیشنهاد ما برای بالا بردن امنیت نرم افزار حسابداری ابری، انتخاب شرکت خوب برای خرید نرم افزار می‌باشد.

شرکت ارائه دهنده نرم افزار باید با رعایت استاندارد امنیتی نرم افزار حسابداری ابری، محیط مطمئن و امنی را در راستای امنیت نرم افزار حسابداری ابری برای کاربران فراهم کند.

لذا در انتخاب شرکت ارائه دهنده نرم افزار دقت کافی داشته باشید تا بتوانید با انتخاب بهترین نرم افزار که همسو با فعالیت شرکت شما باشد، ضمن بالا بردن امنیت اطلاعات، در کسب و کار خود موفق باشید.

آیا حسابداری ابری امن است؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای اکثر افراد پیش آید این است که، آیا حسابداری ابری امن است؟ امنیت نرم‌افزار حسابداری ابری نسبت به حسابداری سنتی بسیار بالا می‌باشد.

اگر در سیستم سنتی نگران آسیب دیدن کامپیوتر و در نتیجه به خطر افتادن اطلاعات بودید، در حسابداری ابری این نگرانی ها بر طرف شده است. چرا که اطلاعات از طریق اینترنت بر روی سرور ذخیره می شوند.

بدین صورت امکان به خطر افتادن اطلاعات بسیار کم می‌باشد. همچنین حسابداری ابری با پشتیبان گیری از اطلاعات در سرورهای مختلف، امنیت را افزایش می دهد. چرا که در این صورت با از بین رفتن اطلاعات یک سرور، اطلاعات سرور دیگر همچنان باقی بوده و از بین نمی روند.

نتیجه گیری

سازمان‌ها همواره به دنبال راه‌هایی برای افزایش امنیت اطلاعات مالی خود هستند. نرم افزار حسابداری ابری یک ابزار بسیار قدرتمند است که مدیران با به کاربردن آن در سازمان و استفاده از آن در ذخیره سازی اطلاعات، می‌توانند از امنیت اطلاعات مالی خود اطمینان کامل داشته و سازمان خود را به خوبی مدیریت نموده و به موفقیت دست یابند.

با توجه به اهمیت زیاد امنیت نرم افزار حسابداری ابری در سازمان‌ها، مدیران و کارکنان سازمان باید با این نرم افزار آشنایی کافی داشته باشند و از مزایای امنیت نرم افزار حسابداری ابری آگاه باشند تا بتوانند از آن به خوبی استفاده کنند. در پایان این مقاله، هر گونه سوال یا پیشنهاد خود را حتما در قسمت دیدگاه با ما مطرح نمایید.آموزش حسابداری 0 تا 100

 

دسترسی به مقالات مرتبط:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram
{ "@context": "https://schema.org", "@type": "FAQPage", "mainEntity": [{ "@type": "Question", "name": "ابر چیست و چرا باید سیستم‌های ابری را انتخاب کرد؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "سیستم‌های ابری یا ابر، سیستم‌هایی هستند که برای ذخیره اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر به دنبال سیستمی هستید که اطلاعات کسب و کارتان را به گونه‌ای در آن ذخیره سازی کنید، که هیچ وقت اطلاعات از بین نروند و امنیت اطلاعات بسیار بالا باشد، همچنین به آسانی و در هر زمان و مکان بتوانید به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید، می‌توانید از سیستم ابری یا ابر  (Cloud) استفاده کنید." } },{ "@type": "Question", "name": "چرا امنیت ابری مهم است؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "از آنجایی که تهدیدات امنیتی همواره در حال گسترش هستند، لذا هر لحظه امکان دارد یک سیستم رایانش ابری نیز در خطر باشد. بنابراین جهت جلوگیری از به خطر افتادن داده‌ها، امنیت نرم افزار حسابداری ابری بسیار مهم می‌باشد." } },{ "@type": "Question", "name": "مزایای امنیت ابری چیست؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "یکی از مهم‌ترین ویژگی‌‌های امنیت نرم افزار حسابداری ابری این است که، ویژگی‌های امنیتی در این سیستم به صورت کاملا خودکار و بدون نیاز به نیروی انسانی انجام می‌‌شود و این امر باعث کاهش هزینه‌‌ها و صرفه ‌جویی در زمان خواهد بود. یکی دیگر از مزایای امنیت نرم افزار حسابداری ابری، این است که باعث می‌‌شود کاربران بتوانند به راحتی و با اطمینان بیشتر به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند." } },{ "@type": "Question", "name": "امنیت نرم افزار ابری و تحت وب چیست؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "در نرم ‌افزارهای ابری تحت وب، اطلاعات بر روی فضای ابری ذخیره می‌شوند و در هر زمان و در هر مکان می‌توان از طریق اینترنت به اطلاعات دسترسی داشت. با نرم افزارهای ابری تحت وب امکان از بین رفتن اطلاعات وجود ندارد." } },{ "@type": "Question", "name": "مشکل امنیت در نرم افزار حسابداری ابری چیست؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "برخی از خطاهای انسانی همچون حذف فایل‌ها به صورت سهوی یا کارمندان ناراضی و یا حتی اتصال به اینترنت نا امن، می‌توانند باعث به خطر افتادن امنیت نرم افزار حسابداری ابری شوند." } }] }
نرم افزار حسابداری ابری

تماس

قیمت

دمو

کاتالوگ

×

ما منتظر تماس شما هستیم تا ...

تماس با مشاوران تماس با فرداد

  • شرایـط کاری و نیـازهای ویـژه سـازمان شما را بشنویم.
  • به سوالهای شما در مورد ارزش آفرینی نرم افزار پاسخ دهیم.
  • بر اساس تجربه موفق نرم افزار فرداد در صنایع مختلف بهترین پیشنهاد را برای افزایش بهره وری سازمان به شما ارائه دهیم.
  • با توجه به نیازهای اختصاصی شما، به شما در انتخاب بهترین راهکارها کمک کنیم.